Μόλις με θύμισες ένα υπέροχο ανέκδοτο με μία τέτοια ατάκα και γελάω μόνος μου.
Πάντως, δε θεωρώ ότι είναι άδικο να μένουν δίσκοι στη δισκογραφίας μιας μπάντας χωρίς κείμενο. Δε βρίσκω κάτι άσχημο, ο καθένας να βασίζεται αποκλειστικά σε ένα δίσκο για κάθε κατηγορία, άντε δύο.