Μιας και είδα και την catwoman online, αποφάσισα επιτέλους να ανοίξω και ένα τόπικ για εμάς του θεατρόφιλους.
Ξεκινώ προτείνοντας το πολύ όμορφο έργο “Μέθοδος Gronholm” που παίζεται στο υπόγειο του θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν. Αφορά μία πρωτότυπη συνέντευξη για τη πρόσληψη σημαντικού στελέχους μεγάλης πολυεθνικής, που διεξάγεται και η οποία φέρνει τους συνεντευξιαζόμενους στα άκρα και δοκιμάζει τις αντοχές τους και τους ηθικούς φραγμούς τους.
Το έργο είναι εξαιρετικά καλογραμμένο (Καταλανός συγγραφέας, δε θυμάμαι το όνομα τώρα ) και σύγχρονο (δεκαετία 70ς γράφτηκε το έργο). Η σκηνοθεσία είναι 100% λειτουργική δίχως καμία φοβερή και τρομερή καινοτομία και οι ηθοποιές των 4 πρωταγωνιστών είναι σε αρκετά καλό επίπεδο.
Παίζει και ο μπαμπάς του Shadowcaster από το Big Bang
Next goal for me: “Πρίγκιπας του Χόμπουργκ”, σκηνοθεσία Λευτέρης Βογιατζής (:καρδούλες:), Εθνικό Θέατρο Σκηνή Rex. Όποιος το δει πριν από εμένα, ας σφυρίξει μια κριτική!
Είδα πριν μερικές μέρες το “Περιμένοντας τον Γκοντό” του Μπέκετ. Καλό εργάκι, καλές ερμηνείες, πολύ σουρεάλ και τίγκα στους συμβολισμούς. Το βιβλίο δεν το είχα διαβάσει και γι’ αυτό δυσκολεύτηκα ολίγον να κατανοήσω κάποια πράγματα αλλά με την πολύτιμη βοήθεια της φίλης που με συνόδευε (είχε διαβάσει και το βιβλίο) κατάλαβα κάτι λίγα. Είναι λίγο “δύσκολο” στην παρακολούθηση και προτείνεται μόνο για τους φαν.
Τι κατάσταση όμως κι αυτή με τις τιμές των εισιτηρίων του θεάτρου ε? Θα λεγε κανείς πως ο πολιτισμός θα πρεπε να απευθύνεται σε όλους… αλλά εδώ που τα λέμε και ένα βιβλίο κατά μέσο όρο κοστίζει 20 ευρώ…
Τέλος πάντων, για να γράψω κάτι πάνω στο θέμα, μια παράσταση που είχα δει παλιά και είχα ξεχωρίσει ήταν το “Κεκλεισμένων των Θυρών” του Σαρτρ, σε έναν στενό χώρο όπου χώραγαν ίσα 20 με 30 θεατές το πολύ, έτσι ώστε να σου δημιουργεί μια κλειστοφοβική ατμόσφαιρα. Καταπληκτικό έργο, προτείνω να διαβάσετε και το κείμενο του Σαρτρ (“η κόλαση είναι οι άλλοι”).
Πέραν αυτού οι παραστάσεις που έχω δει δεν είναι με καμία δύναμη τόσες όσες θα ήθελα. Λίγο το οικονομικό (που ανέφερα), λίγο και θέμα παρέας ίσως. Είναι πολύ ωραία φάση το θέατρο πάντως, η αίσθηση το να έχεις τον άλλο απέναντι σου είναι πολύ ξεχωριστή, ελπίζω μελλοντικά να αυξηθούν οι επισκέψεις μου σε θεατρικές παραστάσεις.
Αυτο ακριβως θα εγραφα τωρα αλλα με προλαβες.Ειδικα στο θεατρο ειναι πολυ χτυπητες οι τιμες.
Δυστηχως,δεν εχω ασχοληθει σχεδον καθολου,λογω του οτι δεν βρισκω πιο πολυ παρεα για να πηγαινω.Το πιο προσφατο εργο που εχω δει ειναι “οι ιστοριες του Δημητρη Χατζη” της Κοκκινου που ειχε διεξαχθει στο φεστιβαλ αθηνων.Επισης μου αρεσε πολυ η “Αντιγονη” του Βογιατζη που ειχε γινει στην Επιδαυρο,πολυ ομορφη παρασταση.
Ειχε δει κανεις τον Μαρξ στο Σοχο με τον Αγγελο Αντωνοπουλο;Εψαχνα απεγνωσμενα παρεα να παω αλλα που…
Kι ειχα ακουσει πολυ καλα λογια…
2 εξαιρετικά one mαn show: ΑΙΜΑ ΚΑΚΟ [SIZE=“5”]Αρης Ρέτσος[/SIZE] σε μια performance εμπνευσμένη από το βιβλίο «Μια εποχή στην Κόλαση», το οποίο έγραψε ο Α. Ρεμπό
Η ΗΜΕΡΗ ( Λ. Βογιατζής)-Δραματοποιημένο Διήγημα του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι
ειδικά το πρώτο αριστούργημα!! κρίμα που χειροκροτήθηκε από ελάχιστους…
ΚΑΥΤΟΣ ΠΑΓΟΣ : σίριαλ κίλερ,παιδεραστία, οίκτος,κάθαρση,δυνατές ερμηνείες- Συγκλονιστικός ο Βουτέρης
Λεωφορειο ο ποθος:ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΞΑ- ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
"Πρίγκιπας του Χόμπουργκ:Όταν πας σφυριξε να ρθω:)
ε πες βρε βλακα, εκτος αμα θες η παρεα να εχει και βυζια
δεν εχω ιδεα απο θεατρο η μονη παρασταση που ειδα ηταν το caveman το οποιο συμπαθητικο μεν αλλα δεν τρελαθηκα. γενικα βλεπω παραστασεις που και που που θελω να παω αλλα μονος μου συνηθως βαριεμαι.
