Επιτέλους
Θα trivium όλοι τα μάτια μας!
Πριν τους Pantera θα παίξουμε κουίζ με ερωτήσεις γνώσεων: Trivium pursuit
Έπος, θα πεθάνουμε, έρχεται το τέλος. Γεια σας.
Πάντως ακούγεται ότι τα εισιτήρια δεν πάνε και πολύ καλά.Λογικό με τέτοιες τιμές.Μάλλον πάει για το λιγότερο κόσμο σε μέταλ μέρα φέτος.
Καλό αυτό, να ειμαστε ηρεμοι και να παρει το release και το μηνυμα του (οτι μονο με gigs δεν γινεται δουλεια)
Εκτός αν πάρει το μνμ ότι μόνο με μπάντες που δεν έχουν ξανάρθει δε γίνεται δουλειά.
εκτός απο πέρυσι, που απλά εν πήγαν 4-5 και δεν έκανε φέτος ένας διοργανωτής… δεν νομίζω οτι θα αλλάξει κάτι. τα γκρούπ τα λειτουργου bookers. ΨΥΧΡΆ. τα φεστιβάλ δεν τα χαλάει να πάνε 1-2 κακά, αν στο τέλος της χρονιάς το πρόσημο είναι θετικό. αυτά.
Με gigs στου διαόλου τη μάνα δεν νομίζω να τους πάνε το ίδιο καλά.