Ταξίδια Στο Εξωτερικό

Είναι συμπαθητική πόλη αλλά δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο. Ωραία αρχιτεκτονική, μεγάλους δρόμους με μεγάλα πεζοδράμια για βόλτες.
Βόλτα από το κέντρο μέχρι το κοινοβούλιο με τα πόδια, παλιά πόλη… Καμμιά βόλτα σε εμπορικό ή υπαίθριες αγορές, αυτά. Δεν είναι για πάνω από 2 μέρες.
Από νυχτερινή ζωή, επίσης, μια τρύπα στο νερό και παντού pole dancers.

Ακόμα και το Μοναστήρι που και καλά είναι η νο1 ατραξιόν, δεν λέει κάτι.

3 Likes

Αγαπημένη μου πόλη, μετά το Βερολίνο.

3 Likes

…και δικαιως. Ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Η αληθεια ειναι οτι τα 65’ ειναι λιγο οριακα, θα πρεπει να φυγει και να φτασει στην ωρα της η πρωτη πτηση. Αλλα ενταξει, και να γινει καποια στραβη, θα σε βαλουν στην επομενη. Αν φτασεις Βερολινο με περισσοτερο απο τρεις ωρες καθυστερηση με υπαιτιοτητα της εταιρειας, δικαιουσαι αποζημιωση 400€, να ξερεις. Το ξερω γιατι τα πηρα το καλοκαιρι απο την Air Serbia που με γαμησε με 12ωρη καθυστερηση :stuck_out_tongue:

4 Likes
1 Like

Ακου τον ειδικο @mixalis_purple.

Επισης, μπορεις να πεις “Παντελης” στο τσεκιν στην Αθηνα και θα σου δωσουν αυτοκινητο για να μετακινηθεις γρηγοροτερα εντος αεροδρομιου.

1 Like

Πιστεύω ότι με χειραποσκευή μόνο, τα 65 λεπτά σηκώνουν και μια μικρή καθυστέρηση στην πτήση από αθήνα, όσο μεγάλο κι αν είναι το αεροδρόμιο της φρανκφούρτης.

2 Likes

Ε, είναι η μόνη φθηνή σχετικά εταιρεία που φεύγει από Όσλο για Σαλονίκη, οπότε αναγκαστικά…

Στην κράτηση μου λέει ότι φτάνω από Αθηνα στο ίδιο terminal από το οποίο αναχωρώ για Βερολίνο. Ίσως βοηθάει αυτό

Βοηθαει, οντως.

Κοιτα, μην το σκεφτεσαι, αν βρηκες καλα αεροπορικα και ενιαια κρατηση, κλεινεις την πτηση. Τα αεροπορικα του Βερολινου γαμιουνται τα τελευταια χρονια, αμα η λυση που βρηκες ειναι οικονομικη μην το σκεφτεσαι.

1 Like

Τα έκλεισα πριν ρωτήσω γιατί ήταν αρκετά οικονομικά :stuck_out_tongue:

Έδωσα 230€ (ενιαία κράτηση με Lufthansa) ενώ η Ryanair ήταν στα 300+ που χρειαζόταν και έξτρα διανυκτέρευση και η Aegean ήταν 450€ +…

Το πιο δύσκολο είναι τα 65 λεπτά στην Φρανκφούρτη. Τα 100 λεπτά στο Μόναχο στην επιστροφή νομίζω είναι αρκετά εφικτό να βγει

Θα το κάνω! Όνειρο ζωής να με πάνε με αυτά τα αυτοκινητάκια που έχουν μέσα στα αεροδρόμια! Η δουλειά των ονείρων μου επίσης! :joy:

1 Like

@jonkyr για δώσε εδώ τα φώτα σου μια - αν και δεν έχω αρχίσει να κοιτάω τίποτα ακόμα για Βενετία (κυριολεκτικά τ ι π ο τ α μιας και η δουλειά με έχει εντελώς αποσυντονίσει από τη πραγματικότητα και δεν το έχω καταλάβει ότι φεύγω Παρασκευή ακόμα) από αεροδρόμιο σε πόλη (και το ανάποδο) νομίζω παίζει ή bus ή καραβάκι;
Φαντάζομαι να το κλείσουμε on the spot, δεν θα έχουμε κανένα θέμα/καθυστέρηση ε;

Tώρα κοίταξα πρώτη φορά χάρτη Βενετίας :stuck_out_tongue:

1 Like

Εχει και τα δυο προφανως, αλλα ειμαι 99% υπερ λεωφορειου. Το καραβακι ειναι ακριβοτερο, με συγκεκριμενες στασεις, αλλα η τελικη αποφαση εξαρταται απο τι μπαγκαζια κουβαλατε και πού βρισκεται το ξενοδοχειο σας. Το πρώτο πρεπει να μου το πεις, το δευτερο το εχουμε συζητησει, θα το βρω στα μνμ μας. Σε λιγο θα σε τσεκαρω.

