Πηρα την γενναια αποφαση να ανοιξω θρεντ με θεμα τα ανεπαναληπτα υπερ επη, τις ανεπαναληπτες καθημερινες σειρες του ΓΙΓΑΝΤΑ Νικου Φωσκολου, που επη σειρα ετων συγκινουσαν το ελληνικο τηλεοπτικο κοινο…Μιλαω φυσικα για την ΛΑΜΨΗ και την ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗ…Πηρα αφορμη απο την παρουσια του ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ Σταθη θεοχαρη σε μια τηλεοπτικη εκπομπη τις προαλλες!!!Ειχα δεν ειχα, συγκινηθηκα βλεποντας τον μετα απο τοσα χρονια…Εδω λοιπον γραφουμε την γνωμη μας για τα επη…Σας ελειψαν???Ποιους χαρακτηρες νοσταλγειτε περισσοτερο???Υπαρχει καμια σειρα σημερα που να φτανει το μεγαλειο τους???
Πω πω…τι με θυμησατε…ευλογητος…θεικη καλτ μορφη!!!
Παντως, οσον αφορα τους κακους, ο ανθρωπος εχει πραγματικα μεγαλουργησει!!!Αυτη η σιτεμενη η Σαντρα απο την Λαμψη ηταν ολα τα λεφτα, πεθαινε, ανασταινοταν, πεθαινε, ξανα ανασταινοταν…καθε φορα που επεφταν τα νουμερα, τσουπ, εμφανιζοταν!!!Επισης, για τους πιο παλιους, ο σταυροφορος ειχε γραψει ιστορια…εχω την εντυπωση πωσ ηταν στην Καλημερα ζωη, αν και δεν ειμαι σιγουρος, και εδινε τρελα ρεστα…Θυματε κανεις φωσκολικος ποιος ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ηθοποιος τον ενσαρκωνε???
Και τι δεν εχει σκεφτει ο ανθρωπος…δολοφονος που σκοτωνε νταλικεριδες, δολοφονος που σκοτωνε γιατρους που καναν εκτρωσεις, πρωην γυναικες που ερχοντουσαν απο τα ξενα ορκισμενες να σκοτωσουν ολους τους πρωταγωνιστες…Μιλαμε για πολυ γελιο, μα παρα πολυ γελιο τα απογευματα!!!:lol::lol::lol::lol::lol:
τωρα βαζουν κατι λακαμιες τα απογευματα…Που να φτασουν το μεγαλειο του φωσκολου…Νικο, διδαξε τους πως γινεται…Οι απανταχου ορκισμενοι φανς σου περιμενουν πωσ και πως την επιστροφη σου…Στα γηροκομεια κανουν απεργια πεινας…!!!:lol::lol:
Εντάξει παιδιά εδώ τα πράγματα είναι απλά, μιλάμε για τη μεγαλύτερη μορφή ίσως της παγκόσμιας κωμωδίας(ακόμη και Monty Pythons ή οι Marx Bros ωχριούν μπροστά του). Τι να πρωτοθυμηθείς? Τους ΘΕΟΥΣ Serial Killers? την τραγική κατάληξή τους με το “ααχ πεθαίνω αλλά σε 2 επεισόδια θα είμαι σε άλλο κομπαρσορόλο η χαμένη αδερφή σου” σκηνικό? τα τελειωμένα παρακμιακά ντεκόρ? Το γεγονός ότι όλη η οικογένεια Δράκου είχε και από 2-3 σωσίες? Τις ανακρίσεις “μίλα σκουλήκι” του Θεοχάρη? Τις ατάκες-λούπες σε όλη τη διάρκεια του επεισοδίου? Τους κομπάρσους που αναλαμβάναν διαφορετικό ρόλο με μόνο ένα επεισόδιο να μεσολαβεί από τον ένα ρόλο στον άλλο? Τις σκηνές δράσης? Τις απόρρητες επιχειρήσεις της αστυνομίας όπου μέσα στα Headquarters πετύχαινες τουρνουά τάβλι συνοδεία “άτιμη κοινωνία” ρεμπέτικου, μπατσόνια ξάπλα με το φραπέ.
Απλά ατέλειωτα :respect::respect::respect: στον τεράστιο Νίκο Φώσκολο για τις κορυφαίες σειρές της παγκόσμιας τηλεόρασης και κρίμα που τελείωσε και το βέρα στο δεξί γιατί ήταν αντάξιο αντίπαλο δέος. Αναμένουμε μέχρι να βγεί η επόμενη σειρά ενός άλλου μεγάλου μαθητή του Φώσκολου(Παπακαλιάτης) γιατί οι κανονικές κωμωδίες της ελληνικής τηλεόρασης είναι για κλάματα.
