Συγκροτήματα δυσανάλογα δημοφιλή στην Ελλάδα

Μιλαω ξεκαθαρα για επιχειρηση, και επαναλαμβανω οτι το κεφαλαιο που θα χρειαζοταν για μια τετοια επιχειρηση και σε εργατοωρες και σε marketing και και και και θα ηταν ενα ποσο που αν δεν μπορουν να το μαζεψουν οι 15-20 ανθρωποι που καποτε ετρεχαν το Metal Hammer τοτε τι μιλαμε?

Εννοειται συγκρινω τον τυχαιο YouTuber και καλα κανω. Αν μπορει ενας πολιτης χωρις ειδικευση χωρις πρωτες υλες χωρις τιποτα να μαζεψει 100 χιλιαδες κοσμο να ακολουθει το καναλι του μονο μεσω ενος αρκετα μικρου promotional κοστους στην αρχη και σχεδον αποκλειστικα με word of mouth σιγα σιγα, τοτε ενα Online magazine για το metal με την φημη του Metal Hammer, θα επρεπε να μπορει να μαζεψει πολυ περισσοτερο απο 100 χιλιαδες κοσμο πανευκολα, κι ας επαιρνε κανα χρονο να φτασει σε κερδος.

Βλεπω ενα ζευγαρι Δανων που κανει reactions για Star Wars και ξερω γω τι αλλο, και στην αρχη του 2020 ειχαν ξερω γω κατι εκατονταδες views και likes, πλεον εχουν δεκαδες χιλιαδες. Ετσι γινονται αυτα τα πραγματα στην εποχη μας.

Μια χαρα θα μπορουσαν και να βρουν καποιον investor στην τελικη αν ηθελαν αυτοι οι 10-15 ανθρωποι να κανουν μια σοβαρη προσπαθεια και δε μπορουσαν να την χρηματοδοτησουν μονοι τους (που απλα δεν το δεχομαι ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ λογο, εσυ μαλλον νομιζεις οτι ολο αυτο που περιγραφεις χρειαζεται ξερω γω τιποτα 100.000 ευρω ή κατι)

Ακριβώς, τι μιλάμε? :stuck_out_tongue: Εδώ δε τους βγαίνει να κάνουν αυτό που υποτίθεται ότι κάνουν 30 χρόνια και το ξέρουν, το να γυρίσουν σε digital είναι ένας άλλος κόσμος, όχι απλά ρίχνω λεφτά και αντί να πηγαίνω στο τυπογραφείο τα ανεβάζω στο cloud :stuck_out_tongue:

Πρέπει να γράψω σεντόνι 10k λέξεων γιατί θέλει ολοκληρωμένη εξήγηση, έτσι θα αρκεστώ στο είσαι εντελώς off και κάνεις λάθος, από κει και πέρα μπορείς να νομίζεις ό,τι θέλεις.

Θέλω να μου πεις σε ποιο επεισόδιο ξεκίνησαν να διαφημίζουν το merch τους.

Για το πρώτο θα συμφωνούσα, αλλά θα ήταν τρελός κάποιος να επενδύσει για ένα μουσικό έντυπο ( online ή μη ) στην Ελλάδα, όταν τίποτα δεν προμηνύει πως υπάρχει αξία ( but that’s me ) πέρα από συναισθηματική και όταν στην ουσία είναι ένα flushing ειδήσεων απ’το εξωτερικό. 100k € επένδυση για 10-15 άτομα είναι μόνο οι ενός χρόνου μισθοί πείνας, άρα μάλλον είναι λίγα λεφτά.

ενταξει :")

Σε κανενα, δεν εχουν

Δε μιλησα για ενα χρονο, μιλησα για αρχικη επενδυση

Α, μπράβο. Πιθανότατα θα βάλουν σε κάποιο σημείο, όλα τα ερασιτεχνικά κανάλια βάζουν merch γιατί το youtube δεν πληρώνει τόσο καλά για να είναι full time job, όπως πολλοί νομίζουν στην αρχή. Εκτός αν το κάνουν για χόμπι.