ΕΔΙΤ: Δες αν στον χαρτη εχω βαλει ινφο για το καραβακι απο αεροδρομιο, ισως το ειχα κανει exclude. Σου εστειλα τα μειλ με τις 78548435 πληροφοριες που ειχα γραψει στη φιλη μου; Δεν θυμαμαι αν μου ειχες δωσει το μειλ σου.

1 Like

Ειδα το ξενοδοχειο σου. Με βαπορετο απευθειας ειναι 60-65 λεπτα (και ελαχιστο περπατημα ως το ξενοδοχειο). Με λεωφορειο ειναι περιπου 20 λεπτα, θα παρετε ενα λοκαλ βαπορετο για κανενα δεκαλεπτο ακομη (+ το ελαχιστο περπατημα παραμενει). Εναλλακτικα, περπατατε απο το τερμα λεωφορειου εως το ξενοδοχειο.

Για εμενα, δεν αλλαζει: πατε με λεωφορειο και μπαινετε σε βαπορετο μετα. Ειδα τον καιρο, την Παρασκευη δεν δινει βροχες, οποτε βολευει. Αν βρεχει, δεν θα ειναι καθολου ευχαριστο, σε διαβεβαιω.

Τσεκαρε στο Previsioni Meteo Venezia | Meteo Aeronautica Militare και κοιταξτε μηπως πρεπει να παρετε ανορακ απο εδω ή να εχετε δικο σας αδιαβροχο μπουφαν. Αντιανεμικο+αδιαβροχο, ακομη καλυτερα. Ειδα οτι θα εχει 4-5 μποφορ, αλλα αν βρεχει ταυτοχρονα δεν ειναι καλη φαση. Ομπρελα ειναι οκ, αλλα ενιοτε οχι πολυ βολικη λογω πολυκοσμιας και στενων δρομων.

Στειλε πμ για να μην πρηζω μπαλες εδω και αν θελεις μιλαμε ονλαιν ή σε τηλ αυριο/μεθαυριο.

1 Like

YARN | Ah, Venice | Indiana Jones and the Last Crusade (1989) | Video gifs by quotes | ac562e1c | 紗

Γενική εικόνα → Η Βενετία ήταν μια εμπειρία που θα πρότεινα στον κάθε ένα, καθώς πραγματικά δεν έχει κάτι ανάλογό της στην Ευρώπη - ούτε σαν vibes και αίσθηση, ούτε από αρχιτεκτονικής πλευράς.
4 μέρες ήταν υπέρ-αρκετές, είδαμε σχεδόν τα πάντα και θα μπορούσαμε ακόμα περισσότερα εάν δεν σκαλώναμε τόσο πολύ με το main νησί και αντ’ αυτού αφιερώναμε 1 ακόμη μέρα να γυρίσουμε όλα τα τριγύρω νησάκια (όπου εν τέλει πήγαμε μόνο στο Μουράνο).

Έμενα στο San Marco, 3 λεπτά με τα πόδια από πλατεία Αγίου Μάρκου (στο πράσινο Χ του χάρτη περίπου) αλλά θα πρότεινα την περιοχή του San Polo καλύτερα (την κόκκινη) για διαμονή - εάν θέλει κάποιος να αποφύγει το over-crowded κέντρο δηλαδή, (το οποίο btw είναι και 15-20 λεπτά περπάτημα από το San Polo, δηλαδή τίποτα επί της ουσίας).
Συν επίσης ότι στο San Polo και πιο κοντινά πέριξ έχει τα καλύτερα φαγάδικα (τρατορίες κτλ) ενώ στην περιοχή του San Marco έχει πολύ τουριστικά εστιατόρια με εμφανώς πιο casual γεύσεις και επιλογές.


Αλλά γενικά η πόλη είναι φτιαγμένη αποκλειστικά για (πάρα πολύ) περπάτημα, οπότε λίγο η μια η άλλη το που θα μείνει κανείς.

