Συμφωνώ στα περισσοτερα που ΓΡΑΦΕΙΣ εκτος απο το που απευθύνονται μπάντες σαν τους WITTR και που thrash, π,χ , μπάντες. Μεσες άκρες στο ιδιο κοινό απευθύνονται, τώρα σε αλλους μπορει να αρεσει περισσότερο η μια μπαντα η η αλλη αλλα γενικα το κοινό ειναι παρόμοιο.
Εγω, οπως εχω γραψει πολλες φορες σε αντίστοιχα θέματα, δεν τα βαζω με τις μπάντες που παιζουν 60 λεπτα, τα βαζω με τους διοργανωτές που δεν φερνουν ολοκληρωμένα πακετα συγκροτηματων οπως γίνεται σε ΟΛΕΣ τις χώρες του εξωτερικού (φτωχές, πλούσιες, δυτικοευρωπαϊκές, Βαλκάνιες κ.λ.π).
Παράδειγμα, δεν νομιζω οτι αν κάθε μπαντα στη Suffocation/Belphegor/Hate συναυλία παιξει μια ωρα θα γκρινιάξουν πολλοί.
Είναι όντως σχετικό μέγεθος η μικρή διάρκεια σε ένα live και οπωσδήποτε έχει να κάνει με το ύφος του κάθε συγκροτήματος. Τα περίπου 80 λεπτά των Voivod το καλοκαίρι που μας πέρασε μού φάνηκαν αρκετά, η ίδια ακριβώς διάρκεια στους Paradise Lost την τελευταία φορά που τους είδα (2009), άφηνε μια αίσθηση διεκπεραίωσης.
Και προφανώς ένα υψηλό αντίτιμο του εισιτηρίου δεν σου… εξασφαλίζει ότι η τάδε μπάντα θα βρεθεί σε καλή βραδιά, κάτι ούτως ή άλλως υποκειμενικό, αφού οι εντυπώσεις μπορεί να ποικίλουν αντιδιαμετρικά μεταξύ των θεατών.
Ένα συμπέρασμα όμως για το αν οι οικονομικές απαιτήσεις τους δικαιολογούνται με βάση π.χ. τη δημοφιλία τους, μπορείς να το βγάλεις.
Καταλαβαίνω πως το βλέπεις αλλά δεν μπορώ να πω πως απευθύνονται κατά βάση στο ίδιο κοινό. Θα το ξεχειλώσω βέβαια τώρα και δεν ξέρω αν ο μέσος όρος σκέφτηκε έτσι.
Δηλαδή, δεν το βλέπω ως black metal - thrash metal - black/death όλα συγγενικά άρα το ίδιο κοινό.
Το βλέπω ως ατμοσφαιρικές 10λεπτες συνθέσεις με τραγούδια των 5 λεπτών με riffs ξύλο κλπ. Επίσης, δεν σημαίνει πάντα πως το ίδιο κοινό ως προς τις ταμπέλες, αρέσκεται και στις ίδιες μπάντες. Πάρτε για παράδειγμα σύγκριση με την περσινή εμφάνιση των Watain. Άλλο εμπορικό μέγεθος μεν, χοντρικά ίδιο είδος δε (ο ελιτιστής μέσα μου με βρίζει), αλλά άλλη συναυλιακή προσέγγιση και άλλο είδος συνθέσεων. Αν με ρωτήσεις καλλιτεχνικά που θα έδινα το 25ρι, θα έπαιρνες εριστική απάντηση!
Μπορεί δηλαδή ο εγχώριος ακραιομέταλλος οπαδός, απλά να μην αρέσκεται σε μια σημερινή μπάντα (παίζει ρόλο για μένα) που παίζει έτσι.
Νομικά τα συμβόλαια, καθορίζουν performance 45 λεπτά και άνω. Γι αυτό πχ οι White Stripes δεν δώσανε λεφτά πίσω κτλ. Είναι αρπαχτή λίγο ναι, αλλά νομικά καλύπτονται.
Το κοινό είναι περίεργο.
