Riverside - Second Life Syndrome

Σωστός :wink:

Χεχε, το νέο άλμπουμ τους θα λέγεται “Paradise Lost”.

Eagleheart, σ’άρεσε το Sylvan; Φοβερές μελωδιάρες.
Κατα τα άλλα, το νέο Wolverine εξακολουθεί να αποτελεί μέρος του playlist μαζί με το “Score” των Theater.Το Octavarium είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ live.

Επίσης, κυκλοφόρησαν νέο άλμπουμ και οι Flower Kings, με τίτλο Paradox Hotel. :wink: Και βέβαια τα σπάει.

[quote=“dyingfreedom”]

Χεχε, το νέο άλμπουμ τους θα λέγεται “Paradise Lost”.[/quote]

Και πότε κυκλοφορεί; (επιτέλους!)

To Sylvan είναι πάρα πολύ καλό! Με πολύ όμορφα τραγούδια!
Πολύ καλό επίσης κ το Wolverine.
Το Score δεν το έχω ακούσει (γενικά δεν είμαι και πολύ fan των live κυκλοφοριών)

Θα το τσεκάρω :wink:

Το Flower Kings έχει κυκλοφορήσει εδώ και κάτι μήνες. Συγκεκριμένα το είχα πάρει μαζί με Evergrey και Vanden Plas αν δεν κάνω λάθος.

Γενικά το Adam & Eve είναι πάρα πολύ καλό αλλά τη διαφορά σε εκείνο το album την έκανε μάλλον ο Gildenlow.

Το καινούργιο είναι γεμάτο ωραίες μελωδίες και περιέχει μερικά καταπληκτικά σημεία, όμως χάνεσαι στις 2,5 ώρες που διαρκεί περίπου.

Θέλει κανείς να με βιηθήσει να ακούσω Sylvan? Πάνο? Eagleheart? :–

Aλήθεια Keelhaul έχετε ακούσει.Μιλάμε για τρελλή μουσική.Τα παλικάρια παίζουν παπάδες.Για μένα είναι progressive του κερατά.(Ισως από ένα άλλο ακουστικό πρίσμα). :twisted:Υ.Γ Riverside για live στην Ελλάδα επειγόντως!!.Αλήθεια οι ENCHANT τι κάνουν αυτόν τον καιρό?

Λοιπόν,

Frost - Milliontown

απλά, εκπληκτικό άλμπουμ.

Από Αγγλία οι τύποι, σπέρνουν παίζοντας neo-prog σε marillion φάση κτλ.
Φέτος η χρονιά είναι full στις καλές prog κυκλοφορίες και πάνω κάτω μονοπωλούν το playlist.

*Άσχετο, αλλά η διασκευή των Shadow Gallery στους Floyd (Floydian Memories), είναι ασύλληπτη.Δλδ ακόμα και το Julia Dream έχουν μέσα στο medley οι άνθρωποι.

Δεν το βρισκω στο mininova, εχεις ιδεα που μπορει να το εχει?

Σε κανα φορουμ ή blog λογικά.

Μηπως μπορεις να δωσεις κανενα λινκ αν δεν σου κανει κοπο? :stuck_out_tongue: Δεν ξερω και πολλα απ’αυτα, του σατανα ειναι. :?

Λοιπόν: Λέγονται DIMENSION, είναι από το Μεξικό κι έχουν κυκλοφορήσει ένα άλμπουμ.
Τίτλος: Universal. Χρονιά: 2002.

Άντε να ανεβαίνει λίγο το τόπικ πάλι. :stuck_out_tongue:

Γκρούπ: Magic Pie από Νορβηγία
Άλμπουμ: Motions Of Desire, 2005

Ακούγονται σαν ένα κράμα Spocks Beard, Flower Kings με Dream Theater,Transatlantic. Έχει και φολκ στοιχεία και γενικώς ακούγοντα gg.

Πάρτε και link.

Cloudscaspe - Crimson Skies
Venturia - A New Kingdom

Κυκλοφόρησαν φέτος… :wink:

Για “πληροφορίες” επικοινωνήστε με τη “ρεσεψιόν” :smiley:

τα έχω καιρό και τα δύο αλλά από το λίγο που τα άκουσα κανένα δε μου κέντρισε ιδαίτερα το ενδιαφέρον…

σου φάνηκε κάποιο ιδιαίτερα καλό?

