Με ποιον τροπο δουλευετε τραγουδια?

Για πειτε λοιπον! Εσεις πως μαθαινετε τα τραγουδια που θελετε? Ποιος πιστευετε οτι ειναι ο καλυτερος- βολικος τροπος? Ταμπλατουρες, guitar pro,…?Πειτε οτιδηποτε γυρω απο το θεμα:)

Επειδή από νότες είμαι άσχετος, ταμπλατούρες, guitar pro και άγιος ο θεός. Αυτά για κιθάρα.

Τώρα, στα ντραμς χρησιμοποιώ το αυτί περισσότερο, και μετά ταμπλατούρες/παρτιτούρες.

Πολυ ωραιο θρεντ…μπραβο Μαριαννα! :smiley:

Στα τυμπανα τα πραγματα εχουν ως εξης…ακους ενα κομματι παρα παρα πολλες φορες. Προσπαθησεις να το παιξεις απο πανω και σταματας και μελετας αργα τα σημεια που σε δυσκολευουν! Οταν τα βρεις ειναι καλα να ξαναβαλεις το κομματι απο την αρχη για να δεις αν μπορεις να το παιξεις σερι ως εκει γιατι αν συνεχισεις αβεβαια μπορει να σου παρει πολυ περισσοτερο χρονο…
Σε περιπτωση που το κομματι εχει πολυ περιεργα μετρα μπορεις στην αρχη να το μετρησεις και να το παιζει μετρωντας το μεχρι να το συνηθισεις. Το θεμα ειναι να ακουσεις πολλες φορες το κομματι ωστε να φτασεις σε σημειο να το παιζεις ολο χωρις να το ακους παραλληλα και βεβαια το κομματι να ανταποκρινεται στις ικανοτητες σου! Δεν μπορω εγω τωρα να παιξω Spastic Ink! Ειναι απλα τα πραγματα. Aυτα for now!

Σωστός ο σορτσάκιας. Το παν είναι να ακούς το κομμάτι συνέχεια μέχρι να λιώσει στα αυτιά σου:p

Ψάχνουμε την καλύτερη δυνατή tab, αν υπάρχει songbook θαμμένο κάπου στο internet, ει δυνατόν το αυτάκι μας… οι περισσότερες tabs (guitar pro πάντα!) έχουν λάθη και κακές συνιστώμενες δαχτυλοθεσίες. Οπότε κι εκεί πέφτει διόρθωση.

Παράλληλα πάντα κοιτάω την παρτιτούρα για να καταλάβω τις αξίες. Οι νότες δεν με νοιάζουν, τις βλέπω απ’την tab…

Όποια σημεία με δυσκολεύουν, κάθομαι και τα παίζω αργά, αυξάνοντας ταχύτητα.

Και αυτό που λέει ο σορτσάκιας είναι σωστό. Πχ. εγώ τώρα δεν την παλεύω με τίποτα με τεχνικίλες. Ό,τι αρμόζει για τα χρόνια που παίζεις και την δουλειά που κάνεις. Βέβαια αν ξεκινήσεις αργά, σωστά και με σταθερά βήματα κάνεις θαύματα ακόμα και δύσκολα πράγματα.