Και ο Κωστόπουλος που τον κράζαμε προχθές κάπως έτσι πρέπει να σκεφτόταν :stuck_out_tongue:

Ενταξει διαφωνουμε για το ποσοστο ανθρωπων που θα μπορουσε να φτασει μια σελιδα στα σοσιαλ μηντια για το μεταλ. Τεσπα, βαριεμαι να το συνεχισω και πολυ τραβηξε, νομιζω πως εσυ στο μυαλο σου εχεις το στησιμο μιας online επιχειρησης ως κατι εξωφρενικο και πανακριβο, οταν η φιλη μου η Jessica που πλεκει κασκολ και σκουφια το εκανε μονη της (ενταξει πουλαει προιον, δεν ειναι το ιδιο το δεχομαι) για πλακα και με ελαχιστο κοστος οσον αφορα το online κομματι της επιχειρησης της και μια χαρα βγαζει κερδος. Απλα πρεπει να πλεκει καμια 10αρια την ημερα αλλα ειπαμε, η δουλεια φερνει χρηματα.

Δε θα κατσει καποιος να ακολουθησει το Metsal Hammer και να αυξησει την κινητικοτητα στις υποθετικες σελιδες αν δεν κατσουν να δουλεψουν χιλιαδες ωρες οι ανθρωποι που θα το ετρεχαν ιδεατα. Καθε δουλεια ειναι χομπι στην αρχη παντως, θελει μερακι για να πετυχει, οχι να πεις “ενταξει θα αρχισω να εχω κερδος στον 3ο μηνα”. Δεν παει ετσι.

Ναι και μια χαρα κερδοφορες ηταν οι επιχειρησεις του στην αρχη, τι θελεις να πεις? Το οτι τους φεσωσε ολους μετα ειναι ενα εντελως διαφορετικο θεμα.

Wrong thread…

Από προσωπική εμπειρία χρόνων ενασχόλησης με τον Τύπο: ο nnnkkk έχει απόλυτο δίκιο σε όσα γράφει και με κάνει να πιστεύω ότι έχει και σχέση με τα ΜΜΕ. Σημείωση: ΔΕΝ διαβάζω ΜΗ εδώ και 20 χρόνια, δεν έχω καν μπει στο σάιτ τους και δεν ήξηρα για το φόρουμ τους.