Το Venturia μου φάνηκε αρκετά καλό. Το Cloudscape έτσι κι έτσι. Εντάξει εννοείται ότι έχω ακούσει καλύτερα albums φέτος. Αλλά σίγουρα και τα δύο αξίζουν κάποιων ακροάσεων!

Τρέχτε.

[size=6]Pure Reason Revolution - The Dark Third[/size]

Καλά που δεν είναι “The Long Third” … :stuck_out_tongue:

Πάνος, δώσε καμια πληροφορία…

Τα κατιτοίς παραπάνω… αργότερα αν σε δω msn γιατί έχω ξεμείνει δουλειά…

Οι To-Mera είναι συμπαθητικοί αν και με χάλασαν λίγο τα γυναικεία φωνητικά.

Επίσης, αν ξέρει κανείς κάτι για τους 7 for 4 ας πει…

Α, μην ξεχάσω, πόσο καιρό έχω να πω πόσο πολύ γαμάει το Second Life Syndrome?

Λοιπόν Χρήστο, είναι Άγγλοι και παίζουν neo-prog φάση με ψυχεδέλειες και αρκετές pink floyd καταστάσεις. Πιανάκι που τα σπάει, κοπελιά στο μπάσο και σε κάμποσα φωνητικά. Πολύ ταξιδιάρικο και πολύ πιασάρικο σε στιγμές.
Πιστεύω θα σ’αρέσει.

Έχουν και γαμάτο site http://www.purereasonrevolution.com

Πάρε και videάκι http://www.youtube.com/watch?v=IuKeWUVc-P0

You know I trust you man…

Εννοείται πως θα τσεκάρω…
Floyd, Αγγλοι, πιάνο… έχουν καλές συστατικές επιστολές λοιπόν.

Στο πρωτο άκουσμα με εντυπωσίασαν πολύ!

Τσεκάρετε και Venturia πάντως, αξίζει το κόπο!

Πάρε:7 FOR 4 biography
7FOR4 are four very talented guys from Munich/Germany. Maybe talented is not the right term here because all four dispose of experience and know-how. Wolfgang Zenk who impresses with his virtuos guitar playing was a member of the German prog metal band SIEGES EVEN (which can also be found in the Prog Archives) as well as leader and lecturer of MGI München (Munich), Germany’s best known institute for professional guitar education. Markus Grützner played bass for several Jazz/Fusion bands and did …7FOR4 are four very talented guys from Munich/Germany. Maybe talented is not the right term here because all four dispose of experience and know-how. Wolfgang Zenk who impresses with his virtuos guitar playing was a member of the German prog metal band SIEGES EVEN (which can also be found in the Prog Archives) as well as leader and lecturer of MGI München (Munich), Germany’s best known institute for professional guitar education. Markus Grützner played bass for several Jazz/Fusion bands and did so on several European tours of the well known Broadway musical “Hair”. Klaus Engl also is a lecturer, he works for the drum-institute “Drummer’s Focus” and played together with Markus Grützner in a Heavy-Rock band. The keyboard player Markus Froschmeier has his roots in the classical genre and adds some of his influences to the general sound of the band.

Speaking about general sound I have to mention that it is quite difficult to find a term describing the style applicatively. Besides the fact that the music is all instrumental, you can say that it is a mixture of Prog Metal and Jazz Rock/Fusion, sounding as if LTE and the MAHAVISHNU ORCHESTRA get together. But nearly every song seems to have different influences so you can find tunes with a country, “gypsy music” or Brazilian samba flavour, most of it played incredibly fast.

The band released two albums so far. The first one called “Contact” was released in 2001. Their current album is called “Time” and was released in 2004. Both albums are incredible and feature the quite unique sound I described above as well as awesome cover artwork. You can’t say which of them is the better one. My suggestion is that you purchase both.

With that said I can end with mentioning that I really recommend checking out this terrific band. If you have the chance to get one of their albums, don’t wait and grape it. If you even have the chance to see them live, don’t falter, I can tell you that it’s really worth the effort, I’ve seen them and they really blew me away.

Με λίγα λόγια πολύ καλό μελωδικό,τεχνικό prog-fusion!Έχω το Time και…μαμεί !!(όπως λένε μερικοί) Αυτά…