Αυτό ακριβως. Και βασικά το γεγονός ότι εξαιτίας των όσκαρ την δείχνουν πλέον την ταινία στις είδησεις είναι κάτι σημαντικό. Ευκαιρία να πάψει ο κόσμος επιτέλους να βλέπει ιεροκλη μιχαηλίδη, πυγμαλιώνα δαδακαρίδη και κουραφεξαλα
Πολλά μπράβο για την υποψηφιότητα…τώρα θα μάθουΜΕ πολλοί την ταινία:):!:
ας πούμε τώρα δύο πράγματα για την ταινία
αναμφιβολα, η υποψηφιότητα είναι μεγάλο πράγμα. μονο κ μονο αν σκεφτείς πόσες κ πόσες ταινίες έπρεπε να ξεπεράσει ο κυνοδοντας για να μπει στις 5, της βγάζεις το καπέλο. μεγάλη καλλιτεχνική επιτυχία για τον Λάνθιμο κ το ελληνικό σινεμα γενικότερα.
η ταινία καθεαυτή ΔΕΝ είναι φανταστική. είναι μια καλή ταινία του 3/5, που επειδή κρύβει μέσα τις πολλά νοήματα (από την έννοια της δημοκρατίας, τα όρια της ελευθερίας που ζουν στο κεφάλι μας, μέχρι κ την επιρροή που μας ασκεί το οικογενειακό μας περιβάλλον), ασκεί έλξη να την δεις. το κακό είναι ότι αν την είχε κάνει ο Χάνεκε, θα την είχαν δει Χ1000 άτομα, παίζοντας παράλληλα το πουλί τους, “επειδή είναι ο χάνεκε”. αν δεν είχε πάρει το κάποιο βλέμμα στις Κάνες, θα την είχαμε δει 10 άτομα. ευτυχώς την είδε περισσότερος κόσμος… :roll:
και πάω τώρα στην προβληματική :-s
ο ελληνικός κινηματογράφος περισσότερο από βραβεία, χρειάζεται εισιτήρια. αν έχετε ακούσει τον χαραλαμπίδη να μιλάει, θα ξέρετε πως για τους ανεξάρτητους, τα εισιτήρια είναι το Α και το Ω. κόβεις; θα ξανακάνεις ταινία. Δεν κόβεις; θα ζεις από την τηλεόραση κ το θέατρο κ δεν θα δοκιμάσεις ποτέ να κάνεις κάτι σπουδαίο (σκεφτείτε την μακροοικονομία του κινηματογράφου, που ολοκληρος νολαν έπρεπε να τα ακουμπήσει στο στουδιο με τον μπατμαν, για να τον αφήσουν να κάνει το Inception, και θα καταλάβετε τι εννοώ). είναι κρίμα που ταινίες σαν τον κυνόδοντα, τις ανακαλύπτουν πολλοί εκ των υστέρων και τις βλέπουν κατεβασμένες ή στο δβδ. αυτό δεν βοηθάει κανένα, ούτε τον δημιουργό, ούτε τον ηθοποιό.
ελπίζω να πάρει το βραβείο κ να καταλάβει κ το υπουργείο πολιτισμού ότι μπουχτίσαμε στις μακρυπούλιες κ τους σάκηδες. όταν κάνουν οι ξένοι (κ ειδικά οι Ισπανοί, οι προσφάτως πάλι οι Γερμανοί) ταινιάρες με χαμηλούς προϋπολογισμούς, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην μπορούμε και εμείς.
ελπίζω να το πάρει η ταινία κ να πέσουν μετά οι δημοσιογράφοι πάνω στον λάνθιμο κ αυτός να γελάει, με αυτό το περίεργο υφάκι που βλέπω στις φωτογραφίες πως έχει.
ΜΠΟΝΟΥΣ
ξέρετε ότι τα παρακάτω είναι δικά του ?
Ωραίος…χρειαζόμουνα αυτή την ενημέρωση…γιατί κιεμένα μέπιασε απροετοίμαστο η υποψηφιότητα:):!:
Πολυ ωραιο ποστ monte.
Για αυτο που λες για τα εισητηρια εχεις δικιο αλλα οπως και εσυ ξερεις
η απαξιωση για καθε τι ελληνικο υπαρχει και στον κινηματογραφο.
