Οτι θα χαιρετησουν καποια στογμη μόνιμα και δεν θα κανουν μπεστ οφφ περιοδεία?
Θα κάνουν.
Εγω δε θελω να τους δω να γίνονται scorpions στο live αλλα για εκει παει με βαση ολες αυτες τις καθυστερήσεις.
Παλιο αλλα εγω τωρα το πηρα χαμπαρι οτι ειχε γινει κατι τετοιο… γνωμουλες?
Το θεωρώ ψιλό ξεφτίλα για έναν brit.
Τους έκανε και την χάρη.
Double fail.
Απο τοτε που ξεκινησε να ξανα αφηνει μαλλι εχει ψιλοχαζεψει ο μπρουζ… μηπως να ριξει ενα κουρεματακι μπας κ ξελαμπικαρει λιγο;
Γ@μησε το αποπάνω…
οσον αφορα το ενδεχομενο νεου δισκου, προσωπικα δεν το θεωρω πιθανο,απο τη μερα που πηρα το senjutsu και ειδα τα special thanks του harris.
ok μπορει να πεφτω εξω,αλλα αυτη την αισθηση εχω απο τοτε.
επισης,τηρουμενων των συνθηκων, το θεωρω φοβερο αλμπουμ και το hell on earth (και parchment) υμνο,οποτε δεν θελω τιποτα αλλο.
συν οτι δεν θελω να τους δω χωρις murray,αν αληθευουν οι φημες.
![]()
ενταξει, δεν συγκρινεται με το πιο πανω,η αληθεια ειναι.
Καλά αυτό με το Murray κούρασε. Ο άνθρωπος διάβασα ότι από τότε που έγινε παππούς θέλει να αποσυρθεί και να χαρεί την οικογένεια του. Το δέχομαι εννοείται αλλά οτι βιντεάκι είδα με αυτόν ( παρουσίαση ταινίας, backstage κτλ) έδειχνε ότι μια χαρά το απολαμβάνει ακόμη. Ειδικά στην πρεμιέρα της ταινίας θα μπορούσε να απουσιάζει όπως ο Steve και ο Janick.Στην σκηνή πάνω είναι ο ίδιος Dave των τελευταίων 15 ετών. Μετά τον Νοέμβριο θα κάνουν και ενα διάλειμμα από τις συναυλίες οπότε δεν το θεωρώ απίθανο να γράψουν. Στο senjutsu εξάλλου χαμπάρι δεν πήραμε όταν το ηχογραφούσαν.
δεν ηξερα οτι εγινε παππους.
ισχυει αυτο για την πρεμιερα.
και για την σκηνη.
Γ**ώ τη Γαλλία με πάθος. Περισσότερα αύριο.
This city does not have enough power for Iron Maiden, ξεκαθαρα.
Μεγαλη μαλακια για οποιον ητανε ρε γαμωτο.
Ένα DVD από αυτή την περιοδεία με αποσπάσματα από την συγκεκριμένη εμφάνιση θα ήταν όντως μια τολμηρή όσο και ασυνήθιστη κίνηση, άρα και καθόλου απίθανη!
Ελπίζω να μην έχουμε τα ίδια στη Λυών
Ετοιμάζομαι και εγω για Λυών, βλέπω θερμοκρασίες ΣΚ οτι είναι ανοιχτο το γηπέδο και αγχώνομαι
Πολύ κρίμα για όσους πήγαν… Ο Rod βέβαια θα στεναχωρήθηκε ακόμα περισσότερο, μια που απ’ ότι φαίνεται θα πρέπει να κλείσουν συνεργείο για μαγνητοσκόπηση επόμενης συναυλίας - αν τελικά το αποφασίσουν και δεν τους αποθάρρυναν τα χθεσινα.
ήμουν μέσα !
Στο 2 minutes, έπεσε το ρεύμα στη μέση του κομματιού, για 45 λεπτά. Οπως μας ενημερωσαν, επεσε το ρευμα σε ολη την περιοχη, λογω καύσωνα, και δεν μπορούσαν να κανουν τίποτα. Ξενερώσαμε την πέτσα μας. όταν επιστρέψανε, κόψανε το κομμάτι και τελικά χάσαμε και το ενκορ, μιας και η αρένα έκλεινε στις 11.30. Μεχρι και ο μπρους ξενερωσε και ζητησε και συγνωμη, εξηγώντας ότι προτιμάει το Μπερσύ…
Στα του λάηβ (όσο είδαμε) - για αρχη, μας κλείδωσαν τα κινητα λογω της μαγνητοσκόπισης. Για αλλη μια φορά θα πω/γράψω ποσο πιο ωραία κάνει την εμπειρία η απουσία μιας θάλασσας από κινητά που θα πάρουν κακά βίντεο που δεν βλέπει κανένας. Ο μπρους - δεν εχω λόγια - ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ φωνή, φόραγε τα δερμάτινα, μάσκες κτλ, παρόλη τη θερμοκρασία των 400 C. μου άρεσε επίσης το τεράστιο video wall, με τα πολύ όμορφα βίντεο (με αποθέωση το κυνήγι Bruce/φαντάσματος στο hallowed be thy name).
Η μπάντα από την άλλη… καλή ναι μεν, αλλά πχ το τρουπερ το σκότωσαν, ένας κιθαρίστας ήταν 1 νανασεκ πισω απο τους αλλους και ήταν λες και το ακουσαμε μεσα απο σωληνα με εκο.
Περιεργη βραδιά…