Καλά, η μάσκα του Ευλογητού ήταν όλα τα λεφτά. Θυμάμαι τότε όλη η Ελλάδα αγωνιούσε να δει ποιος ήταν ο τυπάς. :lol: Και, ναι, και ο Σταυροφόρος ήταν όλα τα λεφτά. Στην Καλημέρα ζωή ήταν αν θυμάμαι καλά. Θεός ο τύπος, εν έτη 1999 φορούσε περικεφαλαία και σκότωνε με σπαθί.
Kαι τον οποιο υποδυοταν ο Σταθης Ψαλτης,μιλαμε για καταντημα οπως και για τον Γιωργο Πετροχειλο που ενω στα 80’s μεγαλουργησε με ταινιες οπως Φυλακες Ανηλικων,Χουλιγκανς κλπ να κανει τον Αστερη(ακου ονομα)στη Λαμψη(δυστυχως πολλοι ειναι αυτοι που τον ξερουν απο κει).
Ο Σταθης Θεοχαρης παντως ειχε πολυ γελιο ωρες ωρες(και οι μιμησεις του Σεφερλη επισης).
Κορυφαίες στιγμές ήταν που κάπινιζαν όλοι στο μπατσαρχείο και γινόταν τρελο ντουμάνι συνέχεια, και μετα τσακωνόνταν μεταξύ τους, χτυπάγανε τους τοίχους και κουνιόταν όλοκληρο το προκάτ σκηνικό. Γενικά τα σκηνικά και τα ντεκόρ ήταν για πολλά γέλια λόγω της προχειρότητας τους.
Οι σκηνές ανακρίσεων που ο Θεοχάρης έφτυνε συνέχεια, επίσης αμίμητες.
Οι σκηνές ξύλου, δράσης και πιστολιδίου σε αργή κίνηση αποτελούν σκηνοθετική αποθέωση του δημιουργού. Χρονια αργότερα το συνάντησα ως Bullet time στο Μax Payne.
Και τέλος κορυφαίος κακός που πέρασε νομίζω ήταν ο επιβλητικός Νικος Βασταρδης ως Αρμαγεδδών, στον καλύτερο ρόλο της καριέρας του μετά του Ρωμανου Διογένη στο Πορφύρα και Αιμα…
Μεγαλος θεος #-o. Πιστευω οτι και οι 2 σειρες του χανουν μονο απο την υπερκαλτιλα αμερικανια Days of our lives (ελληνιστι Μερες Αγαπης). Νομιζω κιολας οτι τον ευλογητο απο κει τον ειχε εμπνευστει (εκει υπηρχε μια ψυχιατρος που χε δαιμονιστει, κατι σε Εξορκιστη φαση). Κατι Τολμη κ Γοητεια, Σαντα Μπαρμπαρα τις ειχε για πρωινο. Τι να λεμε τωρα, υπερπαραγωγες. Εγω κυριως οποια επαφη την ειχα με λαμψη, αλλα νομιζω σε γενικες γραμμες το καλημερα ζωη πρεπει να το ξεπερασε σε πιοτητα. Το ειχα δει λιγο πιο αποσπασματικα αλλα εσπερνε: πορνες, τζανκις, δολοφονοι, κλπ. Αλλα η λαμψη ειχε κατι κορυφαια σαιντ στορυ, πχ Σεληνη παει ασυλο :lol:
Η επιδραστικοτητα δε κορυφαια. Οταν σταματησαν οι σειρες θυμαμαι οι γιαγιαδες μου ηταν στα προθυρα καταθλιψης:(
θείλα…θυμαστε τα επεισοδια που ειχε κανει γκεσταριλικι η Καλομοιρα ως αλλη μια χαμένη νόθα (στην Αμερική πάντα)κορη του Γιαγκου???
Προφανως ο Φωσκολος δεν ήξερε οτι η Αμερική ειχε ανακαλυφθεικατι αιωνες πριν και οποιος επερεπε να εξαφανιστεί για πάντα,γιατί τελειωνε ο ρολος του πήγαινε Αμερικη:Βιρνα, Αλεξης,Τανια,μπλα,…μπλα
Επισης οι ταλαιπωροι πρωταγωνισται…ειχαν βιαστει ,σκοτωθεί, γδαρθει, απαχθεί πολλάκις
και ομως αλώβητοι συνεχιζαν για 10 συναπτα ετη…
Αρελδια αν ειναι οντως θειος σου ο Φωσκολας πες του οτι τα σπαει και να γυρισει επειγόντως το “Λαμψη 2 :Τhe return”
:lol::lol::lol::lol:
Aυτο ακριβως σκεφτομουν ρε…που ειχε τρυπήσει her finger with a thorn και ο αγελαστος ,αμειλικτος Γιαγκος γελουσε για πρωτη φορα στα χρονικά σαν μ…κας:lol::lol:
Εισαι θεα!!!
