Θεωρια, Παιξιμο και Θεωρητικες Ερωτησεις

Λοιπον,αναποσπαστο κομματι της μουσικης ειναι σαφως και η θεωρια.Ποσο σημαντικη τη θεωρειται για το παιξιμο ενος οργανου και γενικα την πρακτικη μορφη της μουσικης?

edit:Nα προσθεσω οτι εδω μπορει να θεσει οποιος θελει και καποιες ερωτησεις που πιθανον εχει πανω σε θεωρητικα ζητηματα και να απανταμε εαν μπορουμε

για να το “παίξεις” δεν έχει τόσο σημάσια. Για να το ΠΑΙΞΕΙΣ όμως - είναι αδιανόητο να μην κατέχεις.
Απλά και μόνο δες άτομα - πως παίζουν - πριν και μετά απο εκμάθηση ! και θέλει και προπόνηση !

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που αγαπά την μουσική να μην θέλει να μάθει όσα περισσότερα γίνεται για αυτή…

Γιατί βαριέται :smiley:

8O 8O Μάλιστα…:?
On topic δε ξέρω πόση σημασία εχει στο να παίζεις απλα μουσική αλλα αν θελεις να συνθεσεις σίγουρα η θεωρια ειναι απαραίτητη…Κ δεν είναι τυχαιο οτι οσοι ξέρουν σε επιπεδα αντίστιξης θεωρια μπορουν να παίξουν σχεδον τα παντα απο τα μουσικά οργανα…

“Αναλογα με το τι μουσικη θελεις να παιξεις και σε τι επιπεδο θελεις να φτασεις”
δλδ αμα ο αλλος θελει αν παιζει πυξ λαξ τι να την κανει την θεωρια!
ομως ενα θελεις να παιξεις Jazz ειναι απαραίτητη (εκτος εαν εισαι κανας Wes…)

Εγω ειμαι της αποψης πως καλυτερα να ξερεις και να μην σου χρειαστει παρα να μην ξερεις και να σου χρειαστει. Παντως νομιζω οτι παντα χρειαζεται η θεωρια. Επισης οσο πιο πολλα μαθαινεις τοσο πιο ολοκληρομενος μουσικος γινεσαι. Προσθετεις ολο και πιο πολλα στο παιξιμο σου. Ακομα νομιζω πως με το συνεχες διαβασμα της θεωριας ανοιγονται “δρομοι” που εμπλουτιζουν τη μουσικη σου σκεψη και το παιξιμο βελτιωνεται.

Η γνωμη μου ειναι οτι για να παιξεις ενα οργανο που σου αρεσει πρεπι να ξερεις θεωρια τουλαχιστον εμενα η θεωρια με βοηθαει να καταλαβω πως λειτουργει το οργανο αυτο

το 3, αλλα ειμαι της γνωμης του να μην το παρακανει κανεις με τη θεωρια, δεν νομιζω οτι επιβαλλεται τοσο εκτος απο συγκεκριμενα ειδη μουσικης, πανω απ’ολα η εμπνευση και το μερακι για μενα.

Νομίζω το σημαντικότερο δεν είναι ούτε το παίξιμο, αλλά ούτε η θεωρία. Το σημαντικότερο είναι να το έχεις μέσα σου. Αν έχεις ταλέντο μπορείς να φτάσεις σε ένα πολύ καλό επίπεδο χωρίς ούτε μελέτη, ούτε ατελείωτες ώρες δουλειάς.
Από εκεί και πέρα όλα είναι σχετικά, οπότε η απάντηση προφανώς και είναι το 4ο.

Γνωμη μου ειναι πως το ταλεντο σε βοηθαει ως ενα σημειο απο κει και περα αν εσυ δν το εκμεταλευτεις αυτο το ταλεντο και δν διαβασεις θα παει χαμενο και θα μεινεις στο ιδιο επιπεδο ενω θα μπορουσες να εισουν σε παρα πολυ καλυτερο επιπεδο εκμεταλευοσουν το ταλεντο σου και διαβαζες.

εδω διαφωνω! για να καλιεργισεις ενα ταλεντο θελει μελετη!
ειναι σαν λεμε εχω ενα χωραφι που βγαζει παντα πολυ κ καλη σοδια απο μονο του! αρα εγω δεν θα κανω τπτ απλα θα περιμενω καθε καλοκαιρι να μου βγαλει! εαν ομως το προσεξω κ το οργωσω κ κανω κα λλες δουλεις δεν θα εχω ακομα καλυτερο αποτελεσμα?
ετσι κ αλλιος μεχρι ποτε εσυ ταλεντο?

Σίγουρα αν δεν εκμεταλλευτείς το ταλέντο θα μπορούσες να πας καλύτερα. Αλλά δε νομίζω πως το διάβασμα έχει σχέση. Η μελέτη θεωρίας δλδ. Η θεωρία σου δίνει το κάτι παραπάνω, αλλά σαφώς και δε πιστεύω πως είναι το πιο απαραίτητο για ένα μουσικό όργανο.

κ εσυ κανεις λαθος!:stuck_out_tongue:
αμα δεν ξες τι παιζεις γιατι το παιζεις απου βγαινει γιατι βγαινει κ πως μπορει να καταληξει θα παιζεις μια ζωη τα ιδια πραγματα. τωρα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι κακο απλος δεν θα μπορεις να εξελιχθεις!
οταν ξες τι ειναι αυτο που παιζεις μπορεις να το χρησιμοποιησεις σε παρα πολλα διαφορετικ κ καινουρια κοματια που θα κανεις! γιατι πολυ απλα ξερεις τι ειναι!:wink:

Μα δεν έγραψα κάτι αντίθετο σε αυτά που λέτε. Είπα πως με ταλέντο και λίγη δουλειά μπορείς να φτάσεις σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Από εκεί και πέρα προφανώς και δεν φτάνει μόνο του το ταλέντο.
Χωρίς να θέλω να μειώσω θεωρία και παίξιμο, επιμένω πάντως πως το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει η “τάση”. :wink:

Λοιπον,δεν ειμαι ο καταληλοτερος για να απαντησω διοτι παντα ηξερα θεωρια και δεν μπορω να φανταστω πως θα μαθαινα χωρις να ξερω,ειδικα στην κιθαρα που στην αρχη ειμουν αυτοδιδακτος(και σε εποχες dial up,οποτε βιντεο μαθηματα κτλ. απλα δεν παιζαν).

Ψήφισα το 2ο…
Δεν ξέρω γιατί, αλλά ποτέ δεν έβρισκα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα τη θεωρία…

Ενδιαφερουσα μπορει να μην την βρισκεις,αλλα ασημαντη?

Ε ναι ασημαντη δε τη λες…θα συμφωνησω μ αυτο που ειπε και καποιος παραπανω οτι εξαρταται δηλαδη απ το τι στυλ μουσικης θες να παιξεις.Δηλαδη για τζαζ ναι ειναι σχεδον απαραιτητη,τωρα για ροκ και πεντατονικες κτλ,ε με καποια βασικα την βγαζεις την ακρη.

Oυπς…
Δεν πολυσκέφτηκα τη διαφορά:p
Anyway υπό αυτό το πρίσμα θα διαλέξω την τέταρτη επιλογή…