  • Σήμερα, επενδυτής στον Τύπο μπαίνει μόνο αν βγει χρήμα. Και δεν μπαίνει μέσα ΠΟΤΕ. Μόνο κερδίζει. Αυτός, όχι απαραίτητα και οι συνεργάτες. Ο Λιβάνης πρόσφατα πήρε κρατικές επιχορηγήσεις για covid και έκλεισε τα μαγαζιά του, αφού δήλωσε στους (περισσότερους) εργαζόμενους ότι θα πάει σε πτώχευση και “θέλεις το ΧΧ% που σου χρωστάω μαύρα ή θέλεις να πας δικαστικά”; Το μπαγιόκο στην τσέπη, τα μαύρα μαύρα, η πτώχευση πτώχευση. Μαντέψτε ποιοι έκλαψαν στο τέλος.
  • Στο digital παιχνίδι μπαίνεις πριν από 10 χρόνια. Όχι τώρα. Πολύ γνωστό έντυπο με το οποίο είχα σχέση, σήμερα καταρρέει επειδή νόμιζε ότι “το χαρτί δεν θα πεθάνει ποτέ”. Δεν πεθαίνει, είναι αλήθεια. Αλλά το σκότωσε ο covid για έναν χρόνο και πλέον οι εργαζόμενοι φυτοζωούν με χρήματα από την κυβέρνηση. Α, ξέχασα: δουλεύουν κανονικά όποτε κυκλοφορεί το έντυπο. Παλεύουν με μία υποτυπώδη σελίδα πλέον να ενημερώσουν τον κόσμο, αλλά πρέπει να νικήσουν γίγαντες. Δεν μπαινεις έτσι απλά στην digital αγορά, ακόμη κι αν έχεις πολλά λεφτά. Ο κόσμος διαβάζει αυτά πυ ξέρει, θα αργήσει να σε εμπιστευθεί.
  • Χωρίς διαφήμιση στα σοσιαλ, θα παίρνεις κοινό με το σταγονόμετρο. Τεράστια επιχείρηση στην οποία εργάζομαι κάνει μάχη 2 ετών για να αποκτήσει τετραψήφιο αριθμό followers. Αν νομίζετε ότι οι ακόλουθοι στα σοσιαλ είναι παιχνίδι, προσπαθήστε να αναλάβετε τη διαχείριση των σόσιαλ ενός μικρού μαγαζιού φίλου σας. Πιθανότατα θα εκπλαγείτε δυσάρεστα.
  • Το ΜΗ δεν είναι χόμπι. Για να γράψει ένας ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ συντάκτης, πρέπει να πληρωθεί. Με υποσχέσεις και 300άρια, ο συντάκτης απογοητεύεται σύντομα. Σε αυτές τις περιπτώσεις κάποια στιγμή το όποιο Μέσο στρέφεται σε ερασιτέχνες enthusiasts. Ένας θα είναι καλός και τα 150 ευρώ (γιατί θα πάρει τα μισά από έναν επαγγελματία) + μερικά εισιτήρια συναυλιών θα τον βολεύουν. Αλλά η ποιότητα θα πέσει. Μην μου πείτε για το ποσο ασχετοι ειναι οι ΑΡΔ, γιατί θα σας πω να βάλετε τον κολλητό σας να σας φτιάξει τα υδραυλικά του σπιτιού. Ο καθένας στο είδος του. Υπάρχουν αξιόλογοι ερασιτέχνες, που ίσως γίνουν επαγγελματίες μετά, αλλά οι πραγματικοί επαγγελματίες είναι άλλο επίπεδο.
  • Ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα του Τύπου είναι η έλλειψη πρωτογενούς είδησης. Δείτε τις generic ειδήσεις του Gazzeta/Reader και του News247. Για εμένα αυτά τα δύο ξεχωρίζουν επειδή έχουν ακόμη δημοσιογράφους στις τάξεις τους, έχουν πρωτογενείς ειδήσεις, αλλά η πλειοψηφία είναι ξεπατικωσούρα από σαιτ του εξωτερικού. Τα άρθρα των NYT, Guardian, BBC, Bored Panδa και άλλων media outlets, ειδησεογραφικά ή μη, πάνε βροχή. Και το 80% χωρίς καν πηγή αναφοράς, λες και μιλούν απευθείας με Μπόρις Τζόνσον και Λευκό Οίκο ξέρω γω.

Καλά είναι τα ευχολόγια για επενδύσεις και σοβαρά ΜΜΕ, αλλά η πραγματικότητα στον επαγγελματικό Τύπο είναι διαφορετική. Με 50% ανεργία και καμιά 60αριά% μαύρη εργασία και υποαμοιβή, ο δημοσιογράφος που έχει ανάγκη για δουλειά θα πει “ναι σε όλα” και εκείνος που θα αρνηθεί, απλώς θα αλλάξει χώρο. Και θα τον γεμίσει ένας ενθουσιώδης ερασιτέχνης, wannabe επαγγελματίας που συνήθως τρώει τα σκατά και εγκαταλείπει με τη σειρά του. Ο Τύπος θέλει μεγάλο στομάχι. Στο μεταξύ η ποιότητα πέφτει και ο κόσμος δεν γυρίζει πίσω σε κάτι που εγκατέλειψε.

16 Likes

Ξεφύγαμε λίγο από το αρχικό θέμα, αλλά νιώθω ότι οφείλω να σημειώσω πως το site του MH σε επίπεδο “αρχιτεκτονικής” ήταν μεν εντελώς πρόχειρα στημένο, σε επίπεδο moderation όμως ήταν εξαιρετικά αυστηρό. Έτσι λοιπόν ύβρεις, προσβολές και τα σχετικά δεν γινόταν ποτέ ανεκτά με τους υπαίτιους να διαγράφονται με συνοπτικές διαδικασίες, όπως και τα “επιλήψιμα” posts. Γι’ αυτό άλλωστε και… επιφανή trolls που συνάντησα αργότερα στο παρόν forum, στο site του MH δεν μακροημέρευσαν, όσες φορές κι αν άλλαξαν όνομα!
Το πρόβλημα ξεκίναγε όταν την ίδια δυσανεξία έδειχναν και στην παραμικρή υπόνοια κριτικής που μπορεί να έθιγε την “αυθεντία” τους.