Καλα ε, εχω λιωσει με τα βιντεακια της καλομοιρας…ρε ειχε κατι τροπους ο αρχοντας να αυξανει τα νουμερα απιστευτους…Θυμαμαι οταν εβαλε την καλομοιρα, την επομενη μερα στο σχολειο ολοι αυτο συζητουσαμε!!!Ειχε γινει χιτ η λαμψη εκεινο τον καιρο στην πιτσιρικαρια!!!παντως, το συγκεκριμενο τοπικ εχει πολυ πραγμα…Τι να πρωτοθυμυθεις ρε παιδι μου απο τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΝΙΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ…Τωρα μου ρθε στο μυαλο μια απ οτις κορυφαιες εμπνευσεις του, η προσληψη του cult icon της ελληνικης βιομηχανιας βιντεοταινιων των 80’ς Σταματη Γαρδελη στον ρολο ενος πασιγνωστου ελληνα πιανιστα!!!:lol: :lol: :lol:
Παντως, απο την λαμψη ειδικα μου εχει μεινει χαραγμενο στην μνημη περισσοτερο απο τα αλλα το τελευταιο επεισοδιο…συγκινηση μιλαμε…Θυμαστε ρε???που διεταζε τις υπηρετριες να στρωσουν το τραπεζι για ολη την οικογενεια, την στιγμη που ολα τα παιδια του ειχαν και καλα πεθανει μεσα σε ενα σαββατοκυριακο!!!και μετα τους εβλεπε σαν παραισθησεις…μιλαμε για χοντρο γελιο, παρα πολυ χοντρο γελιο!!!:lol: :lol: :lol:
Εγώ πρίν από λίγο θυμήθηκα τον Φώσκολο και την κατάντια της ελληνικής τηλεόρασης και κοινωνίας βέβαια που τον αποθέωνε βάσει των μετρήσεων της AGB, και σκεφτόμουν "μα σε τί χώρα ζούσαμε και συνεχίζουμε να ζούμε?, που ο κάθε κωλόγερος αγράμματος και πάνω απ΄ολα ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ βρήκε τρόπο μέσω του ΑΝΤΙ1 να γαλουχήσει και να ποτίσει με ΑΣΤΗΡΕΥΤΗ βλακεία για αρκετά χρόνια ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ γυναίκες, κυρίως μητέρες που ανέθρεψαν εσάς και εμάς και όλη την ελλάδα. Και έβριζα από μέσα μου και ξαφνικά βλέπω το thread!!! Οπότε ακούστε τα και εσείς επι της ευκαιρίας!!!
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΑΜΑΚΑΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ “ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΦΩΣΚΟΛΟΥ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ”…
ΣΚ@Τ@ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΡΕ, Βρήκε πάτημα στην αμάθεια του κοσμάκη και έκανε νιανια τα μυαλά του…καλύτερα Δυναστεία του 80 ρε και ας είναι αμερικανιά…
Matia το παραπαίρνεις σοβαρά. Εξαρτάται το τι βλέπει ο καθένας σε αυτές τις σειρες. Υπάρχουν από τη μια οι νοικοκυρές που το βλέπουν σα δραματική σειρά και όντως προκαλεί λίγο κάψιμο με τη βλακεία που διαθέτουν σα δράματα. Εμείς οι υπόλοιποι που μπορούμε να κατεβάσουμε το επίπεδο μας και να νιώσουμε τη γοητεία της υποκουλτούρας βλέπουμε σε αυτές τις καλύτερες ΚΩΜΩΔΙΕΣ όλων των εποχών οπότε το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι δικτατορία και να απαγορέψεις στους άλλους να μην τα βλέπουν, όλοι εμείς οι υπόλοιποι πάντως προσκυνάμε.
Υ.Γ. Σε αντίστοιχο κλίμα κάποιος πρέπει να ανοίξει ένα Thread για την υπερκαλτίλα του παλιού Ελληνικού κινηματογράφου “Η Οδύσεια ενός ξεριζωμένου”.
Ναι, ναι τον βρήκε τον πατερούλη του.
Μου έχει καρφωθεί εκείνη η σκηνάρα που μιλάνε πατέρας και γιος χωρίς να καταλαβαίνουν ότι είναι συγγενείς ενώ είναι ΙΔΙΟΙ μιας και είναι διπλός ρόλος του Ξανθόπουλου(:lol::lol::lol:)