Βαριέμαι.Πειτε ότι σας κατέβει (Part 2)

@Aldebaran περιμένουμε review

Έλα η πρώτη πενιά γαμάει , 7χορδη Harley Benton είδα στο ΥΤ και στο πρώτο βίντεο που μου εμφάνισε έχει ΑΙ thumbnail κιθάρα που θυμίζει την πετρουτσικη. Από μένα respect (παντερικο)

Αναλαμβάνω εγω, μην ανησυχείτε.

1 Like

κοντά στο Κύτταρο που τρώμε;
όχι τυχαίο ταγκ @pantelis79

Εδώ, φυσικά.

4 Likes

ό,τι είπε ο Παντελής

Και πιο μακριά να είναι το λαιβ, εκεί πάμε :sweat_smile:

2 Likes

Καλημέρα παιδάκια!

Αχ να πω τον πόνο μου… Σε δύο εβδομάδες ορκίζομαι για το μεταπτυχιακό μου (thank me later :stuck_out_tongue:)! Η μαμά και εγώ είχαμε πει ότι θα θέλαμε να έρθει ο παππούς μου (ο πατέρας της), το ανέφερε στον μπαμπά μου, που έγινε έξαλλος, γιατί δεν μπορεί να τον κουβαλάει μεγάλο άνθρωπο. Η μαμά μου, που επίσης δεν περπατάει χωρίς στήριγμα, μου ανακοινώνει πως δεν θέλει να έρθει στην ορκωμοσία μου και να πάω με τον μπαμπά μου. Μετά και οι δύο μου γαβγίζουν στερεοφωνικά.

Μου δανείζετε ένα περίστροφο με τρεις σφαίρες, να δω κάτι.

ΥΓ. Μου χάλασε η μέρα.

23 Likes

Συγχαρητηρια :stuck_out_tongue:

5 Likes

Χαχαχαχα… σ’ ευχαριστώ, έχω τεράστια υπομονή! :stuck_out_tongue:

1 Like

Συγχαρητήρια! Δική σου μέρα, μη στη χαλάει κανείς!

12 Likes

Σ’ ευχαριστώ πολύ! Έχεις απόλυτο δίκιο, θα προσπαθήσω να την χαρώ όσο περισσότερο μπορώ!

13 Likes

Συγχαρητηρια. Ο,τι σου ειπε ο kbil… Απόλαυσέ το, ειναι δικη σου μερα. Πού ολα αυτα;

6 Likes

Συγχαρητηρια Αντιγονη!

7 Likes

Πολλά μπράβο για το μεταπτυχιακό, κατ’ αρχήν. Πέραν αυτού, και μιλώντας “έξω από τον χορό”, ίσως πριν τις… σφαίρες, αξίζει να δοκιμάσεις ωτασπίδες! (και αυτά τα noise cancelling headphones φαίνονται καλή ιδέα, αλλά είναι κάπως μεγάλα και προδίδεσαι!)

4 Likes

Συγχαρητήρια!!

3 Likes

Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Μακάρι να μπορούσα να μοιραστώ με όλους εσάς τη χαρά μου εκείνη την ημέρα! :heart:

18 Likes

Συγχαρητήρια, καλή δύναμη με τους γονείς κ κοίτα να το χαρείς!:wink::smile:

6 Likes

Σ’ ευχαριστώ πολύ!!:grin: :heart:

1 Like

Πολλά συγχαρητήρια, δύσκολο επίτευγμα, αξίζεις να την ευχαριστηθείς εκείνη τη μέρα :heart:

5 Likes

Συγχαρητηρια κι απο εδω! Το φορουμ ειναι περηφανο για σενα στην ολοτητα του. Οποτε ναι, να την χαρεις την μερα σου οσο μπορεις. Δεν γνωριζω το παραμικρο για τις ισορροπιες στην οικογενεια σου (και εννοειται it’s your business) αλλα αν μπορεσεις να τους πιασεις 5-10 λεπτα και να τους πεις “κοιταχτε να δειτε, θελω να χαρω αυτην την μερα, και δε θελω καμια αρνητικοτητα, θα ερθετε να με καμαρωσετε και θα πειτε κι ενα τραγουδι” με δικα σου λογια :stuck_out_tongue: , ισως και να καταλαβουν οτι οντως προκειται για κατι που δεν επιτρεπεται να στο χαλασουν. Απο κει και περα, περηφανη και ευτυχισμενη Αντιγοναρα εκεινη την μερα και οπως λεει κι ο James “we don’t give a shit”.

8 Likes