Για να παει κοσμος να δει ελληνικη ταινια πρεπει να την διαφημιζει η τηλεοραση
κανα μηνα και να εχει και 1-2 ατακες που θα γινουν και μοτο.Δεν ξερω αν με
καταλαβαινεις.Κρινω με αυτα που θυμαμαι για τις τελευταιες μεγαλες εισπρακτικα
επιτυχιες…
Και οι 3 διαφημισεις ειναι απλα επικες !
Σορυ κιόλας αλλά με 9 ευρώ εισητήριο να πάρουν τ’ αρχιδια μου οι σινεμάδες. πραγματικα
(και μιλάει άνθρωπος που οταν πρόκειται για καλή ταινία δε διστάζει να τα δώσει, όπως θα κάνει και για το black swan αυριο)
Καλα οχι οτι παει και πολυς κοσμος σινεμα ε.
Εγώ έχω την αίσθηση, και νομίζω το ίδιο λένε και τα στατιστικά πως οι Έλληνες πάνε ΠΟΛΥ σινεμά.
Αν και το εχω κοψει το αθλημα κανα χρονο τωρα,τουλαχιστον στην Πατρα κοσμο
εβλεπα στο σινεμα στις γιορτες…
Ναι, πηγαινουν στα Village και βλεπουν μαλακιες.
ενω σε ολο τον αλλο κοσμο πανε σε μικρα σινεμαδακια και βλεπουν κορεατικο πειραματικο κινηματογραφο?
Δεν ξερω. Εγω λεω ότι τα στατιστικα που λενε πως οι ελληνες πανε πολυ σινεμα δεν δειχνουν ουτε πως οι ελληνες ειναι κινηματογραφοφιλοι, ουτε πως μια ταινια τυπου Κυνοδοντα μπορει να ελπίζει, λόγω αυτων των στατιστικων, πως εχει βασιμες ελπίδες να κοψει εισιτηρια.
http://skylodontas.tumblr.com/page/1
oi aντιδράσεις μιας κοινωνίας, η οποία αδυνατεί να αντιληφθεί ότι κατακρίνοντας τον κυνόδοντα, κατακρίνει τον ίδιο της τον εαυτό.
Πέσαμε από τα σύννεφα, υπάρχουν άτομα στα οποία δεν άρεσε η ταινία.
Εγω παλι θα συμφωνησω με ολους τους χαρακτηρισμους που αποδιδει στην ταινια. Και δεν μπορω να διανοηθω οτι επειδη η κοινωνια σημερα εχει οντως φτασει σε εσχατο σημειο απο πλευρας παραδοσεων και αρχων θα πρεπει εγω να βρω απαγγειο ή να βρω τροφη για σκεψη σε μια ταινια η οποια βλεποντας την-απλα βλεποντας την- μου δημιουργει αρνητικα συναισθηματα.Αλλα μετα,κατσε να δω τι θελει να πει στο βαθος ο ποιητης??? Αααα θελει να πει για την καταντια ,για…για…για… Ενω θεωρω οτι σαν σκεψη το να θελει να δειξει και το αλλο ακρο οτι και καλα ενας γονιος σε τι ειναι ικανος να φτασει προκειμενου να πρστατεψει(??) τα παιδια του ειναι γαμάτη,ο τροπος με τον οποιο βγαινει αυτο στην ταινια ειναι απλα-για εμενα,τον απλο τηλεθεατη,που εστω και αν ακομα “κοιμαμαι” και ευελπιστω να “αφυπνιστω”- εμετικη.Δεν θα μπω στην διαδικασια να αρχισω να λεω περι ψευτοκουλτουρας κτλ κτλ. γιατι απλα ειναι μπουρδες.Αλλα δειτε το και λιγο οσο πιο απλα μπορειτε…: ψυχαγωγικα. Ε,καποιος βλεποντας το ετσι δεν μπορει ρε παιδια ξαφνικα να σκεφτει οτι
