Με τι ασχολείστε;

Γράψτε ο καθένας τι κάνει στη ζωή του. Εγώ είμαι φοιτητής στο ΤΕΙ πληροφορικής Θεσσαλονίκης και τελειώνω (ελπίζω). Δε μου αρέσει και πολύ τελικά, παρ’ όλο που ήταν από τις πρώτες επιλογές μου. Εσείς;;;

egw spoudazw hxolhpsia/mousikh texnologia k to goustarw TRELA. alla to mellon einai arketa mauro auth th stigmh :roll:

Δευτεροετής (τεταρτοεξαμηνίτης) Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθηνών, που αποτελούσε την πρώτη μου επιλογή. Αν και δεν είναι όσο ρόδινα τα φανταζόμουν, δεν έχω μεγάλο παράπονο.

Δευτεροετης στη σχολη Πληροφορικης και Τηλ/νιων του Πανεπιστημιου Αθηνων και με κοβω να παραμενω για καμποσο καιρο…

Τρίτο έτος Μηχανολόγων ΕΜΠ, τέλεια σχολή αλλά αρκετά δύσκολη!!(…και δεν έχει και πολλές γυναίκες…!!)

Μαθητής 2ας Γυμνασίου, πολύ μικρός :lol: :stuck_out_tongue:

Ego spudazo mousiki douleuo se mia etairia me rouha kai pao nohterino sholeio no teleioso to likeio.

Με το να βρίζω μια πρώην … υπομονή σε λίγο θα τελειώσει το μαρτυριο της δυο χρονακια μείναν ακόμα … φτάσαμε στη μέση

Έχει καρκίνο;

Έχει καρκίνο;[/quote]

με αυτα που περναει … θα τον βγαλει σιγουρα :twisted:

Χαχαχαχ! Κάφρος αλλά ΘΕΟΣ ο Unholy

Well… φοιτητής Μηχανολογίας ΤΕΙ Πειραιά…

4ετής φοιτήτρια στην ΑΣΟΕΕ στο τμήμα της Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας!!..Στην κατεύθυνση “Πληροφοριακά Συστήματα και Ηλεκτρονικό Εμπόριο”…Αν και πρώτη επιλογή , είναι πολύ πιο δύσκολα από ότι περίμενα…

αν διαβαζες και δεν γυρναγες στα rock bars και στα μπουζουκια .,…ολα θα ηταν πιο ευκολα

αν διαβαζες και δεν γυρναγες στα rock bars και στα μπουζουκια .,…ολα θα ηταν πιο ευκολα[/quote]

που να λυσάξεις!!!..όλα είναι μέσα στο πράγραμμα!!!.. ακόμα κ τα μπουζούκια! [όπως εσύ αχα χουα!!]

…ουστ παλιόσκυλα… :stuck_out_tongue: :arrow: :arrow: 8O

Σωστά το έθεσες…

Εγώ είμαι ένας ρέμπελος χαραμοφάης άνεργος που γράφω όλη μέρα στο rocking για να περνάει η ώρα…
Άντε και κάθε Δευτέρα πάω στο TEXAS και λιποθυμάνε όλες… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: