Ωραία τα έθεσες, μαζί σου. Αν και προσωπικά, δε νομίζω ότι θα περίμενα από τον Φοίβο να γράψει κάτι στα της μουσικής μας. Ίσως και να μην του βγαίνει ή μπορεί και να του βγαίνει, αλλά να μην το θέλει ο ίδιος για τους χ-ψ λόγους - δικό του θέμα.
Νομίζω, ότι όσο μεγαλώνουμε και (θέλουμε να) ωριμάζουμε ως άνθρωποι, είναι ωραίο να συνειδητοποιούμε ότι το metal ως επανάσταση - που συνεχίζεται να δηλώνεται δυναμικά από κάποιους - δεν είναι κάτι που θα σε αναδείξει ως μοναδικό (ναι ξέρω, το πάω αλλού τώρα, αλλά με βγήκε να το συνδέσω με αφορμή τον Φοίβο). Αυτά τα περί “είμαστε μοναδικοί και ας μη μας θέλουν” πλέον μου ακούγονται αστεία, ενώ ως άνθρωπος - είτε ακούς metal, είτε όχι - έχεις μπροστά σου μια ζωή για να κάνεις ωραία πράγματα κι εκεί που έχεις τάλαντα, πούλα τα, όπως μας είχε πει κι ένας ιερέας της ενορίας μας.
Το ότι ακούω metal, άρα πρέπει να κάνω και κάτι που να συμβαδίζει με μια ιδεολογία που με δείχνει ότι είμαι επαναστάτης, είναι τραγικό από ένα σημείο και μετά. Και οι Ελευθεριάδηδες μπορεί να είναι ακόμη μεταλάδες, αλλά από κάποια στιγμή κι έπειτα βιοπορίζονταν μέσω ελληνικών χωρίων, ενώ είχαν ένα μικρό όνομα πίσω από τους Rage. Τι σημαίνει αυτό; Ότι το έκαναν εξ ολοκλήρου αναγκαστικά μόνο και μόνο για να βγάζουν λεφτά και ότι δεν τους άρεσε καθόλου; Ας μη κρυβόμαστε, το να μπαίνεις σε έναν άλλο χώρο του αντικειμένου σου, που είναι η μουσική και όχι το metal αυτό καθαυτό, δε σε εγκλωβίζει, ούτε και σε εξαναγκάζει ελέω συνθηκών. Ακόμη και στα ελληνικά τραγούδια υπάρχουν σημεία μέσα, όπου τα drums ή το μπάσο π.χ., έχουν τη χάρη τους. Τι, δεν το χαίρονται οι μουσικοί τους; Ή μεγαλώνουν και κάθονται και αναλογίζονται “εγώ μεγάλωσα ως μεταλάς, τι κάθομαι και κάνουν σ’ αυτά τα αίσχη;”.
Και κάτι έτσι για φινάλε. Αρκετά από τα λαϊκά έχουν αξιοζήλευτη παραγωγή και στον τρόπο που αναδεικνύουν όχι μόνο το όνομα που προωθούταν εκείνη την εποχή, αλλά και τα όργανα που ολοκλήρωναν το μουσικό πλαίσιο για να βγει το γνωστό άσμα.