Σου κάνει sold out πολλά και διάφορα και δέχεται αγόγγυστα, χοντράδες, αλλαγές, μικρά σετ κτλ.
Αλλά, μπορώ να πω το εξής, απο προσωπική πείρα.
Παίξανε πριν καμιά εβδομάδα Aherusia με σαππορτ - 150 λεπτά. (αρκετά απο τον πρώτο και 3,4 δίσκο) και είχε 100 + ατομά με 8 ευρώ. Φτηνό μερτς.
Έφερε κάποιος Eclipse - με ακριβό εισιτήριο, ομολογουμένως και σαππορτ επιλογής του γκρουπ της κακιάς ώρας. Στο μελωδικό χώρο κορυφαίο όνομα, έπαιξαν καθηλωτικά για 2 ώρες μέχρι που δεν είχαν άλλα προβαρισμένα. 180 νοματαίοι…
Εκεί καταλαβαίνεις και γιατί μπαίνει το ακριβό εισιτήριο. Για να μην ριψοκινδυνεύσεις.
Αν ήξερες ότι θα ναι φίσκα, το έριχνες κιόλας. Αλλά όταν δεν ξέρεις τη δυναμική κάποιου γκρουπ…
Ο κόσμος συχνά ΔΕΝ τιμάει γκρουπ που τιμάνε το σανίδι.
Αλλά διαχρονικά θα πάει να δει το τάδε και δεινά γκρουπ που έρχεται κάθε χρονιά κι ας είναι ακριβό και ας παίζει λίγο ώρα και διεκπεραιωτικά. Αφού είναι λατρείες.
Πολισμάνος στο γούστο κανενός δεν θα γίνω. Οι επιλογές είναι εκεί.
Είμαστε αυτό που επιλέγουμε να είμαστε. Οι ρεκλάμες είναι γι΄ άλλους.
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι θέλουμε. Ο hardcore οπαδός WitTR θα πάει να τους δει όπως και να 'χει. Πακέτο με Amorphis και Dimmu ακούγεται θελκτικό αλλά όχι ταιριαστό. Θα πάει ο πιο “περαστικός” με τη λογική “μ ένα σμπάρο… τρία τρυγόνια” αλλά το lineup είναι ετερόκλητο κι όντως δεν προσφέρει κάτι παραπάνω σ αυτόν που θα πάει για τους Wolves (οι οποίοι σε ένα τέτοιο πακέτο θα έπαιζαν 45 λεπτά και πιθανότατα πρώτοι στο billing).
Και για μένα, ο θεατής ξέρει που πάει πια. Αν δεν τον καλύπτει η διάρκεια, μπορεί να μην πάει. Η συγκεκριμένη μπάντα τόσο παίζει πάντα. Η συζήτηση για την τιμή του εισιτηρίου είναι διαφορετική στο ποσοτικό του θέματος (δλδ 25ε είναι πολλά για μια μπάντα άρα θα πάω μόνο αν έχει 1-2 ονόματα ακόμα) και στο ποιοτικό (αν μπουν 1-2 ονόματα παρόμοιου ύφους ή ακόμα χειρότερα διαφορετικού ύφους αλλά ίδιας εμπορικότητας, τότε αλλοιώνεται αυτό που θα παρακολουθήσεις επειδή θα στριμωχτούν setlists, σκηνικά, ρυθμίσεις ήχου κτλ).
Κι από τη συζήτηση κιόλας, καταλαβαίνω ότι στους πιο… εντρυφούντες, η εμφάνιση άρεσε ενώ κάποιοι που θα είχαν περιέργεια να δουν την μπάντα (ενώ δεν είναι οπαδοί πρώτης γραμμής) δεν πήγαν λόγω μικρού setlist/price ratio.
Επειδή ολο το οφτοπικ ξεκίνησε μετά απ’ αυτό το σχόλιο, μια διευκρίνιση:
Πριν από λίγο καιρό οι Rotting Christ είχαν φάει κανονικότατο μπινελίκι στο θρεντ του τελευταίου λάιβ τους,με αφορμή τη διάρκεια του λάιβ της δεύτερης μέρας που ήταν γυρω στα 80 λεπτά.
