Νέες κυκλοφορίες 2026

Ναι, αλλά πιο μετά, έχω λίγη δουλίτσα :heart:

Προφανώς το κάνω για να με παρακαλέσετε λίγο :smiling_imp:

3 Likes

Έχει χαθεί μια μέρα εξαιτίας σου

Προφανώς πέφτουμε στα γόνατα και παρακαλάμε κλαίγοντας για λύπηση :blue_heart:

Παρασκευούλα ζάχαρη, Παρασκευούλα μέλι, πώς πέρασε η εβδομάδα βρε παιδιά; Λοιπόν, μετά από μεγάλη λαϊκή απαίτηση, πάμε να δούμε τι νέες και ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες (δεν) έχουμε σήμερα, Παρασκευή 19/06 το σωτήριον έτος 2026.

Warning - Rituals of Shame: Αν το όνομα της μπάντας είχε ένα “Fates” μπροστά, θα είχα σίγουρα κάποια γνώση του τι παίζει με αυτήν την κυκλοφορία. Ευτυχώς ο @Aldebaran ξέρει, και γράφει:

Saidan - Fangdriller: Scars Beneath Memories Wrist: απ’ τις hot κυκλοφορίες της ημέρας, ίσως βοηθάει ότι είναι μία μάλλον αργή μέρα, ίσως κάτι υπάρχει εδώ για το μελωδικό horror black metal σχήμα. Μην σας ξεγελά η αισθητική, είναι Αμερικάνοι, και παίζουν κάτι που θα μπορούσε να είναι anime opening theme αν τα anime ξεκινούσαν στην Νορβηγία.

Lost In Kiyv - We’re All Going to Be Fine: pelagicό post rock, το γνωστό το ορθόδοξο.

Vafurlogi - Gneisti af eldi Guðs: πάνε ήδη δύο χρόνια απ’ το ντεμπούτο αυτών εδώ των μπλακμεταλλάδων από Ισλανδία. Riffατο παλιάς κοπής black metal, αυτό.

Kilter - Ten Billion Years: σπηλαιώδες avant-garde jazz metal, που καθόλου δεν το υποψιάζεσαι απ’ το εξώφυλλο. Εδώ θα βρούμε τον Kenny Grohowski, ντράμερ των Imperial Triumphant, John Zorn και Titan to Tachyons, οπότε βάλτε τα αυτά τα τρία σε ένα μπλέντερ και έχετε μία εικόνα των Kilter.

Swim Deep - Hum: για την indie μερίδα του σάιτ, αυτό είναι ένα απ’ τα άλμπουμ που μπορεί να κρατήσει συντροφιά αυτήν την εβδομάδα. Όχι κάτι που θα σας αλλάξει το είναι, όμως ένα μελωδικό και κλασικά γλυκό άλμπουμ.

Tucker Zimmerman - Dream Me a Dream: δύο χρόνια μετά το δημοφιλές “Dance of Love” που κυκλοφόρησε με την βοήθεια των Big Thief, ο Zimmerman δεν είναι πια εν ζωή. Ο 84χρονος μουσικός πέθανε μαζί με την σύζυγό του τον περασμένο Γενάρη από μία πυρκαγιά στο σπίτι τους. Το “Dream Me A Dream” δεν ήταν στα σκαριά να είναι posthumus κυκλοφορία, αλλά να που είναι, αντηχώντας Lazarus και You Want it Darker Vibes.

Le Grand Sbam - Janus: πω τι θυμήθηκα τώρα, μία καμένη ακρόαση του προηγούμενου δίσκου τους. “Furvent”, τον Δεκέμβρη του '20, δηλαδή εν μέσω καραντίνας. Οι Le Grand Sbam είναι rock opera, παιγμένη από τζαζεμένους Γάλλους, σε μονοπάτια zeuhl. Για το “Janus”, χρησιμοποιούν την περιγραφή “a philo-zoophic, zoopunk, Cthulhu, ecofeminist album”, κι από μένα είναι ΝΑΙ, πριν καν πατήσω play.

Σε άλλες κυκλοφορίες, έχουμε επίσης το τέταρτο LP των Life, “Abstract/Natural”, που λίγο πανκίζει, αλλά κατά βάση μπαίνει στο alternative. Επίσης, για τα μαύρα μέταλλα του φόρουμ, κυκλοφόρησε και το “Monolitt” απ’ τους Mork και το βλέπω παντού, όμως δεν μπορώ να το αξιολογήσω ιδιαίτερα.

10 Likes

Φοβερη μπαντα οι saidan! Ειχα κολλησει με τα visual kill κ onryō II ενα διαστημα

1 Like

Να πω εδώ πως το Le Grand Sbam σκοτώνει! Αυστηρά όμως για όσους γουστάρουν πολύ καμμένο avant-prog/zeuhl.

1 Like

Σας έφτιαξα πάλι :sunglasses:

1 Like

Τους Gold Spire δεν τους είχα ακουστά μέχρι προχθές που κυκλοφόρησαν το δεύτερο άλμπουμ τους.
Οι περιγραφές μιλάνε για doom/death με jazz fusion.

Νομίζω πως το “jazz” πάει περισσότερο στο σαξόφωνο που είναι αρκετά κυρίαρχο, οι δομές είναι περισσότερο prog rock παρά jazz στα αυτιά μου με doom και μελωδικά death riff κατά βάση και death φωνητικά. Αν όλο αυτό ακούγεται σαν αχταρμάς, δεν είναι. Σε κάποια σημεία πάντως είναι αρκετά συμπυκωνμένο σε πληροφορία παραπέμποντας λίγο σε Imperial Triumphant.

1 Like