Παμε ρε γιγαντα ![]()

Μπραβο παιχταρα. Παμε γερα.
Μπραβο φιλε. Σιδερενιος!
Μπράβο γίγαντα!!! Σπουδαία νέα!
αντε μπραβο ρε τιτανα!
2 μηνες μετα το χειρουργειο και σχεδον 4 απο την λοιμωξη του ανω αναπνευστικου και λιγο μετα το Πασχα καταφερα να ανακαμψω λιγο το οποιο οφειλεται ξεκαθαρα οτι μπορω και τρωω λιγο καλυτερα -οχι ομως στο 100%- υπαρχαν αρκετες φορες που δεν κατεβαινε το φαι και πνιγομουν.
κιλα ειμαι περιπου 55, ειμαι ακομα αναιμικος με την αιμοσφαιρινη στο 11,3. Γενικα νιωθω κουραση και υπνηλια, ευτυχως δουλευω απο το σπιτι ολο αυτον τον καιρο και αποφευγω μετακινησεις.
εκανα την προηγουμενη εβδομαδα μαγνητικη τραχηλου και αυριο θα παρω τα αποτελεσματα και θα κανω και αξονικη στους πνευμονες. απο κει με τα αποτελεσματα ο ογκολογος μου θα μου πει τι θα κανουμε, εαν δηλαδη συνεχισω με χημειοθεραπειες σε αυτη την φαση η απλα θα θα ειμαι σε παρακαλουθηση, 3μηνη 6μηνη κτλ.
η ομιλια μου ειναι σε μαυρο χαλι, αλλα ειλικρινα δεν με νοιαζει καθολου ειναι το λιγοτερο που θα μπορουσα να με πειραξει πλεον. ![]()
το αποτελεσμα της βιοψιας, ηταν οτι βγηκε ολος ο ογκος παντως,
Μπραβο μωρη τρελα. Πλησιαζουν οι Maiden, κανονισε.
Είσαι ο μεγαλύτερος μαχητής του φόρουμ αδερφέ μου. Μακάρι να ήμουν Ελλάδα να σε δω κι εγώ με τον @jonjkyr και λοιπούς σεσημασμένους στους Μειντεν
αυτο ειναι υπεροχο!
ευχομαι και πιστευω πως ολα πανε ολο και καλυτερα!
αυτες τις μερες σε σκεφτομουν!
χαρηκα με τα νεα σου!
@jonkyr, Maiden μέσα αρένα, να δω πως θα είμαι! ![]()
@Rebel, ένας απλο “πιόνι” είμαι που ακολουθεί όσο μπορεί τις συμβουλές και καθοδήγηση των ιατρών του, είμαι τυχερός που έχω γνωστούς και αγνώστους που με την θετική τους σκέψη με βοηθάνε.
@janickrules, να σαι καλά φίλε μου, παλευω καθημερινά για το καλύτερο, εύχομαι να με ξεχάσει το κολοσαρκωμα και να ηρεμήσει.
Μπραβο παλικαρε. Μακαρι καθε νεο να ειναι και πιο ευχαριστο απο το προηγουμενο και να ξεμπερδεψεις μια και καλη!
Θετικό το update, μακάρι να πάνε όλα κατ’ ευχήν φίλε Sofa! Εννοείται ότι οι ευχές όλων μας είναι μαζί σου!
Καλημέρα Χρήστο!
Στο σημείο αυτό θα διαφωνήσω μαζί σου! Δεν είσαι ένα απλό πιόνι, όπως λες, γιατί είναι εξαιρετικά δύσκολο να παλεύεις τόσο καιρό, να εξακολουθείς να κάνεις ό,τι έκανες και πριν την αρρώστια, να σχεδιάζεις να πας σε συναυλίες, ταξίδια κ.λπ., και να ενθαρρύνεις και εμάς που σου είμαστε άγνωστοι (οι περισσότεροι)!
Είμαι σίγουρη ότι βοηθάς πολύ τους δικούς σου σε ψυχολογικό επίπεδο και δεν το λέω για να σου χαϊδέψω τ’ αυτιά, αφού βοηθάς και εμάς εδώ μέσα! Και όποιος έχει βιώσει μια δύσκολη κατάσταση, όπως εσύ, ξέρει ότι αυτό δεν είναι και λίγο! Έχεις κάνει ήδη πάρα πολλά και συνεχίζεις δυναμικά!
Μπράβο ρε παλίκαρε! Τα λέμε στους Maiden!

Καλημερα, νομιζω οτι τα νεα ειναι καλα ή να το πω αλλιως δεν δειχνει κατι ασχημο. ![]()
@SilentWinter, δεν ξερω το ποσο δυσκολο φαινεται ομως αυτο που προσπαθω ειναι να κρατηθω οσο πιο πολυ γινεται μαζι με τους δικους μου ανθρωπους και ακομα και μια μερα ειναι"νικη" για μενα.
@shadowking69 , φυσικα και οποιος θελει απο το φορουμ - τα λεμε εκει.
Καθε μερα κ ενα βημα φιλε. Προχωραμε και δεν μασάμε!
Μόνο καλα αποτελέσματα απο δω κ πέρα!
Πολυ χαρηκα για τα καλα νεα! Και ελπιζω να βγουν ολα στους μελλοντικους ελεγχους καθαρα. Προς το παρον εχει βγει ολο αυτο το πραμα απο μεσα σου και συνεχιζεις!
Το λεω με καθε ειλικρινεια, αν ημουν Ελλαδα θα ηταν ο ενας και μοναδικος λογος για να παω να δω Μεηντεν. Να αραξουμε να πιουμε καμια μπυρα ή οτιδηποτε αλλο ειναι διαθεσιμο, και να σου σφιξω το χερι. Θα περασεις τελεια, λαηβαρα θα γινει με σενα μεσα.
σε ευχαριστω παρα πολυ, ειλικρινα. μια χαρα θα περασουμε τους ειδα και περσι και ειναι πραγματικα πολυ καλη περιοδεια.
Ολο το φορουμ θελει, παιχταρα μου
.
Θα τα πουμε εκει.