2 πόλεμοι στον κόσμο, και ο άλλος μπαίνει σα χαζοχαρούμενος.Όσο μεγάλος καλλιτέχνης είναι, τόσο μας έχει ζαλίσει με τις μλκιες του τα τελευταία χρόνια.Μου λείπει ο Βρασίδας της σόλο περιόδου, που είχε τα κολλήματα του με τον Crowley και τον Blake.
Κρίμα που δεν επαιζε το Alexander the Great με την ταμπέλα GYROS απο πισω.
Ισχύει ότι το εισιτήριο συναυλιας για ρουμανία είχε περί τα 20 ευρώ? ![]()
263-765 lei λεει, δηλαδη 50-150 ευρω. Ποιος σου ειπε αυτα τα παραμυθια για εικοσαευρα
, μακαρι να ηταν αληθεια ![]()
Λοιπόν ακολουθεί φανμποικό παραλήρημα.
Μη με κρίνετε,δείξτε κατανόηση,ειμαι ερωτευμένος.
Το 2005(17χρ τοτε)ακουσα 1η φορά Μειντεν(το HBTN συγκεκριμένα)απο τότε έγιναν ο έρωτας της ζωής μου.
Λίγους μηνες αργότερα,βγήκε το AMOLAD(το οποίο κλείνει 20χρ φέτος)
Το ελιωνα για μήνες!
Επίσης λιγους μηνες αργότερα…1ο μου live Μειντεν στο Ελληνικό,στο tour του δίσκου!
Οπως καταλαβαίνετε…ως 1η κυκλοφορία δίσκου Μειντεν και 1ο λάιβ Μειντεν,πάντα ειχε ξεχωριστή θέση στην καρδια μου.
Με τον καιρό το άφησα ομως…και το άκουγα σπάνια.
Μέχρι που αλλαξε αυτο…
Πριν 2 βδομάδες, ηρθα μόνιμα Γερμανία.
Η δουλειά μου ειναι οδηγος…οδηγάω για ώρες σε εκπληκτικα μέρη και δρόμους για να ακους μουσική!
Αποφασισα να βαλω πάλι τον δίσκο μετα απο καιρο…
Τα νούμερα σ αυτες τις 2 βδομάδες ειναι τα εξης:
Πλέον μετα απο 20χρ αντιλαμβάνομαι πολυ διαφορετικά τη μουσικη.
Ξαναλεω…παντα αγαπουσα τον δίσκο αλλα ποτε δεν ειχα καταλάβει πραγματικα την αξια του μεχρι σημερα.
Κατα την ταπεινη μου αποψη,ο δίσκος ειναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ.
Πολυ σπουδαίο δημιουργημα…απλα ανήκει σε μια μπαντα με τοσα αριστουργήματα,που ειναι πολυ δύσκολο να βγει στην επιφάνεια.
Ισως αν ειχε ενα hitακι τυπου Wickerman να έκανε διαφορετικο γκελ.
Τελοσπαντων η φάση μου ειναι καπως ετσι πλεον:

Αυτα τα λιγα😂
Συγγνώμη αν σας κούρασα, ήθελα καπου να τα πω γιατι θα εσκαγα!
Είδα χτες το Burning Ambition, meh, nothing new to see here, move along.
Καλογυρισμένο δε λέω, αλλά σπάστηκα με το φασαίο τον Μπαρδεμ, τόσο φανατικός που διάβαζε τους στίχους του RTTH απ΄το κωλόχαρτο που του έδωσαν
και που παρά που αναγράφονται στα credits όλοι όσοι έχουν περάσει από τη μπάντα δεν έδωσαν καμία έμφαση ή something new απο αυτούς.
Γνώμη μου, ακόμα μια αρπαχτή από την εμπορική μηχανή που ονομάζεται IM, χαιρομαι που δεν την πλήρωσα ούτε στο cinema, ούτε και σε stream.
130€ για αρένα pink
οκ, άρα δεν μετανιώνω που έκλεισα για κνεμπγουορθ. ![]()
Ναι.
Έτσι οπως το πανε δεν το βλέπω. Εν τω μεταξυ το Senjutsu βγηκε το 2021 και ηχογραφηθηκε το 2019!
Εν τω μεταξυ το Senjutsu βγηκε το 2021 και ηχογραφηθηκε το 2019!
Σε αυτό μπορεί να ευθύνεται και η πανδημία.
Εγώ πιστέυω ότι νέο άλμπουμ θα υπάρξει. Το θέμα είναι τί είδους περιοδεία θα κάνουν. Εννοώ από άποψη θεματικής προσέγγισης. Ως γνωστών οι Maiden πάντα περιοδεύουν στα πλάισια προώθησης του εκάστοτε νέου άλμπουμ. Με δεδομένο ότι πλέον είναι όλοι 70+, ίσως να είναι και η τελευταία τους.