Εννοείται άπειρα thanks σε όλα τα παιδία που έδωσαν τα φώτα τους, extra kudos σε @jonkyr και τον Άγνωστο Silent Watcher Φορουμίτη που Ελλοχεύει στις Σκιές και Παρατηρεί τα Πάντα για την βοήθεια -πήγα σε πολλά μέρη που μου προτείνατε, δεν τα αναφέρω τώρα ένα ένα όλα αλλά ναι, ο μπούσουλάς σας ήταν πολύτιμος!

Τα προσωπικά μου highlights + μερικές ενδεικτικές φωτόζ (από το κινητό και λίγο στη ζούλα, δεν πήρα βλακωδώς την DSLR - η πόλη ήταν μακράν της δεύτερης η πιο “φωτογραφίσιμη” μέχρι τώρα γμτ):

  1. Η Βενετία

Μιλάμε για αδιανόητα όμορφη πόλη, η οποία μοιάζει μεν να έχει βγει από κάποιο μυθιστόρημα, αλλά από την άλλη δεν μοιάζει καθόλου ψεύτικη και σε κανένα της σημείο “φτιαχτή” ή “στημένη”.
Τα ατελείωτα γραφικά στενάκια με τις αλλεπάλληλες γέφυρες που οδηγούν σε μερικές μικρές “αθόρυβες” πλατείες, δίνουν τη θέση τους σε Γοτθικά κτίρια (εκκλησίες, βιβλιοθήκες κτλ) με ένα touch Βυζαντινού και Οθωμανικού ρυθμού που δεν έχω συναντήσει ξανά μέχρι τώρα πουθενά.
Μιλάμε για το πιο ατμοσφαιρικό μέρος so far, στο οποίο, όπως ξαναείπα, δεν έπαψε να με εντυπωσιάζει η αυθεντικότητά του.
Ειδικά δε την μια μέρα που έβρεξε και ο καιρός ήταν λίγο σκοτεινός, ήταν λες και βρισκόμουν σε κάποια giallo ταινία ή απλά στο Don’t Look Now του Nicolas Roeg.
Γενικά είναι ένα θέαμα που σε αποζημιώνει 1000% και εφόσον πας συνειδητοποιημένος για (πολύ) περπάτημα, θα ανακαλύψεις στενάκια και δρόμους και κανάλια που θα “φορτίσουν” τις μπαταρίες της φαντασίας σου για 100 χρόνια.
Προφανώς όλα τα γνωστά landmarks της Βενετίας (παλάτι Γόγηδων, Guggenheim, Cannaregio, γέφυρα Rialto, γέφυρα των Στεναγμών, πλατεία και Βασιλική San Marco, Teatro La Fenice, Βασιλική Santa Maria della Salute κτλ κτλ κτλ) είναι absolute must.-

Επίσης, προφανώς επιδόθηκα σε μια προσωπική σινεφιλική αναζήτηση (που κόστισε αρκετούς κάλους στα πόδια μας και τέσταρε τα όρια της κεράς μου ποικιλοτρόπως) κατά την οποία ανακάλυπτα και φωτογράφιζα χαρακτηριστικά σημεία που έχω δει σε διάφορες ταινίες ανά τα έτη (Last Crusade, Casino Royal, Death in Venice, Don’t Look Now κτλ).
Tottaly worth it μέρος, αν είστε movie buffs!

Λίγες φοτόζ

Summary












2. Φαγητό

Πας Ιταλία (γενικά) και λες οκ, “να φάω μακαρόνια γιατί το λένε όλοι” - και αναρωτιέσαι παράλληλα “μα πόσο καλύτερα μπορούν να γίνουν τα μακαρόνια;” → με την εμπειρία μου σε Ρώμη Φλωρεντία και Βενετία μπορώ να πω πως ξανά πως "ναι, μπορούν να γίνουν ΠΟΛΥ καλύτερα!
Βενετία φάγαμε εξαιρετικά το λιγότερο, εστιάζοντας στα πολύ, ΠΟΛΥ παραδοσιακά τους πιάτα (η κερά μου “έσπαγε” τον κανόνα καμιά φορά, με τίποτα πιο μοντέρνο ή πιο συμβατικό και το “πλήρωσε” 1-2 φορές με μέτριες επιλογές): Sarde σε Saor (μαριναρισμένες σαρδέλες), Baccala’ Mantecata, Cicchetti, Bigoli, Ριζότο (με μελάνι σουπιάς, Risotto nero), Polenta e Schie, οτιδήποτε με όστρακα και θαλασσινά κτλ - όλα φυσάνε.
Και φυσικά τιραμισού ε, φάγαμε 3 φορές και ήταν από τις καλύτερες τιραμισού που έχουμε φάει ever -ελάχιστο έως καθόλου γλυκιές, αφρώδες τόσο - όσο πρέπει και spot on ποσότητα καφέ από πάνω, ποίημα.
Το κλου είναι να πας στοχευμένα όμως σε καλά εστιατόρα. Επειδή η Βενετία έχει πολύ τουρισμό, υπάρχει αρκετή μετριότητα - ακόμα και σε trip advisor κτλ δηλαδή, θέλει προσοχή και καλό ψάξιμο.
Aπό τα καλά εστιατόρια που τιμήσαμε, προτείνω τα παρακάτω (google για λεπτομέρειες κτλ):
Al Vecio Forno
Trattoria Alla Fontana
Bacaro Vintido
Osteria Fanal del Codega
Osteria Cicchetteria “Aea Canevassa” Venezia
Rosticceria Gislon