"Ειναι μια φοβερα προσεγμενη δουλεια, με νοημα σε τοσα επιπεδα και θεματα. Οι ερμηνειες ψυχρες οπως επρεπε, οπως και τα χρωματα και η ατμοσφαιρα και ολα. Η πλοκη εξωπραγματικη αλλα παρουσιαζεται με εντελως ρεαλιστικο τροπο. Τονιζεται ο ρολος του πατερα στα πλασια της πατριαρχικης τυραννιας με την πιο παρανοικη φιγουρα εβερ (και φοβερη ερμηνεια). Η ψυχραιμια, ο γλυκος λογος, η ευγενεια και ο αποστειρωμενος καθωσπρεπισμος που ερχονται σε αντιθεση με τη διαβολεμενη ψυχη και τη συμπεριφορα προς τα παιδια του. Καθοριζει ακομα και τον αερα που αναπνεουν και αποκλειει καθε αλληλεπιδραση τους με την πραγματικοτητα. Οι ιδιαιτεροτητες τους και η πνευματικη τους ελευθερια δεν υπολογιζονται καν και τα παιδια πλαθονται σαν πηλος με το σχημα των γονεικων διαταγων. Ενδο-οικογενειακη (παρα)μορφωση, μια ζωη μεσα στο ψεμα, ολα αρρωστημενα και καθηλωτικα, πληκτρολογια-μουνια, αγνοια, πισινα με σαργους μεσα και ψαροντουφεκο, κατεστραμμενες ζωες, μανα-απογνωση, τα ζομπι ειναι κιτρινα λουλουδια, “ακουστε τον παππου σας να τραγουδαει” και αιμομιξιες"
αυτα δηλαδη που αισθανθηκε η fenia βλεποντας τη.
Mαλακιες…Ουτε μη γουσταροντας την ταινια εχεις πιασει τα αγκαθια της συγχρονης κοινωνιας ουτε το αντιθετο…Απλα το συγκεκριμενιο σαιτ παρουσιαζει ακριβως την μαλακια του Ελληνα(και μαλλον οχι μονο)…Τη μη δυνατοτητα να διαχωρισει τις στιγμες που βλεπει ενα εργο τεχνης(οτιδηποτε) κατι για να διασκεδασει η στη χειροτερη να διδαχτει απο τις στιγμες που βλεπει κατι για να σκεφτει και μετα να απορριψει η να χειροκροτησει…
Παω να δω μια αργη ταινια για να πω ποσο μαλακια ειναι που ειναι αργη.
Γιατί ρε γαμώτο για να παραδεχτείτε μερικοί ένα έργο πρέπει να είναι καταρχήν ψυχαγωγικό; Αυτό που λες είναι πως ακόμα και τα πιο άσχημα θέματα στην ουσία θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με τρόπο που να μην προκαλεί, να μην ξεπερνάει τα όρια. Ποια διάολο είναι αυτά τα όρια; Πρέπει κάποιος να μας τα πει μια μέρα.
Θυμήθηκα τώρα μια φράση από ένα βιβλίο [I]“Πιστεύουμε στην ικανότητα μας να δημιουργούμε οι ίδιοι τις ηθικές δομές μας”[/I]
Αυτό κατα κάποιο τρόπο κάνουν και σκηνοθέτες όπως ο Λάνθιμος. Οι υπόλοιποι το μόνο που κάνετε είναι να στέκεστε σε απόσταση και να κατακρίνετε δυστυχώς, όπως κάνουν και μερικοί στο εν λόγο σαιτ που εσύ συμφωνείς μαζί τους. Μερικά θέματα δεν μπορείς να τα σχολιάσεις χαιδεύοντας αυτιά, δεν είναι τα πάντα [I]ψυχαγωγία[/I]. Χωρίς αυτό να σημαίνει φυσικά πως κάθε σκηνοθετική ανάλογη πρόταση πρέπει να μας αρέσει επειδή αυτό σημαίνει “καλλιέργεια” κουλτούρα" (αυτό είναι ένα άλλος λάθος που κάνουν μερικοί ακόμα και σοβαροί κριτικοί κινηματογράφου).