Τα λέω αυτά γιατί ήμουν από τους ενεργούς χρήστες εκεί (σαν σκέτο “Ian” – εδώ ήταν πιασμένο οπότε έπρεπε να βάλω κι άλλον… προσδιορισμό), και όταν απενεργοποίησαν το (όποιο) forum ήλθα εδώ, όπου βρήκα κάποια από τα παιδιά που μιλάγαμε, οι οποίοι είτε είχαν και στα δύο λογαριασμό, ή ήλθαν εδώ σαν κι εμένα (τα “ορφανά” του Hammer!) Πρόχειρα μπορώ να θυμηθώ τον @Dr.Feelgood, τον @The_Black_League, τον @achilleas, τον @ignatios89 (που έγραφε εκεί σαν murder89, αλλά είχε το ίδιο avatar και την ίδια αγάπη για τους Μaiden - μαζί σου Ιγνάτιε!) τον @grul (που αυτοχαρακτηριζόταν σαν “κυκλοθυμίκλας”!), όλοι τους εξαιρετικά παιδιά, σίγουρα είναι κι άλλοι.
Δεν θυμάμαι όμως κανέναν με το ψευδώνυμο tornado of souls, ούτε και remalis. Μήπως έγιναν σε άλλο forum αυτά που περιγράφεις;

ΥΓ Μην το ξεχάσω, χρόνια πολλά στις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες σήμερα, διότι “σπίτι χωρίς Γιάννη κλπ, κλπ”

8 Likes

Οχι μαν ηταν στο forum του MH, εποχη 2000-2002 στο περιπου (Απριλιο 2003 δυστυχως πεθανε ο φιλος μου ο remalis, οποτε ηταν σιγουρα πριν απο αυτο)

Εγω σαν σχετικα νεοπας στο metal τοτε ειχα πολυ μικρη συμμετοχη, κυριως διαβαζα χωρις να ποσταρω, ο φιλος μου ο Τακης (remalis) σαν πιο παλιος στο μεταλ ποσταρε περισσοτερο.

Μετα απο εκεινο το περιστατικο με τον τυπο που για ασημαντη αφορμη (νομιζω κατι σχετικο με μουσικες προτιμησεις ηταν του τυπου θα ειπε ο φιλος μου οτι ο ταδε δισκος ειναι μαπα αρχισε να του τα χωνει and the whole thing escalated quickly) τα εχωσε ασχημα στον Τακη και του ελεγε σου γαμω τη μανα και τετοια και ελα να βρεθουμε στην ταδε πλατεια κτλ ξενερωσαμε και οι δυο, οποτε η συμμετοχη μας ηταν αρκετα βραχυβια, ισως γι αυτο δεν μας θυμασαι. Ισως και τα γεγονοτα που περιγραφω ειναι λιγο προγενεστερα οσων θυμασαι, επειδη μπορω να θυμηθω να πεφτει μπινελικι, που ισως οδηγησε σε πιο αυστηρο moderation αργοτερα. Η’ μπορει το αντιθετο, η περιοδος που εμπαινα να ηταν λιγο πριν κλεισει και να το κλεισαν αργοτερα επειδη ξεφυγε η κατασταση. Θυμασαι μηπως περιπου ποτε εκλεισε?

Ηταν και εποχες που ελεγες μου αρεσει/δεν μου αρεσει το Risk ή το Reload και φευγαν χριστοπαναγιες, τωρα εχουμε γινει πολυ πολιτισμενοι σε σχεση με τοτε ευτυχως.