Πάνω σ’ αυτό, λοιπόν, είχα απαντήσει το εξής:
εννοώντας βέβαια, ότι , όχι, ΔΕΝ πηγαίνει με το κιλό, κ ΔΕΝ είναι για μπινελίκια όλη η εξτρημ ( κ μη ) σκηνή κάθε φορα που τα λάιβ της δεν αγγίζουν το δίωρο.
Το σχόλιό μου μετά το λάιβ των wolves ήταν ουσιαστικά συνέχεια εκείνης της τοποθέτησης. Προσωπικά, για να επιλέξω να πάω κ να εστιάσω στα θετικά του λαιβ, προφανώς το ζύγισα κ επέλεξα να τους δω με αυτούς τους όρους.
Ναι, το να δει κάποιος μια μπάντα εν γνώσει του με 25 ευρω για 70 λεπτά ( όπως επέλεξα να κάνω κ εγώ ) είναι θεμιτό. Το αντίθετο, επίσης. Αλλά το να δεχόμαστε τους “όρους” του λάιβ στη μια περίπτωση επειδή είναι οι γουλβς κ αυτή είναι η φάση τους κ δε δίνουν το κατι παραπάνω “επίτηδες” (!) γιατί είναι τόσο ψαχγμενοι, ενω σε άλλη περίπτωση- των ροττινγκ πχ μισό μόλις μήνα νωρίτερα- να θεωρούμε ενδεχομένως ότι έχουμε να κάνουμε με ούγκανους ρηχούς “χεντμπανγκερς”, οπότε εκεί είναι εντάξει να έχουμε διαφορετικό mindset κ απαιτήσεις κ να τους βρίζουμε που έπαιξαν μόνο 80 λεπτά, σόρρυ, αλλά φυσικά κ μου φαίνεται γελοίο.
Κ διευκρινίζω κ πάλι:
Δεν ισχυρίστηκα ότι έγινε όντως αυτή η σύγκριση από κάποιον user.
Έκρινα σε γενικότερο πλαίσιο τέτοιου τύπου περιπτώσεις δυο μέτρων κ δυο σταθμών με ένα απλό σχόλιο, τονίζοντας μάλιστα ότι προτιμώ να ΜΗ σταθώ εκεί.
Από κει και πέρα κάθε διαφωνία, ναι, είναι δεκτή κ υπό συζήτηση.
Σχόλια ,όμως, σαν αυτό:
κ αυτό:
τα θεωρώ αχρείαστα κ στα όρια της αγένειας κ του μεταλλοπατερισμού. Κ όταν κάποιος γράφει με τέτοιο ύφος μοιάζει- σε μένα τουλάχιστον- να είναι τέρμα triggered (κ χωρίς λόγο σ’ αυτήν τη συζήτηση). Δεν έχει σημασία αν τα σχόλια πήγαιναν σε μένα ή όχι.
Το να δηλώνεις ότι δεν παίρνεις στα σοβαρά τον -όποιο- συνομιλητή σου απλά επειδή η τοποθέτησή του δεν συμβαδίζει με την δική σου( βαφτίζοντας την - εντελώς αυθαίρετα btw- ως “διαμαρτυρία”) κ να του υποδεικνύεις “να κάτσει σπίτι του κ ν ακούει τους δίσκους” είναι από μόνο του ασόβαρο κ προβληματικό, in my book, κ φυσικά κ καταλήγει σε λογική 0-1 του τύπου “take it or leave it κ βούλωνε”. Ενστάσεις/ κριτική σκέψη/ σχολιασμός δεν παίζουν στην εξίσωση, because 2020.
Νταξει, απλά, όχι.
Την τέχνη συνηθίζω να την προσεγγίζω με όρους πομπού/δέκτη, ειδικά μέσα στα πλαίσια ενός - κατά βάση- μουσικού φόρουμ, κ όχι με όρους πελάτη-καταναλωτή.