και δεν αναφέρω καθόλου τα μέτρια εστιατόρια, εντός της ζώνης που μέναμε -και καταλήξαμε σε αυτά 1-2 φορές από ανάγκη.
Γενικά πάντως, εκεί περίπου που ήταν το ξενοδοχείο μας, δεν είχε κάτι αξιόλογο πέραν πολύ τουριστικών εστιατορίων και καφέ - δεν θα πρότεινα δηλαδή σε κάποιον να ασχοληθεί με αυτή την περιοχή αναφορικά με φαγητό.
Anyway, φαγητό σε Βενετία 10/10, με προϋπόθεση να πας αποφασισμένος να πάρεις τα πιο παραδοσιακά Βενετσιάνικα πιάτα και όχι τα πιο γενικά και συνηθισμένα.

Εδώ βέβαια ένας αστερίσκος, τον οποίο θα συμπεριλάβω αργότερα στην γενικότερη αποτίμηση του ταξιδιού από οικονομικής πλευράς :stuck_out_tongue:

Λίγες φοτόζ

Summary




Κομσί Κομσά:

Έχει πολλούς τουρίστες, υπερβολικά πολλούς βασικά - η Βενετία γενικότερα έχει γύρω στους 260 χιλιάδες κατοίκους, 50 το πολύ από αυτούς να ζουν στην ιστορική πόλη και οι υπόλοιποι στα πέριξ.
Παρ’ όλα αυτά, με αστερίσκο το ότι πήγα off season, αν και σε σημεία “γκώνεις” από τον κόσμο γενικά δεν είναι πχ το χάλι της Ρώμης - τουναντίον, δεν ενοχλήθηκα ποτέ από την πολυκοσμία. Έχει τις γωνίες της, έχει και τα “μεγάλα” της landmarks που είσαι άνετος και απολαμβάνεις απερίσπαστος την εκδρομή σου χωρίς να νιώθεις την πίεση του κόσμου.

Επίσης, μεταφορά → δεν ακούς αμάξι ή μηχανή για όσες μέρες πας εκεί, γιατί δεν υπάρχουν. Ευτυχία.
Η μεταφορά γίνεται με καραβάκια παντού (έχει και bus station προς την έξοδο από τη πόλη αλλά κλάιν, δεν πήγα ποτέ).
Το όλο σύστημα με τα καραβάκια, χμ, θέλει λίγο ψακτική και πολλές ερωτήσεις για τα ωράρια, προορισμούς κτλ.
1-2 φορές περιμέναμε σε λάθος λωρίδα για μεταφορά (όχι μόνο εμείς, άλλα 100 άτομα) και μετά πηδούσαμε ράμπες για να πάμε στο σωστό πλοιάριο.
Οι χρόνοι άφιξης/αναχώρησης είναι ελαφρώς σχετικοί - αν το πλοιάριο πχ που θα σε πάω αεροδρόμιο 11.31 είναι full, βάζουν άλλο - αλλά χάνεις ένα εικοσάλεπτο και αν αγχώνεσαι για πτήσεις κτλ, καλύτερα να φεύγεις νωρίτερα.
Γενικά η φάση γαμούσε με τα πλοία, αλλά ήταν λίγο έτσι και έτσι στο scheduling μέρος της.
Επίσης αστερίσκος εδώ για την λυπητερή μετά :stuck_out_tongue:

Low Keys:

Τίποτα.
Όνειρο

Η λυπητερή :stuck_out_tongue:
Λοιπόν, έχοντας κάνει τους τελευταίους 18 μήνες Βερολίνο/Κοπεγχάγη/Ρώμη/Λισαβώνα/Λονδίνο/Βενετία και πριν από αυτό το 2021 Φλωρεντία - Τοσκάνη road trip 8 ημερών, η Βενετία είναι το πρώτο ταξίδι που έφτασε τόσο κοντά στο να “σπάσει” τον αλγόριθμο του budget:
Τα μεταφορικά είναι φωτιά (αν και υπάρχουν επιλογές για διήμερα τικέτα κτλ που αξίζουν/θέλει λίγο καλό ψάξιμο από πριν) αλλά ακόμα περισσότερο φωτιά είναι το φαγητό →
Εφόσον κάποιος θέλει να φάει και να φάει καλά (κοινώς, 2 φορές τη μέρες και σε μη τουριστικές τρατορίες) πρέπει να είναι προετοιμασμένος να τα σκάσει καλά.
Ένα απλό σχετικά παράδειγμα → μια καρμπονάρα στη Ρώμη, σε μη τουριστική καλή τρατορία ήταν γύρω στο 18ευρω; κάπου εκεί anyway - εδώ κάτω από 28 ευρώ, έδωσα ελάχιστες φορές (και θα ήταν πχ 25, όχι κάτω των 20 ευρώ).
Γενικά τα πάντα είναι 30%-40%-άντε 50% πάνω από Ρώμη και Φλωρεντία.
Η πόλη, όπως είπα, είναι τουριστική στο 80-90% της και αυτό φαίνεται και στις τιμές της.
Εννοείται όποιος πάει να το παίξει οικονομικά, μπορεί να βρει επιλογές -και αξιοπρεπέστατες θα έλεγα μάλιστα σε φαγητό (επίσης Βασιλική, Δόγηδες, Guggenheim κτλ δεν έχουν παράλογα εισιτήρια, ίσα ίσα είναι πολύ νορμάλ και αναμενόμενα).
Όποιος όμως θέλει το bon viveur, ε θα τα σκάσει καλά.

Αεροπλάνο:

Αναχώρηση και βλέπω πρωί πρωί ότι κλείνει το Heathrow λόγω κάτι πυρκαγιές δίπλα, ρεύματα κτλ… οκ προφανώς κλαιν μαιν για κάποιον φυσιολογικό άνθρωπο - όχι για εμένα :stuck_out_tongue: .
Τεσπά, ψιλό cool πτήση, 2 ώρες παρά δέκα λεπτά, δεν πέρασα καλά, ούτε όμως και τόσο τραγικά όσο νόμιζα.
Γυρισμό κουνούσε σαν τον διάολο την τελευταία ώρα, προσγειωθήκαμε ψιλοχάλια (χειροκροτούσε και το μισό αεροπλάνο) γενικά δεν, δεν.-
Κακή εμπειρία overall, ζορίστηκα αρκετά.

Για πτήση εκτός Ευρώπης είμαι ακόμα πολύ μακριά δυστυχώς…

Αυτά, να πάτε Βενετία, γαμάει.
Λίγο Λουπίνιο swag για τη φάση

Summary


Τέλος τα ταξίδια τώρα για ένα χρονικό διάστημα καθώς το νευρικό μου σύστημα χρειάζεται ένα break από τα αεροπλάνα και τις πτήσεις άνω του μισάωρου, 6 ταξιδάκια σε 18 μήνες ήταν καλά, το βλέπουμε από χειμώνα πάλι.

23 Likes

Έχοντας γυρίσει απο Φινλανδία και (ξανα) ερωτευμένος με όλη τη σκανδιναβική χερσόνησο, αφήνω αυτό εδώ και θα επανέλθω με περισσότερα

20 Likes

Στις φωτο ειδα μερικα γνωριμα μερη. Τα δυο πρωτα εστιατορια που εγραψες ειναι :heart: και το τριτο επισης, χαιρομαι που ειχατε την ιδια αποψη με εμενα. Επισης, θα ελεγα οτι και κατω (οπως βλεπουμε τον χαρτη) απο το Σαν Πολο κωλολεει να μεινεις και ειναι λιιιιιιγο πιο φτηνη η διαμονη. Δυο φορες τη μερα φαγητο δεν τρωει ουτε ο λοκαλ βενετσιανος, αν ηθελες εσυ να κανεις γκουρμεγνωσια, καλα να παθεις. Ειναι πανακριβη, ισχυει, αλλα οπως εγραψες εχει και φτηνοτερες επιλογες, ισχυει επισης.