[/B][/COLOR]
Στις ερωτησεις που μου κανεις απαντησες ο ιδιος με τον πιο σωστο τροπο στο κομματι με τα κοκκινα.Η ενσταση μου στην εν λογω ταινια δεν ειναι το θεμα που επελεξε ουτε η σκηνοθεσια ουτε οι ηθοποιοι.Η ενσταση μου αφορα το γεγονος της υπερβολης.Γιατι θα πρεπει δηλαση να δω τον πut.ο του τυπου την ωρα που πηδιεται με την τυπισσα?Θα καταλαβω τι θελει να πει χωρις να μου το δειξει χυμα.Δειχνοντας μου δηλαδη το μ…νι της αλληνής τιγκα στην τριχα τι πετυχαινει δηλαδη κατ εσενα ο σκηνοθετης? Δηλαδη το να τα δειχνει φορα παρτιδα πετυχαινει αυτο που δεν πετυχαινει π.χ ο Οικονομιδης με το μπινελικι? Μ’αυτην την λογικη γιατι δεν πηρε υποψηφιοτητα ή γιατι δεν εγινε τοσος ντορος για το Σπιρτοκουτο?? Τωρα αυτο που λες οτι “οι υπολοιποι κρινετε απο μακρια” εχεις σκεφτει οτι αυτοι οι υπολοιποι ουτε τις γνωσεις εχουν για να κρινουν μια ταινια τεχνικα οπως η fenia,ουτε πλουσιοι ειναι προκειμενου ναχουν λυσει τα προβληματα τους οποτε να μην τους ενδιαφερει η ταινια? Απλα ισως ειμαστε ανθρωποι που δεν θελουμε να σπουδασουμε κριτικη τηλεορασης προκειμενου να δεχθουμε καποιο μηνυμα μιας ταινιας ή τους συμβολισμους της.Θελουμε να μας κεντρισει το ενδιαφερον και απο κει και περα να πει ο καθενας την γνωμη του.Εσεις αυτη την στιγμη στιγματιζετε αυτους που για τον [U]οποιοδηποτε[/U] λογο απο τους παραπανω δεν ενιωσαν οπως εσεις βλεποντας την.
Δεν στιγματίζουμε κανέναν. Αλλά όταν καταθέτεις άποψη για μια ταινία, ένα δίσκο ένα βιβλίο κτλ δημόσια (είτε εσύ είτε οποιοσδήποτε άλλος) η άποψη σου θα κριθεί (όπως και η δική μου φυσικά). Ούτε εγώ είμαι κριτικός τέχνης και ούτε χρειάζεται να είσαι για να πιάσεις μια ταινία. Ανοιχτό μυαλό και μάτια χρειάζεται τίποτα άλλο.
Το ζητούμενο του σκηνοθέτη στον Κυνόδοντα είναι προφανώς ο ρεαλισμός κάποιων καταστάσεων. Θέλει κάποιες σκηνές να κάνουν τον θεατή να ριγήσει αν θες. Δεν ωραιοποιεί καταστάσεις, η ερωτικές σκηνές δεν είναι με γραμωμένους άντρες και βυζαρούδες που πηδιούνται σε slow motion με τον ιδρώτα να κυλάει στις πλάτες τους ενώ όλοι περιμένουμε να δούμε μισό βυζί σε μια φευγαλέα σκηνή (μιας και η ταινία πρέπει να πάρει και το PG-13 να την δει και κανείς ακόμα). Οι ερωτικές σκηνές είναι κάπως πιο… άσχημες ίσως αλλά και πιο αληθινές.
Δεν το ένιωσες οκ. Ούτε εγώ ένιωσα κάτι με τις ταινίες του Οικονομίδη προσωπικά αφού από ένα σημεία και μετά με κούρασε το συνεχές μπενιλικι και μου φάνηκε τελικά άκακο. Αλλά δεν είναι τόσο δύσκολο πια να προσπαθήσεις να καταλάβεις του σκοπούς ενός σκηνοθέτη, το γιατί δείχνει αυτό που δείχνει έστω και αν δεν συμφωνείς μαζί του.
Σαιτ όμως σαν αυτό με το οποίο τρέχεις να συμφωνήσεις τι σκοπό έχουν αλήθεια εκτός από το να τρέξουν να χλευάσουν ότι δεν μπορούν να καταλάβουν;
Πολύ δυνατή ταινία. Χτυπάει πολύ στο υποσυνείδητο, έχει όση ωμότητα χρειάζεται, καλές ερμηνείες, ανοίγει θέματα… Εύγε :!: