W.a.s.p

Ακυρώνεται τελικά το live των W.A.S.P. λόγω προβλήματος υγείας του Blackie :frowning:
http://www.waspnation.com/waspnation.htm
Να δούμε τι άλλο θα συμβεί στο φετινό rockwave… :x

Τελικά, τo Monsters Of Rock στη Varna είναι η λύση! :twisted:

ferte the cult re moutra… hahahah kai gia c.frost de tha koba T’@@ mou oti tha paiksoun … ~

Να πάνε να γα*******ν να πάρουν τον κόλο τους και να τσακιστούν να έρθουν αι σιχτιρ 39 Ε έδωσα… :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Πάνε κι αυτοί… Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα στο φετινό “εορταστικό” rockwave…

Αν λάβουμε υπόψιν και αυτά που έγραψε στο επίσημο blog του ο Jon Drenning των Crimson Glory πριν λίγες ώρες…πολύ αμφιβάλλω αν θα δούμε τον Midnight :?

Blog from Jon Drenning:

"Hello!

Well… This is the first daily blog for the traveling Crimson Glory Freak Show…

We all arrived to Miami., Florida safely on Friday evening… All is well.

We get up and get the the airport… All is well… We all board the airplane… All is well…

We have 5 min. before take off and and security guard came on the plane and asked Midnight to leave… Why? Because he was a little tipsy and was puking into a bag… Doesn’t every body to do it???

Anyways… Not good.

So, I tell Midnight to go directly to the check-in gate and get the next flight…

Midnight stays behind while we all take off for The Big Apple enroute to Athens, Greece. We have no idea what happned to Midnight after we departed. We have no way of contacting him beacuse he has no cell phone… We presume he is either going to get on the next available flight or he has been arrested for drunk and disorderly conduct…

Welcome to Spinal Tap.

In the meantime, we arrive to New York. I check to see what happened to Midnight. The Delta attendant says he has been booked on a flight the following day… If thgey let him on the plane is another issue…

Anyway, our plane from Newy to Athens is overbooked… Ben, Amanda and I agree to be rerouted through Budapest, Hungary, in exchange for being upgraded to first-class. Very cool! The difference between coach and first class on an international flight is like night and day. There is no comparison.

So, the decision to be rerouted was a no brainer. Except that now, we have all been seperated in three groups. Three of us are going to Athens via Budapest, Hungary; Six if us are going directly to Athens and Midnight is still stuck (or arrested) in the airport in Miami…

As I right this first blog, I am sitting in the Budapest, Hungary, airport. Ben, Amanda and I are getting ready to board our plane to Athens, Greece. But they cannot guarantee our luggage will be on the flight. They say it may have already been sent to Athens.

Guess we will find out when we arrive in Athens…

Until then.

Peace. Out."

Δεν ακυρώνουν ολόκληρη τη μέρα να ησυχάσουμε; :evil:

o midnight είναι onboard. και στις 12 οι C.G - θα kick ass. (rocky speaking - exw eggyres phges - t autakia mou)

OI WASP htan arrwstoi - den ftaiei i didi o blackie ftaiei - i didi logika tha prospathisei avrio na dei - an yparxei enalaktikh - alla poion na mpoukareis se 2 meres. tha mporousan na feroun ton s.bach - pou logika ienai trigyrw - alla me 2 days ? oi cul einai gioukoslavia - alla ta giousoufakia - zhtagan thn akyrwsh…tous oper kai egenetw…

lousteite ta ! egw tha dw CG kai meta TOTO !

Μέρα μπόυζ,
μήπως άκουσε κι άλλος ότι δεν θα παίξουν ούτε οι Σέλτικ;
Άντε να ακυρωθούν και οι Σίστερς μπας και δούμε την πορφυρή δόξα να λάμπει μέσα στη νύχτα σε όλο της το μεγαλείο…Αμήν! :lol:

Ο Bach ειναι Αμερικη και ηχογραφει νεο δισκο.

Ρε παίδες έχετε ακούσει πόση προπώληση έχει???

(Να ξέρω και τι θα δώ όταν φτάσω…)

Οι W.A.S.P. τελικα θα παιξουν σε Αθηνα και Θεσσαλονικη,13 και 14 Οκτωβριου αντιστοιχα

Gia thessalonikh einai sigouro?
Min ta petate etsi guys…sure?

Στο Blabbermouth το ειδα,αρα μαλλον σιγουρο ειναι…
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=55549

Ooo I LOVE YOU :stuck_out_tongue:
Me ekanes xaroumeno…
thank you!!!

Χε χε χε θα λειώσουμε τον Οκτωβρη !!!1

Oντως!Πρωτα WASP,μετα Ross the Boss και Νοεμβριο MANOWAR…
Και ελπιζω σε Gamma Ray,Edguy,Blind Guardian,Grave Digger,Amon Amarth,οι οποιοι θα περιοδευουν τοτε και μου φαινεται πολυ λογικο να περασουν απο Ελλαδα.Μας περιμενει μια καυτη συναυλιακη σεζον(ελπιζω… :expressionless: )

Ρε παιδια τελικα τι εγινε με την εμφανιση των WASP στη Θεσσαλονικη ξερει κανεις?Στο site των WASP λεει για 14 Οκτωβριου στο Μυλο,αλλα στο σιτε της Didi αναφερει μονο για 13 Οκτωβριου Αθηνα…
Δεν εχει Blackie για μας? :cry:

Δεν τους φέρνει η Didi Θεσσαλονίκη.
www.rocking.gr/livedates-info881.php

35 Ευρω?Τους κλεφτες!30 εχει στην Αθηνα…!
:smiley:
Οκ Kourou thanx!

Kατεβα Αθηνα :slight_smile:

Για 5 Ευρα