Δεν θα ξεχασω ποτε το Peggy Guggenheim και θελω να παω ξανα χθες. Γενικως, διαβασα το κειμενο σου και ψιλοεβριζα διοτι θελω να παω ξανα χθες. Ειναι μαγικη εμπειρια, αυτη η πολη ειναι φτιαγμενη για τα παραμυθια. Και (προ)καλω τον @Rebel εδω και τωρα να παρει θεση για να ανοιξουμε τρελο μπιφ.

*σπαγκετι με μελανι σουπιας ηταν το κατι αλλο, ριζοτο δεν εφαγα

Χαιρομαι που βοηθησα, αντε στα επομενα.

4 Likes

επειδη η Βενετια ειναι στα todo, να ρωτησω - ποια ειναι η καλυτερη εποχη να πας, για να εχει καπως καλο καιρο και να αποφυγεις και τα ορκ των τουριστων ;

Εγώ προσωπικά καλοκαίρι δεν μπορώ να με φανταστώ εκεί από άποψη τουριστών - αν είχε τώρα, Μάρτιο μήνα, τόσο κόσμο όσο πετύχαμε προχτές, το καλοκαίρι εικάζω πως θα είναι απροσπέλαστα (και απάλευτα).

To βασικότερο όμως είναι ο καιρός - πρέπει να είναι λίγο mid η φάση (να μην έχει φοβερή ζέστη γιατί μάλλον με όλα αυτά τα κανάλια παίζει να ζέχνουν δυσάρεστες μυρωδιές σε αρκετά σημεία της πόλης, αλλά από την άλλη και να μην είναι βαρύς χειμώνας, με κακοκαιρίες και μπουρίνια γιατί…ε είναι πάνω στη θάλασσα/έχει πάρα πολλά στενά/έχει και φοβερή υγρασία, δεν θα είναι ευχάριστη μάλλον η διαμονή και εξερεύνηση/περπάτημα).

Νομίζω τέλη Φλεβάρη (να σχολάσει το καρναβάλι δλδ) μέχρι max Μάϊο είναι ιδανική περίοδος, όπως τα ζύγισα… ειδάλλως Σεπτέμβρη με Οκτώβρη (εκεί κοντά που είναι και το φεστιβάλ Βενετίας δλδ και πριν αρχίσουν τα χοντρά κρύα).
Εμάς τώρα ήταν πολύ καλά πάντως, μια μέρα με διαχειρίσιμη βροχή και τις άλλες 3 μέρες με ήλιο, ελαφριά συννεφιά ανά διαστήματα και θερμοκρασία γύρω στους 10 βαθμούς μ.ο.

3 Likes

Δεν υπαρχει ο συνδυασμος που εγραψες. Θα επιλεξεις μεταξυ καιρου + κοσμου, αλλα να ξερεις οτι ο κοσμος ΠΟΤΕ δεν ειναι λιγος στη Βενετια. Οκ, ισως τον Δεκεμβριο. Αλλα δικη μου προταση ειναι μεταξυ Μαΐου και βερι ερλι Οκτωβριου. Ο καιρος δεν παλευεται οταν χαλαει εκει, συν οτι το aqua alta μπορει να σου χαλασει τις μετακινησεις. Η φιλη μου πηγε Ιουνιο, περασε πολυ ωραια, εφαγε κοσμο. Εγω μιντ-οκτομπερ, εφαγα 2 μερες διαχειρισιμης βροχης και αερα, κατι που κουρασε τρομερα. Ο συνδυασμος αερα+βροχης ειναι μαλλον ο χειροτερος, γιατι δεν κραταει ομπρελα ορθια και δεν μπορεις να κινηθεις μονο με αδιαβροχο. Μυρωδιες εγω δεν ειχα, ουτε η φιλη, αλλα ισως ετυχε. Η μανα μου που βρεθηκε εκει μια ανοιξη πριν χρονια, μου ελεγε οτι βρωμαει και δεν θελει να ξαναπαει (οτι οτι θα παει, αλλα λεμε τωρα). Α ναι, υγρασια εχει 101% μινιμουμ, οποτε μη σε φοβιζει :rofl:

Μποτομ λαιν: Σεπτεμβρης αν δεν εχει Μπιεναλε (2026). Αν εχει, καλη τυχη, προτιμησε Οκτωβριο, οσο νωριτερα γινεται για να γλιτωσεις τον καιρο… Απριλιος-Μαϊος με οποιο ρισκο (και πιθανως να μην ειναι Πασχα). Καλοκαιρι, με ο,τι σημαινει απο κοσμο και μυρωδιες.