εγω το μονο που εχω να πω ειναι οτι οι τρυπες ηταν πολυ καλο συγκροτημα και ο αγγελακας με τους επισκεπτες εκανε καλες δουλειες αν και δεν ξερω και πολλα για αυτο…
θυμαμαι μια φορα σε ενα live στην λαρισα (σε video το ειχα δει)(εγω ειμαι απο αθηνα) και το κοινο τραγουδουσε μαζι:ο βασιλιας της σκονης και το λεγανε:
ο ΒΑσιλιΑς της ΣΚΟνιης :lol::lol::p:p:p
τπτ προσωπικο για τους λαρισεους…απλα για την προφορα το λεω…8)
Εμένα πάντως αρκετά τραγούδια με ελληνικό στίχο έχουν μιλήσει μέσα μου με ένα τρόπο που πιστεύω ότι αν ήταν στα αγγλικά δε θα το είχαν καταφέρει. Τις περισσότερες φορές μου μοιάζει και μένα αταίριαστη σαν γλώσσα, αλλά στο τέλος τέλος είναι μάλλον θέμα συνήθειας.
Για μένα το επιχείρημα ότι είναι στη “φύση” του ροκ τα τραγουδιέται στα αγγλικά και στη “φύση” της όπερας να τραγουδιέται στα ιταλικά μου φαίνεται χαζό και φυσικά δε στηρίζεται κάπου.
Αν πιστεύετε ότι έχουμε να πούμε κι άλλα επί του θέματος ας ανοίξει κάποιος ένα θέμα. Μη σπαμάρουμε άλλο εδώ και χάνονται
Θα μιλήσω απιστημονικά και με τεκμήρια, κάπου σε κάποιο άρθρο σε μια εφημερίδα διάβασα πως η διαδικασία παραγωγής της μουσικής από ένα άτομο είναι άμμεσα συνδεδεμένη με την μητρική γλώσσα που μιλάει και υποσυνείδητα γράφει με οδηγό αυτήν, για αυτό έλεγε πχ σε μια δεδομένη χρνική περίοδο η αγγλική κλασσική μουσική έχει τεράστιες διαφορές από την γαλλική κτλ, και στέκει αν το καλοσκεφτεί κανείς.
Για αυτό και ο παράφωνος όρος ελληνικό “ροκ” (προσέξτε την ελληνικότατη απόδοση, είναι ροκ όχι rock) μου φέρνει αναγούλα και αποστροφή γενικά, αν και γουστέρνω Τρύπες. Μου θυμίζει κάτι Έλληνες ράπερ που τραγουδάνε για το γκέτο της Κυψέλης, και πώς το σύστημα τους πολεμά γιατί είναι μαύροι με ρίζες από τα Χανιά, και άλλα σουρεαλιστικά.
Οι απόψεις μου δεν είναι επηρεασμένες από το εν λόγω περιοδικό το οποίο, εκτός από τον τομέα του Horror, συναγωνίζεται σε δημοσιογραφική αντικειμενικότητα τον Ριζοσπάστη και σε παιδική αφέλεια το Σπόρτυ που δίνει δώρο με κάθε τεύχος ένα νεροπίστολο Καραγκούνης (μα νεροπίστολο Καραγκούνης;;; Δεν καταλαβίνουν τι υποσυνείδητα μηνύματα περνάει στην μαθητιόσα νεολαία;)
Τέλως πάντων επειδή πάλι θα αρχίσουν οι γκρίνιες περί οφ τόπικ κτλ θα βάλω το λιθαράκι μου στη συζήτηση ,θα πολεμήσω από το δικό μου μετερίζι, προτιμώ Αγγελάκα σκέτο χίλιες από Τρύπες αν και γουσταρίζω Τρύπες (μα τι γρίφος!!).
Φίλε μου η συγκεκριμένη ατάκα (“ροκ και όχι rock” -πόσο πιο αυθαίρετη τοποθέτηση δηλαδη!) έχει παίξει πολλές φορές ακριβώς στο τμήμα του Metal Hammer που φέρει τον τίτλο Horror.
είμαι στο γραφείο και εντάξει, βαριέμαι του θανατά. Γελάω μόνος μου, γιατί καθώς άκουγα το Ασφαλεια από Τρύπες, σκέφτηκα ότι αμα αλλαζες την λέξη “ασφάλεια” με το “γκόμενα” πάλι στέκει μια χαρά στιχουργικα χαχαχαχα
[CENTER]Η γκόμενα ξέρει την ασφάλειά μου
και τι ώρα σπίτι μου γυρνάω
Η γκόμενα ξέρει τη μάρκα απ’ τα βρακιά μου
και ενοχλείται στη δουλειά μου αν δε πάω
Τα ξέρει όλα και συμφέρει στην κοινωνία και σε μας
και οταν αρχίζει πανω χέρι κάτω χέρι
βρες το κουράγιο να τραγουδάς
Η γκόμενα ξέρει και το λέει στο μπαμπά μου
άμα γουστάρω ή όχι να καπνίζω
Η γκόμενα ξέρει πότε κάνω τα κακά μου
και ποια τραγούδια σαν φοβάμαι ψιθυρίζω
Τα ξέρει όλα και συμφέρει στην κοινωνία και σε μας
και οταν αρχίζει πανω χέρι κάτω χέρι
βρες το κουράγιο να τραγουδάς
Η γκόμενα ξέρει στη ζωή μου τι φταίει
και όμως γουστάρει να με βλέπει να χτυπιέμαι
Η γκόμενα ξέρει αν είμαι ή όχι gay
και θέλει κάτι να μου δώσει να τρυπιέμαι
Τα ξέρει όλα και συμφέρει στην κοινωνία και σε μας
και οταν αρχίζει πανω χέρι κάτω χέρι
βρες το κουράγιο να τραγουδάς
[/CENTER]
Μια λέξη αλλάζεις και το απογειώνεις το κομμάτι! πω πω μινάρω άγρια πάλι. :lol::lol::lol::lol::lol:
Πάρα πολύ καλοί. Παλιότερα, είχα τρελό κόλλημα μαζί τους.
Αλλά θεωρώ πολύ, πολύ καλύτερους από τις τρύπες κι τον Αγγελάκα, τα Διάφανα Κρίνα!
Κι από θέμα στίχου κι από θέμα μουσικής τα Κρίνα πιστεύω ήταν κλάσεις ανωτέρα!
Για θέμα στίχου, ειδικά δεν το συζητάω καν…