Δεν ξερω αν θυμαται κανεις το φεστιβαλ στο Δημο Βυρωνα που εγινε περσυ με θεατρικες παραστασεις και συναυλιες… 20 ευρω η παρασταση. Λοιπον, στον λοφο του Κολωνου εγιναν οι ιδιες θεατρικες παραστασεις κανα μηνα πιο πριν τζαμπα. Εκει που φαινομαστε, πληρωνετε, εκει που δεν εχουν ιδεα, ας κανουμε τιποτα τζαμπα. Τεσπα ειδα Ενας εντιμοτατος κερατας, Βαβυλωνια, Ο αγαπητικος της βοσκοπουλας και Πλουτο. Ξεχωρισαν η Βαβυλωνια και ο εντιμοτατος κερατας, ο αγαπητικος της βοσκοπουλας αδιαφορο και ο Πλουτος απαισιο.
Παιδες, θα ηθελα να κανω μια ερωτηση… Ειδε κανεις το Less στο Bios (Πειραιως 84) η ξερει αν συνεχιζονται οι παραστασεις; [Το site δεν διευκρινιζει κατι και η εφημεριδα που βρηκα επισης…]
ΤΑΞΙΔΙ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΕΡΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ
του Ευγενειου Ονιλ
Απλο Θεατρο
με Δημητρη Καταλειφο, Ρανια Οικονομιδου
Αλκι Κουρκουλο και Κωστα Βασαρδανη
Καταλειφος,Οικονομιδου = Τεραστιοι Ηθοποιοι!!
ΤΡΟΜΕΡΟ
απο τι ειχα διαβασει ειναι αρκετα αυτοβιογραφικο
αυτο που λετε για τα εισητηρια
2 εισητηρια και ενα προγραμμα = 50ευρω!!!
επισης
ευτυχισα και ειδα στο δημοτικο θεατρο της πολης μου
το
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΤΡΕΛΟΥ
του Νικολαι Γκογκολ
με τον Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο Γιωργο Μεσσαλα!!
μιλαμε για ενα ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ
ρολος ζωης για τον κυριο Μεσσαλα
με μια ερμηνεια περα απο καθε κριτικη!(τουλαχιστον τοτε που τον ειδα εγω πραγματικα μας ειχε αφησει με το στομα ανοιχτο και στο τελος το δακρυ ποταμι!!!)
Απορώ που βρήκες εισιτήρια-απ τα Χριστούγεννα προσπαθώ να το δω και μου λένε sold-out…
Η Φρίντα που τελείωσε ήταν καταπληκτική παράσταση… Σκηνοθετική προσέγγιση που δημιουργούσε πολύ όμορφη ατμόσφαιρα… σχεδόν μυσταγωγική της τέχνης της Κάλο… Σκηνικά σαν ένας ζωντανός πίνακας,κοστούμια με ευθεία αναφορά στον χρόνο και τον τόπο (Μεξικό-δεκαετία '30)! Εξαιρετικός ο τραγουδιστής;;;;-ηθοποιός Γ.Φίλιας!!! Η απόδοση σε ταξίδευε μέσα στον συναισθηματικό ονειρότοπο της ζωγράφου που όριζε την ανάγκη της καλλιτεχνικής της έκφρασης!!! Ο πόνος της αρρώστιας δεμένος με τον πόνο του έρωτα όπως η Φρίντα της χαράς ήταν εγκλωβισμένη σε μια μισερή Κάλο… Και τα 2 ερμηνεύτριες αξίζουν κάτι παραπάνω από συγχαρητήρια…
Υ.Γ Αύριο θα δω Κατσαρίδα… Έχουν ειπωθεί τα καλύτερα… Για να δούμε…
Υ.Γ 2 Έχετε απόλυτο δίκιο για το κόστος αλλά με ξενίζει εξίσου το 9 ευρώ για κινηματογράφο (λαική τέχνη υποτίθεται),τα 60 για μια συναυλία ή τα 7,5 για ένα απλό ρόφημα σοκολάτας στο Θησείο. Σε λίγο οι μόνες μας επιλογές θα είναι καναπές και TV…
Συμφωνω… Το Θησειο μπορεις να το αποφυγεις βεβαια… κι εγω αυτο κανω. Ο κινηματογραφος και το θεατρο ομως ειναι πολυ πιο ανεπτυγμενα απ’ οτι τα μουσικα events γι’ αυτο ισως θα λεγα οτι ειναι πιο ενοχλητικο αλλα ταυτοχρονα και πιο απαιτητικο (ειδικα το θεατρο) οποτε ενω ενοχλει, καπου ερχεται και δενει…