Εχω τρομερη απορία πως βγηκε αυτο το συμπερασμα με βαση οτι λεγαμε παραπάνω
Άπιαστα τα πέναλτιζ Δανίας + Ιταλίας.
Ρε την Ιταλια…
Άσε μας στον πόνο μας
Κάποτε είχες Μαρσέλο Λίπι.
Τώρα έχεις τον μυρωδιά.
Ας πρόσεχες.
Επιθετικο φαουλ γκολ Βοσνιας.
Ανυπαρκτη κοκκινη.
Δε θελει πολυ.
Γενικά γαμάει να μην δίνεις δεκάρα για Ολυμπιακό/Παναθηναϊκό και να κάθεσαι απλά να ζεις για το content ![]()
Πραγματικός μύθος. Καλό του ταξίδι.
Και μόλις 68 ετών… κρίμα
Έκατσε στραβά αυτό.
Καζέρτα Ρεάλ rewatch για εμπέδωση.
RIP μπομπέρ
Ασύλληπτος αθλητής. Τεραστια προσωπικότητα.
Μυθικα νούμερα.
Ευτυχης που ήμουν μεσα στη νυχτα των δαιμονων.
62 ο Ντραζεν, 46 (ή 45;) ο Οσκάρ.
Καλο ταξιδι στα αστέρια τεραστιε…
Αδίστακτο “Άγιο Χέρι”.
Εδώ εναντίον Λυπηρίδη & Στεργάκου, μεταξύ άλλων, με τον Δράκο να βγαίνει νικητής στην άτυπη κόντρα τους:
Πριν λίγα χρόνια είχε χειρουργηθεί για όγκο στον εγκέφαλο, δεν ξέρω αν είχε κάποια σύνδεση με αυτό ο θάνατός του. Κρίμα, τεράστια παικτούρα, το θυμάμαι κι εγώ το ματς με τη Ρεάλ στο ΣΕΦ.
Μιλάμε για αδιανόητο σκόρερ, πολύ μπροστά από την εποχή του που άνετα τον έβαζες όπως ήταν στο μπάσκετ του σήμερα και πάλι πρωταγωνιστής θα ήταν.
Προσωπικά (πλην του τελικού Κυπελλούχων με τη Ρεάλ που υπήρχε σε VHS και τον είδα κάποια χρόνια αργότερα) τον έχω απολαύσει στις διεθνείς διοργανώσεις, από το '90 και μετά. Δυστυχώς το '88 ήμουν μόλις 5 ετών και δεν είδα λάιβ το ίσως κορυφαίο τουρνουά στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων.
42 πόντους μ.ο με 57% ευστοχία και 92% στις βολές.
Αδιανόητα πράγματα…
Ο πανηγυρισμός του Νους με τη μητέρα του στα κάγκελα πρέπει να είναι ο,τι καλύτερο έχω δει στο ελληνικό ποδόσφαιρο ever.
Μεγάλη στιγμή όντως. Δυστυχώς όμως δεν βλέπω να πηγαίνει στον ΟΦΗ το Κύπελλο όπως ήλπιζα… Ο ΠΑΟΚ και από ψυχολογία και από δυνάμεις έχει σίγουρα το πάνω χέρι ενόψει παράτασης.
Αλλά όταν σταματάς να παίζεις μπάλα στο 60’ ξέρω γω, αυτά παθαίνεις. Μέχρι εκείνη τη στιγμή ο ΟΦΗ φαινόταν να το ΄χει από κάθε άποψη.
Πολλα γουστα το παιχνίδι πάντως…


