@Aldebaran περιμένουμε review
Έλα η πρώτη πενιά γαμάει , 7χορδη Harley Benton είδα στο ΥΤ και στο πρώτο βίντεο που μου εμφάνισε έχει ΑΙ thumbnail κιθάρα που θυμίζει την πετρουτσικη. Από μένα respect (παντερικο)
Αναλαμβάνω εγω, μην ανησυχείτε.
ό,τι είπε ο Παντελής
Και πιο μακριά να είναι το λαιβ, εκεί πάμε ![]()
Καλημέρα παιδάκια!
Αχ να πω τον πόνο μου… Σε δύο εβδομάδες ορκίζομαι για το μεταπτυχιακό μου (thank me later
)! Η μαμά και εγώ είχαμε πει ότι θα θέλαμε να έρθει ο παππούς μου (ο πατέρας της), το ανέφερε στον μπαμπά μου, που έγινε έξαλλος, γιατί δεν μπορεί να τον κουβαλάει μεγάλο άνθρωπο. Η μαμά μου, που επίσης δεν περπατάει χωρίς στήριγμα, μου ανακοινώνει πως δεν θέλει να έρθει στην ορκωμοσία μου και να πάω με τον μπαμπά μου. Μετά και οι δύο μου γαβγίζουν στερεοφωνικά.
Μου δανείζετε ένα περίστροφο με τρεις σφαίρες, να δω κάτι.
ΥΓ. Μου χάλασε η μέρα.
Συγχαρητηρια ![]()
Χαχαχαχα… σ’ ευχαριστώ, έχω τεράστια υπομονή! ![]()
Συγχαρητήρια! Δική σου μέρα, μη στη χαλάει κανείς!
Σ’ ευχαριστώ πολύ! Έχεις απόλυτο δίκιο, θα προσπαθήσω να την χαρώ όσο περισσότερο μπορώ!
Συγχαρητηρια. Ο,τι σου ειπε ο kbil… Απόλαυσέ το, ειναι δικη σου μερα. Πού ολα αυτα;
Συγχαρητηρια Αντιγονη!
Πολλά μπράβο για το μεταπτυχιακό, κατ’ αρχήν. Πέραν αυτού, και μιλώντας “έξω από τον χορό”, ίσως πριν τις… σφαίρες, αξίζει να δοκιμάσεις ωτασπίδες! (και αυτά τα noise cancelling headphones φαίνονται καλή ιδέα, αλλά είναι κάπως μεγάλα και προδίδεσαι!)
Συγχαρητήρια!!
Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Μακάρι να μπορούσα να μοιραστώ με όλους εσάς τη χαρά μου εκείνη την ημέρα! ![]()
Συγχαρητήρια, καλή δύναμη με τους γονείς κ κοίτα να το χαρείς!![]()
![]()
Σ’ ευχαριστώ πολύ!!
![]()
Πολλά συγχαρητήρια, δύσκολο επίτευγμα, αξίζεις να την ευχαριστηθείς εκείνη τη μέρα ![]()
Συγχαρητηρια κι απο εδω! Το φορουμ ειναι περηφανο για σενα στην ολοτητα του. Οποτε ναι, να την χαρεις την μερα σου οσο μπορεις. Δεν γνωριζω το παραμικρο για τις ισορροπιες στην οικογενεια σου (και εννοειται it’s your business) αλλα αν μπορεσεις να τους πιασεις 5-10 λεπτα και να τους πεις “κοιταχτε να δειτε, θελω να χαρω αυτην την μερα, και δε θελω καμια αρνητικοτητα, θα ερθετε να με καμαρωσετε και θα πειτε κι ενα τραγουδι” με δικα σου λογια
, ισως και να καταλαβουν οτι οντως προκειται για κατι που δεν επιτρεπεται να στο χαλασουν. Απο κει και περα, περηφανη και ευτυχισμενη Αντιγοναρα εκεινη την μερα και οπως λεει κι ο James “we don’t give a shit”.