Από την άλλη η τωρινή περιοδεία μοιάζει περισσότερο με αποχαιρετηστήρια.
To θέμα επίσης είναι αν θέλουμε νέο άλμπουμ. ![]()
Εγώ όντας απογοητευμένος από τις 3 τελευταίες δουλειές τους, δεν έχω προσδοκίες.
Κι εγώ δεν είμαι σίγουρος αν θα ήθελα άλλο. Το senjutsu μου άρεσε βέβαια, αλλά περισσότερο γιατί είμαι μονομεηντενας , παρά για άλλο λόγο.
Θεωρώ ότι ο Dickinson με τα σόλο άλμπουμ ίσως να έχει κάτι καλύτερο και πιο ενδιαφέρον να προσφέρει. Δοκιμάζει τουλάχιστον πράγματα, άσχετα αν βγαίνουν ή όχι.
Θεωρώ ότι θα βγάλουν άλλο ένα, αλλά θα χρειαστεί καιρός μιας και δεν νομίζω ότι ο Steve θα θελε καμία πατάτα για τελευταίο τους.
Η περιοδεία δεν είναι η τελευταία.Θα υπάρξει σίγουρα και farewell tour.Εκει΄εγώ θα ήθελα one song per album και ας κοπούν μεγαθήρια.
Iron Maiden (στάνταρ)
Wrathchild (στάνταρ2)
The Number of The Beast (sorry Hallowed)
The Trooper (στάνταρ3)
The Duellists (to deep cut που δίνουν τελευταία)
Heaven can Wait (To Wasted years το έχουν λυσσάξει)
The evil that Men Do (στάνταρ4)
Bring your daughter to the Slaughter (για τους 90ς φανς)
Fear Of the Dark (στάνταρ 5)
Lord of The Flies (μακάρι με Bayley μαζί να ξεκουράζεται και ο Μπρους)
Futureal (όχι άλλο Clansman - επισης θα ήταν φαν με Baylee)
Wickerman (καλό για intro)
Dance of Death (θεατρικότητα εδώ)
For the Greater good of God (ναι έκαναν σπουδαία πράγματα και στα 00ς)
Coming Home (o δίσκος είναι χάλια ας πάμε με την σέιφ μπαλάντα)
Death Οr Glory (Για πάρτυ και τυρίλες με την μαιμού)
Writinig Οn The Wall (το τελευταίο τους ‘κλασσικό’ τραγούδι)
Βαλε στο τελος το hell on earth αντι για το writing κ ειμαστε εντάξει.
Ρε γαμώτο, να αυτό το τραγούδι πχ, δεν κατάλαβα γιατί τόσος ντόρος. Και το έχω πάθει και με άλλα τραγούδια στους τελευταίους δίσκους. Πέρυσι, ακούγοντας το AMOLAD, γούσταρα τρελά. ΟΚ, δεν το βαζω δίπλα στα 80ς αλλά βρήκα πάλι χίλια δύο καλά πράματα να πω. Πλέον ακούω νέο Maiden, βρίσκω 2 καλά σημεία και δεν ξανασχολούμαι γιατί ακούω συνήθως δίσκους και δεν θα κάτσω να ακούσω 70 λεπτά δίσκους για 10 λεπτά που όντως γούσταρα.
Περα απ ολο το κομμάτι μουσικα που μ αρεσε πολυ, η αλήθεια είναι στο συγκεκριμένο τραγουδι με ψαρωσε ο στίχος “You dance on the graves who bled for us” τουλάχιστον οπως τον εχω ερμηνεύσει εγω.
Εμενα το Senjutsu μου αρεσε αρκετα παντως. Τωρα οταν γουσταρεις κατι τοσο πολυ προφανως αντικειμενικος δεν εισαι και “θελεις” να σου αρέσει. Με καλύτερη παραγωγη και κοψιμο του λιπους σε καποια κομματια θα ηταν ακομα καλύτερο.
Παντως απο οσα βιντεο κυκλοφορούν και απο την συναυλία στο οακα προκυπτει οτι ο Μπρους ειναι σε τρομερη φόρμα.
O Harris θα παίζει για 10 χρόνια ακόμα. Όσο πάνε οι Maiden και μετά με British Lion.
2027 … νέο σόλο άλμπουμ Dickinson και τουρ, Ίσως κάποιο τουρ από British Lion ή ηχογράφηση νέου δίσκου. Smith, Harris, Dickinson, Gers γράψιμο νέων τραγουδιών όπου θα είναι και ο τελευταίος.
Δε νομίζω να γίνει άλλο best off tour
Λογικά 2 χρόνια τουρ με νέο δίσκο και εναλλαγές στα κομμάτια με deep cuts όπως στο future past tour