Αυτό δε σημαίνει ότι απαγορεύεται η οποιαδήποτε αναφορά στην τιμή ενός εισιτηρίου ή στην διάρκεια ενός λάιβ που “δέχτηκα να πάω εν γνώσει μου”, τη στιγμή που για άλλα λάιβ (κ μάλιστα με χαμηλότερη τιμή εισιτηρίου) τα αρνητικά σχόλια, πάνω σ’ αυτούς τους τομείς, δίνουν κ παίρνουν ( κ συχνά χωρίς ν ανοίξει ρουθούνι).
Τρεις τελευταίες παρατηρήσεις:
Καμία διεξοδική ανάλυση του ήχου δεν έγινε. Έκανα απλά μια από τις κλασικές βλαμμένες παρομοιώσεις μου, συγκρίνοντας τον ήχο των wolves με το Force κ εστιάζοντας στην (ψαρωτικότατη ομολογώ) εμπειρία του να έρχομαι αντιμέτωπος με τον ήχο τους σε λάιβ συνθήκες. Κ ο Λεπερ απλά έγραψε για “πολύ καλό ήχο” στο λάιβ της Θεσσαλονίκης. Κανένας δεν αναλώθηκε σε τεχνικές λεπτομέρειες έναντι της ουσίας, αν αυτό ήταν το point.
2)Μια που σ’ εμένα, παραδόξως σε σχέση με τις αρχικές μου επιφυλάξεις, έδωσαν όντως τελικά το κάτι παραπάνω, νιώθω κρίμα κ άδικο το να αναλωθεί το θρεντ σε τόσο μεγάλο ( αρνητικής αφετηρίας) οφτοπικ αντί να ειπωθούν κ δυο επιπρόσθετα( θετικά) σχόλια σχετικά με το πόσο σπουδαίο ή ιδιαίτερο ήταν όντως το λάιβ ( κ κατά προτίμηση με περιγραφική/συναισθηματική κ όχι απολογητική/edgy διάθεση).
Στην τελική μου φαίνεται κάπως μαλακία να καταλήξω εγώ ( που δεν είμαι καν φανατικός οπαδός τους) με τα πιο νιωσιματικά σχόλια για το λάιβ τους, ενώ οι πιο βαμμένοι απλά να σκαλώσουν σε μια φράση κ ν αρχίσουν τα οφτόπικ αντί να εκφράσουν ένα ψήγμα από το βίωμά τους.
3)
Συγγνώμη αλλά, δεν μίλησα ποτέ προσωπικά για κανέναν, δεν είδα κάποιο σχόλιο που με έκανε να θέλω να τα γράψω αυτά, και ήταν γενικά το θέμα μιας συναυλίας.
Όσον αφορά την διεξοδική ανάλυση του ήχου, ήταν για μια που ετοίμαζα εγώ να κάνω, θέλοντας να μιλήσω για μένα και πόσο εκτιμώ την μπάντα και την έσβησα για να επικεντρωθώ σε κάτι άλλο, αφού επί της ουσίας δεν θα μιλούσα για το λάιβ τους. Συγγνώμη αλλά δεν πηγαιναν σε κανέναν τα σχόλια.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει την άποψη του, ακόμη και διαμαρτυρία να είναι. Αν εγώ όμως ξέρω πως μια μπάντα παίζει 70λεπτα και πάω σε κλαμπ σετ, τους δω και μετά πω δεν μου άρεσε η διάρκεια ε δεν το θεωρώ ειλικρινές, αφού εκ μέρους μου το ήξερα.
Αυτό για τους δίσκους, να κάτσει να τους ακούσει δηλαδή ο άλλος, το είπα ως άποψη καταναλωτικής συνείδησης, εξηγούμαι. Αν ο κόσμος ενοχλείται από αυτό που προσφέρουν οι μπάντες, το θεωρεί υπεραξία ή οτιδήποτε, και επιλέξει να μην πάει, μαζικά, συνειδητά, θα τις αναγκάσει να προσαρμοστούν, και αυτές και τους διοργανωτές. Αυτό εννοώ, δεν μπορώ να καταλάβω πως τα εξέλαβες με αυτό το πρίσμα.
