Μετά τη σχολή, τι?

Ανοίγω ένα σοβαρό θέμα που με απασχολεί κ ελπίζω οι εξαιρετικοί συνομιλητές του φόρουμ να δείξουν τα σωστά αντανακλαστικά τους και οι μικροί/άσχετοι/σπάμερς να μας λυπηθούν για μια φορά…

τελειώνω σε λίγο καιρό διπλωματική και σκέφτομαι αν υπάρχει ζωή μετά το πανεπιστήμιο. οι επιλογές που ανοίγονται φαίνονται μπροστά και τις αναλύω κάτωθι όπως τις σκέφτομαι

α. στρατός : υποχρεωτική μαλακία που πρέπει να περάσουμε όλοι, γιατί διαφορετικά σοβαρή δουλειά δεν βρίσκεις στην Ελλάδα.

β. μεταπτυχιακό : ναι μεν, αλλά… χρειάζεται ? αν ναι, να γίνει στον ίδιο τομέα ή κάπου διαφορετικά για μεγαλύτερη πληρότητα. είμαι μηχανικός και σκέφτομαι τα οικονομικά και την αγγλία. γνώμες?

γ. διδακτορικό : υπάρχει περίπτωση να βρω και τέτοια προσφορά. το κακό είναι ότι στην Ελλάδα πληρώνεσαι πολύ άσχημα και στο εξωτερικό πρέπει υποχρεωτικά να κάτσεις 5 χρόνια που είναι ζόρι. άσε που αν δεν έχεις τελειώσει με στρατό υπάρχουν ζόρια για επιστροφή στην Ελλάδα κτλ κτλ…

δ. κατευθείαν δουλειά : αλήθεια έχει βρει κανένας σας ? και αν ναι, με τι λεφτά?

βασικά η προβληματική μου έγκειται κυρίως στο δίπολο στρατός ή άλλο…

ελπίζω να ανοίξουμε ωραία κουβεντούλα

Λοιπόν από προσωπικη πείρα φίλε Λουκ θα σου συνιστούσα να πήγαινες στρατό για να ξεμπερδεύεις μια και εξω…Σε ολες σχεδόν τις δουλειές πλέον απαιτούν εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις…Να φανταστείς εγώ μπηκα στρατό στα 24 και εβλεπα μεγαλυτερους σε φαση 30 φευγα που δεν την παλευαν μια…:lol: Οπότε θα προτεινα να ξεμπερδευες με αυτήν την υποχρέωση,και μετα να σκεφτείς ολα τα αλλα ενδεχόμενα…8)

Λεπον, μιας και σε κανα μηνα τελειωνω μεταπτυχιακο κι εχω μια καποια εμπειρια, εχω να πω τα εξης:

  1. Αν σκοπευεις να συνεχισεις σπουδες, καντο τωρα γιατι κατ’ εμε ειναι πολυ δυσκολο να ξαναπιασεις βιβλια/διαβασμα κτλ. Θελω να πω, ασε στρατο κ’ δουλεια γι αργοτερα. Αυτο εκανα εγω. Αν παλι οτι θα τα καταφερεις να ξαναμπεις σε φαση μελετης ευκολα, τοτε πηγαινε στρατο τωρα να ξεμπερδευεις…