Μπόμπα η περιοδεία τους ως τώρα. Μπράβο τους γιατί δεν είναι και η πιο προμοταρισμενη μπάντα του κόσμου. Είδες άμα δεν είσαι τεμπέλης στο σετλιστ;
Ενα κομματι αλλαξανε ![]()
Ναι εννοώ για τη συγκεκριμένη τουρνέ από πέρυσι. Όπως και να το κάνουμε murders, phantom, killers, rime, seventh, powerslave,infinite είναι μια δυνατή βάση που δεν παίζει συνέχεια.
Όσο αναφορά το wasting love… πιστεύω ότι ειδικά ο rod ήθελε να είναι το δικό τους nothing else matters και να τους ανοίξει το δρόμο σε μεγαλύτερα ακροατήρια. Τα δύο κομμάτια όμως δεν έχουν καμία σχέση ούτε σε ποιότητα σύνθεσης ούτε σε εμπορικότητα, οπότε αφού δεν πέτυχε το σκοπό του, το έφαγε η μαρμάγκα. Εντύπωση μου κάνει που δεν παίζουν ποτέ το from here to eternity γιατί στην περιοδεία του άλμπουμ το χρησιμοποιούσαν για παιχνίδι με το κοινό. Ευτυχώς ξέθαψαν το afraid αν και σε λάθος τουρ. Περίεργες επιλογές…
Πιστεύω ότι είναι απλά ένας προάγγελος όλων εκείνων των υπερκομματιών που τραγούδησε στα προσωπικά του άλμπουμ ο Μπρους (τύπου Man of Sorrow, Omega, Tears of a Dragon κλπ)
Και επειδή έχει τα κρεντιτς μαζί με Γκερς, μπορεί να είναι και κομμάτι που ίιιισως προέκυψε από τότε που συνεργάστηκαν για το Tattooed Millionaire και τους το βούτηξε ο Αρχηγός όπως το Bring your Daughter ![]()
Δεν καταλαβαινω το hate για το Wasting Love.
Ξεκαθαρα η καλυτερη power ballad των Maiden.
Δεν αντιλήφθηκα κάποιο hate προσωπικά σε κάποιο σχόλιο εκτός κι αν μου ξέφυγε
Εννοείται ότι είναι τοπ τιερ κομμάτι
Απο το κοντεξτ τις συζητησης και τα γενικοτερα σχολια για αυτο μου φανηκε λες και ειναι του πεταματου γενικα ![]()
Ναι, είναι η δεύτερη πιο προμοταρισμένη μπαντα του κόσμου. Η πιο προμοταρισμένη είναι οι Metallica.
Αν δεν κάναν και τη τσιγκουνιά με τις μικρες οθόνες δεξιά αριστερα και πιο πλατια σκηνη θα ήταν τελεια η παραγωγη.
Επισης αυτο που κάνουν οι Maiden που παιζουν το ενα κομματι μετα το αλλο μου αρεσε παραπάνω απο τις διακοπες/εισαγωγές που είχαν οι Metallica.
Είδες άμα δεν είσαι τεμπέλης στο σετλιστ;
Ε καλά τώρα, μιλάμε για τον ορισμό της τεμπελιάς. Τα είχα γράψει πιο πάνω μην αρχίσω τη γκρίνια πάλι ![]()
Επισης αυτο που κάνουν οι Maiden που παιζουν το ενα κομματι μετα το αλλο μου αρεσε παραπάνω απο τις διακοπες/εισαγωγές που είχαν οι Metallica.
Μ’αρέσει το ακριβώς αντίθετο. Όταν μια μπάντα παίζει τα κομμάτια το ένα μετά το άλλο μου ακούγεται σαν jukebox. Όταν κάνουν μια σύντομη εισαγωγή για το επόμενο κομμάτι βρίσκω πως γίνεται καλύτερα η σύνδεση με το σήμερα και ενίοτε και πιο “προσωπική” με το κοινό, όπως έκαναν εδώ με το Infinite Dreams ας πούμε.
Δεν εννοώ να βγάλει λόγο ο εκάστοτε frontman αλλά σύντομες εισαγωγές όπως στο The Evil That Men Do του Rock in Rio ή στο Dance of Death του Death on the Road, τις λατρεύω.
Ναι αλλα σκεψου και το αλλο - οι εισαγωγες κόβουν απο το performance. Συγκεκριμένα αν αθροισεις το setlist πού έπαιξαν οι Metallica ειναι 1μιση ωρα ενω το official audio της συναυλιας (αφαιρούμενου του doodle) ηταν 2 ωρες.
Δεν συμφωνώ. Ειδικά στις ΗΠΑ μπάντες όπως οι Slipknot, Disturbed, Avenged Sevenfold, είναι πιο διαφημισμενες από τους Maiden. Και ο Ozzy ήταν επίσης αν και για τηλεοπτικούς λόγους.
Όχι μόνο για τηλεοπτικούς λόγους, ήδη από τα 80s ήταν πολύ μεγάλος στην Αμερική ο Οζ
Νομίζω ότι στην Ευρώπη όλοι αυτοί που αναφέρεις είναι μια τρίχα από το ριπαπά του Ντίκινσον… Οι Maiden πάντα δυνατοί ήταν σε ευρωπαϊκή γη, νομίζω. Δηλαδή είχαν την προώθηση που τους αναλογούσε.
Μπορεί να μην συμμετέχει πια στις ζωντανές εμφανίσεις των Irons, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ξεχνάμε τον Nicko τον McBrain που σήμερα συμπληρώνει τα 74 έτη! Χρόνια του πολλά!
Χαχα όχι ![]()
![]()
Και απο την μεγαλη απογοητευση,αποσυρθηκε! ![]()