Έχω κάτσει σπίτι να ακουσω τους δίσκους μπάντας αντί να πάω σε συναυλία που θεωρώ πως δεν άξιζε να δώσω εισητήριο. Άλλαξα τίποτα; Όχι, αλλά θεωρώ πως ήμουν συνεπής μέσα μου. Αυτό εννοούσα με την ατάκα κάτσε άκου τους δίσκους.
Δεν μίλησα ποτέ για take it or leave it, έχω απαντήσει και πιο πάνω. ΜΙλάω καθαρά για το γεγονός πως αποδέχομαι εκ των προτέρων πως τόσο παίζουν οι μπάντες. Αν θέλουμε να κάνουμε ανάλυση για το αν κάθε είδος είναι εξίσου συναυλιακό, αυτό είναι οφ τόπικ.
Και στην αρχική μου τοποθέτηση για την συναυλία, φυσικά και έγραψα το βίωμα μου, σχετικά με τις κορυφώσεις της συναυλίας, που δεν ξέρω γιατί πρέπει να το επαναλάβω.
Με κατηγορείς για προσωπικές επιθέσεις, που δεν έπραξα σε κανένα σημείο, και αν ήθελα να απαντήσω σε κάτι, θα σε είχα ταγκάρει.
Δεν είχα κανένα ύφος. Συγγνώμη. Δεν επέβαλλα σε κανέναν την άποψη μου.
Α, και η σύγκριση για headbangers, δεν ήταν για ούγκανους ρηχούς. Ήταν για να τονίσω την διαφορά του black/death των Belphegor με των Portal π.χ. Δεν είναι όλες οι μπάντες κάτω από μια ταμπέλα το ίδιο μουσικά. Άρα, ανάλογα το ύφος εμένα, προσωπικά, μπορεί να με κουράσει με μεγάλες διάρκειες. Πάντως, στο λάιβ είδα κόσμο να χαζεύει κινητά για σχεδόν δεκάλεπτο και στο ξέσπασμα του εκάστοτε κομματιού να χτυπιέται. Δικαίωμα του, αλλά αυτό δείχνει, πιθανώς, πως δεν μπορούσε να μπει στο μουντ της εμφάνισης. Σε αυτό μπορεί να φταίει η μπάντα.
Δεν μίλησα ποτέ για ρηχούς, ούτε για ψαγμένους, δεν ξέρω από που προέκυψε, και tbh με προσβάλλει.
Φυσικά και έχω διαφορετικές απαιτήσεις, από διαφορετικούς ήχους, από διαφορετικές μπάντες, ακόμη και στο ίδιο ιδίωμα.
Δεν σε κατηγόρησα ρε συ, κ μάλιστα για προσωπικές επιθέσεις.
Αντιθέτως, τόνισα μάλιστα ότι η άποψή μου για το σχόλιό σου (αυτό ήταν, απλά η άποψή μου- ψύχραιμα ,θέλω να πιστεύω, διατυπωμένη) ΔΕΝ έχει να κάνει με το αν απευθυνόσουν σε μένα. Μια διατύπωση που αναφέρει ρητά ότι δεν θα πάρεις στα σοβαρά τον άλλον σε μια τέτοιου είδους τοποθέτηση, ναι, λυπάμαι αλλά δεν με βρίσκει αισθητικά σύμφωνο κ σίγουρα δεν τη θεωρώ ευγενική. Νομίζω ότι είναι θεμιτό να το εκφράσω αυτό, κ δεν θεωρώ ότι σε προσέβαλα πουθενά, ούτε έγραψα κάπου ότι ΠΡΕΠΕΙ να επαναλάβεις ο,τιδήποτε.
Η αναφορά περί μεταλλοπατερισμού κ περί ψαχγμένων ήταν -εντελώς ειλικρινά- μια απλή αποτύπωση του πώς φάνηκαν σε μένα κάποια συγκεκριμένα επιχειρήματα. Δεν αποτελούν χαρακτηρισμούς προς το άτομο, αλλά feedback προς τον τρόπο διατύπωσης κ το περιεχόμενό τους.