Τι είπες για το Reload ρε αλήτη;

3 Likes

:rofl:

Με αφορμή ένα ενδεχομένως συγγενές θέμα θίγονται διάφορα θέματα ενδιαφέροντα για συζήτηση:

  • Πόσο επηρεάζουν τα μέσα την δημοφιλία συγκροτημάτων και πόσο την επηρέαζαν στην προ-internet εποχή; Και με ποιο τρόπο;
  • Πόσο δύσκολη είναι η μετάβαση και η διατήρηση στον ψηφιακό κόσμο και δη για ένα μουσικό μέσο;
  • Που ορίζεται η διαχωριστική γραμμή μεταξύ επαγγελματισμού, επιχείρησης και του ρομαντισμού/οπαδισμού όταν διαχειρίζεσαι ένα μουσικό μέσο;
  • Πόσο δύσκολο είναι το moderation σε ένα μουσικό φόρουμ/site;
  • Πόσο άλλαξαν τα μουσικά φόρουμ και εν γένει η επικοινωνία των μουσικόφιλων μετά την εκτόξευση των social media;
  • Πώς αξιολογεί ο κόσμος ένα μουσικό μέσο πλέον και με τι κριτήρια;

Πολύ ενδιαφέροντα θέματα, που επιδέχονται μεγάλης συζήτησης αν θα μπορούσε να γίνει νηφάλια και με ψυχραιμία.

8 Likes

Θα ηθελα να ακουσω τις αποψεις σου εδω ή σε αλλο θρεντ σαν καποιος που ξερει καλυτερα τα πραγματα

1 Like

Παιδιά, έναν Ian νομίζω τον θυμάμαι. Εγώ λεγόμουν Lunatic κι είχα αυτήν την εικόνα:

Ωραίες εποχές ρε γμτ

1 Like

Έλα ρε, μιλάμε για μνήμη ελέφαντα όμως! Μέχρι κι εγώ τον είχα ξεχάσει τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό! Το μόνο που θυμάμαι από το τότε προφίλ μου είναι το ‘αγαπημένο μότο’: Ποτέ μην αναλάβεις για σήμερα ό,τι μπορείς να κάνεις αύριο - ένδειξη μιας άλλης μεγάλης μου ‘αρετής’, της αναβλητικότητας!

Αυτό που αναφέρει ο @Pargalatsos έγινε στις αρχές των 00’s, όταν ξέσπασε ένας χοντρός τσακωμός μεταξύ 2 χρηστών, ο ένας άρχισε να βρίζει τη μάνα του άλλου, και όταν ο άλλος προσπάθησε να τον εγκαλέσει στην τάξη λέγοντάς του ότι η μητέρα του δεν είναι εν ζωή, το άλλο το γίδι άρχισε κάτι ‘ωραία’ του τύπου ‘θα πάω να την ξεθάψω να την γαμήσω, πες μου την έχετε θαμμένη την πουτάνα’… Πραγματικά ασχολίαστο. Με αφορμή το παραπάνω, το φόρουμ έκλεισε για αρκετά χρόνια, για να ξανανοίξει γύρω στο 2009-2010 και να βρεθούμε όλα τα εξαιρετικά παιδιά (ευχαριστώ και ανταποδίδω!) που αναφέρεις στο ποστ σου. Και ο Βικ ήταν εκεί, άλλους δεν μπορώ να ανακαλέσω, ενδεχομένως και κάποιοι να είναι εδώ με άλλο νικ.

9 Likes

Δεν θυμαμαι οσα γραφτηκαν με τοση λεπτομερεια, αλλα ο Τακης ειχε χασει τη μητερα του, οποτε μαλλον αναφερομαστε στην ιδια ιστορια

Ο συγκεκριμενος φιλος (ο remalis) ηταν το καλυτερο παιδι πραγματικα, τον αγαπουσαν ολοι, επισης φοβερα πορωμενος μεταλας (με την καλη εννοια το “πορωμενος”). Ηταν παιδικος φιλος και αυτος που μου εμαθε τα περισσοτερα συγκροτηματα. Πεθανε δυστυχως απο ανακοπη κατα τη διαρκεια μιας προπονησης μπασκετ το 2003, στα 23 του.