Κ, ναι, χωρίς να διαφωνώ με όσα λες περί διαμαρτυρίας, εξακολουθώ να μη συμφωνώ με την επιμονή σου να το παρουσιάζεις σαν κάποιου είδους μονόδρομο κ να θέτεις θέμα συνέπειας σχετικά με το να παρευρεθεί κάποιος σε ένα λάιβ για τέτοιους λόγους ή όχι.
Υπάρχει κ το “ναι μεν αλλά”, ξέρεις. Δεν βλέπω πώς είναι ανειλικρινές να το θέσει κάποιος αυτό. Ούτε γιατί να δεχτεί να του λες ότι δεν θα τον πάρεις στα σοβαρά μόνο κ μόνο επειδή αποφάσισες a priori ότι αυτό δεν είναι συνεπές απέναντι σε μια στάση που - καθ’ όλα σεβαστή μεν (το να κάψείς δηλ. ένα λάιβ πχ για τους λόγους που ανέφερες)- αλλά όχι υποχρεωτική. Ούτε είναι κάθε, μα κάθε παρατήρηση κάποιου είδους διαμαρτυρία.
Επίσης συμφωνώ στο ότι πολλές φορές είναι χρήσιμη κ ενδεχομένως κ ηθικά επιβεβλημένη αλλά αυτό δεν σημαίνει πως κάθε σχόλιο είναι κ μια διαμαρρτυρια.
Όπως κ να χει, εξέφρασα κάποιες σκέψεις μου πάνω σε συγκεκριμένες τοποθετήσεις σου κ-ειδικά στη φράση σου περί σοβαρότητας- κ ως προς την διατύπωσή τους. Το τονίζω, κ πάλι, τις ίδιες ενστάσεις έχω προς όποιον κι αν απευθύνονται τέτοιες τοποθετήσεις. Δεν τις εξέλαβα προσωπικά ,κ θα το εκτιμούσα αν κ συ δεχόσουν το ίδιο. Κοινώς, με τον τρόπο που έγραψες κάποια πράγματα διαφωνώ, δεν θεωρώ ότι σου επιτέθηκα/αντεπιτέθηκα κάπου.
Ωστόσο, αφενός κάπου νομίζω ότι το κουράζουμε κ αφετέρου συνεχίζει να απομακρύνεται το θρεντ από το λάιβ, οπότε εγώ θα έλεγα να το αφήσουμε εδώ.
Αρχικά, να σου πω πως προσπάθησα, αλλά μάλλον απέτυχα, να μην το εκλάβω προσωπικά. Η αναφορά σε ψαγμένους και ούγκανους πάντως, είναι κάτι που, και μέσα από αρκετές κριτικές μου σε αυτό το μέσο, έχω προσπαθήσει να το καταπολεμήσω, δεν πιστεύω σε διακρίσεις τέχνης και το έχω επαναλάβει. Οπότε, αυτή ήταν η προσβολή, όχι κάποιος χαρακτηρισμός. Όπως και η υπόθεση για το αν ήμουν triggered ή/και μεταλλοπατέρας.
Βέβαια, καλά έκανες και διατύπωσες την διαφωνία σου με κάτι που θεώρησες αγενές, δεν είμαι αλάνθαστος και ούτε μπορώ να ξέρω αν όταν γράφω κάτι μεταδίδεται 100% αυτό που σκέφτομαι. Η ρητή διατύπωση ήταν πάντως προϊόν μιας αναλυτικής σκέψης σχετικά με τι δεν μπορώ να δεχθώ, εγώ, ως παράπονο. Δεν ήθελα να υποβαθμίσω κανέναν.
Επειδή όμως όντως καλύτερα να μείνει εδώ, και αλήθεια εκτιμώ την διευκρίνηση σου, να διευκρινίσω με την σειρά μου κάτι τελευταίο, ως προς την συνέπεια.