Πολλες φορες εχω αναρωτηθει μηπως καποιος απο την (μεγαλη τοτε) μεταλοπαρεα που ειχαμε μαζευτει με μεταλοπατερα (με την καλη εννοια και μονο) τον Τακη και πηγαιναμε για μπυρες πολυ συχνα στους Φοινικες στο Νεο Ηρακλειο (παλιο rock/metal μαγαζι, το θυμαται κανενας?) ποσταρει και εδω στο rocking, αλλα μαλλον it doesnt ring any bells

Σορυ για το οφτοπικ

4 Likes

Ένας manowarrior-κάτι είχε στείλει σε εμένα και μάλλον και σε άλλους, μια παράγραφο βρισίδια. Ούτε που θυμάμαι γιατί. Τον μάζεψαν αμέσως. :laughing:

2 Likes

Απαιτεί αρκετό χρόνο (που δεν έχω τόσο πολύ) κάτι τέτοιο και νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να γίνεται στην ροή μιας κουβέντας. Θα προσπαθήσω, όμως, εν καιρώ.

Πάντως, πλέον, είμαι αρκετά disillusioned, αλλά και κατασταλαγμένος αναφορικά με αρκετά πράγματα, με βάση τα όσα έχω δει, ζήσει και μάθει όλα αυτά τα χρόνια.

5 Likes

Η απαντηση δινεται απο το ποσους οπαδους εχουν στην Ελλαδα οι Alter Bridge :stuck_out_tongue:

2 Likes

Το ειλικρινές που θα σου απαντήσω είναι πως δεν έχω ιδέα πόσους οπαδούς έχουν πραγματικά. Ίσως παίρναμε μια ιδέα το καλοκαίρι που από όσο γνωρίζω είχε κλειστεί συναυλία τους στην Αθήνα.

Επίσης, υπάρχει μια διαφορά μεγεθών που παίζει ρόλο στο expansion του fanbase. Αν ένα συγκρότημα του εμπορικού βεληνεκούς των Iced Earth στα πρώτα άλμπουμ τους, έρθει για συναυλία και κάνει 1.000 εισιτήρια ο διοργανωτής πιθανότατα δεν θα βλέπει την ώρα για να τους φέρει ξανά την επόμενη φορά. Αν φέρει τους Alter Bridge και κάνει 1.500 πιθανότατα θα μετανιώνει την απόφαση να τους φέρει. Το ίδιο θα μπορούσε να μπει κανείς για συγκροτήματα όπως οι Deftones ή οι Avenged Sevenfold κατ’ αναλογία.

Δεν έχουν αρκετούς οπαδούς επειδή δεν έρχονται εδώ για συναυλίες ή δεν έρχονται για συναυλίες γιατί δεν έχουν αρκετούς οπαδούς; Δύσκολο να απαντηθεί στην πραγματικότητα και πιο πολυπαραγοντικό από ότι δείχνει. Ακόμα και το prog ως ιδίωμα μέχρι πρόσφατα δεν ήθελαν να ακούν για αυτό, έχοντας απογοητευτικές προσελεύσεις. Αυτό φαινόταν να αλλάζει…

Γενικότερα, πέραν των αντικειμενικών δυσκολιών (απόσταση από κεντρική Ευρώπη, μικρή σε μέγεθος αγορά), είμαστε και μια αγορά που έχει μια κλίση σε πιο συγκεκριμένα ακούσματα/ιδιώματα και σε κάποια όχι τόσο και που αλλάζει αργά συνήθειες. Αν αλλάζει.

Πάντως, έχουμε ένα εσωτερικό inside joke για το πόσα λεφτά μας έχουν δώσει οι Alter Bridge (και που δηλαδή να είχαμε βγάλει κάποιο άλμπουμ τους ν.1). Έχει λίγη πλάκα το να σκεφτόμαστε ότι ο κόσμος θεωρεί ότι χρηματιζόμαστε για να λέμε καλά λόγια, πόσο δε από μπάντες αυτού του επιπέδου.

4 Likes

Νταξει αρκετα μεγαλη απαντηση για ενα αστειακι, αλλα εκτιμησα…

1 Like