Η συνέπεια, για τον καθένα, πιστεύω πως είναι προϊόν εσωτερικής προέλευσης, ως προς το πως την ορίζουμε. Ο καθένας είναι συνεπής ως προς τον εαυτό του. Δεν προτείνω κανένα μονόδρομο, ήθελα απλά να προτείνω, την δική μου συλλογιστική στο θέμα. Φυσικά και υπάρχει το “ναι μεν αλλά” εν γένει, και μια χαρά μπορεί αυτό να είναι προϊόν συνέπειας. Για άλλους, με διαφορετικό αξιακό σύστημα, μπορεί να είναι ας πούμε κωλοτούμπα (κακή λέξη). με αυτό το σύστημα, κρίνω και τα λεγόμενα κάποιου τρίτου, όσο μπορώ χωρίς να παραποιήσω την πρόθεση του.
Στην λέξη διαμαρτυρία δεν δίνω αρνητική χροιά πάντως, ίσα ίσα ήθελα να δώσω ισχύ στα λεγόμενα. Ο καθένας οφείλει να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του και την αντίληψή του για διάφορα θέματα. Για μένα, πλέον, έχω φτάσει, με αρκετές παρασπονδίες μιας και ακόμα το παλεύω, να τραβάω γραμμή σε κάποια θέματα. Ουσιαστικά ήθελα να αναδείξω, και κάποια στιγμή το είχα αναφέρει, πως για την τιμή του εισητηρίου μπλέκουν πολλά, εξωμουσικά, συνήθως, δυστυχώς.
Δεν υπάρχει σύγκριση συνέπειας, γιατί αν ήταν έτσι, εκτός από μεταλλοπατέρας, θα ήμουν και εργατοπατέρας! Πλάκα κάνω, καταλαβαίνεις θέλω να πιστεύω. Πρότεινα απλά την δική μου οπτική.
Για πείτε ρε παιδιά και σε μένα που βλέπουμε διάρκειες εμφανίσεων συγκροτημάτων γιατί 2020 έχουμε και εγώ αν πήγαινα θα πήγαινα ΧΩΡΙΣ να ξέρω και να έχω αποδεχθεί την διάρκεια
Όπως και τους RC που πήγα για νιοστή φορά γιατί είχα και αυτό στο μυαλό μου
Επίσης στην Αθήνα ζούμε , θέλω περισσότερη ώρα να πάω στο μαγαζί που παίζουν και να γυρίσω σπίτι από την ώρα που θα παίξουν … Για μένα δεν είναι ελκυστικό αυτό
Μπαίνεις setlistfm. κ βρίσκεις το πιο πρόσφατο σετλιστ της μπάντας που σ’ ενδιαφέρει.
Ανοίγεις το mediaplayer (ή όποιο αντίστοιχο πρόγραμμα χρησιμοποιείς όταν ακούς μουσική σε desktop/laptop).
Βεβαιώνεσαι ότι έχεις την δισκογραφία της μπάντας που θες να δεις λάιβ σε mp3 κλπ.
Φτιάχνεις λίστα στο mediaplayer με το σετλιστ που έχεις βρει (κ ελπίζεις να είναι αντιπροσωπευτικό- thats not always the case!) Η λίστα που έχεις φτιάξει λογικά θα φανερώνει, κατά προσέγγιση, κ τη διάρκεια.
Καλά, το setlist fm και νοητή πρόσθεση (ούτε καν πλέυλιστ, αυτά είναι μεταμοντέρνα) λειτουργεί και ως νοητική άσκηση χαχα!
Να σου πω την αλήθεια σπάνια τσεκάρω τι τραγούδια παίζει μια μπάντα, αν και πλέον καταλαβαίνεις από το είδος της περιοδείας που θα βασίσει το σετ (νέος δίσκος, επετειακή κλπ). Βέβαια, αν κάποιον τον ενδιαφέρει η διάρκεια, είναι λογικό να τσεκάρει.
Αν θες ένα cheat, τσέκαρε spotify, που και που μεγάλες μπάντες φτιάχνουν playlist με το setlist. Αν όχι αυτές, τότε κάποιος οπαδός και την έχει δημόσια.