Ειδήσεις από όλο τον κόσμο

Σε πολλά πράγματα είμαστε μπουρδέλο, αλλά το ότι όσον αφορά τους Κώδικές μας αντιγράφουμε Γαλλία και Γερμανία, μας έχει βγει συχνά σε καλό.

Στην Ελλάδα διαχωρίζεται νομικά ο άνθρωπος από το έμβρυο. Ο άνθρωπος “ξεκινά” όταν γεννηθεί και έχει ανθρωπόμορφα χαρακτηριστικά. Έτσι καταλήξαμε στο ότι αν γεννηθεί μία άμορφη μάζα λόγω κάποιου προβλήματος, δεν θεωρείται γέννηση ανθρώπου, ενώ αν γεννηθεί ένας άνθρωπος με σύνδρομο down, θεωρείται άνθρωπος.

Το έμβρυο έχει δικαιώματα (ή μάλλον πιο σωστά η κυοφορούσα έχει δικαιώματα) γι’ αυτό υπάρχουν εγκληματικές μορφές διακοπές της κύησης ή σωματικής βλάβης εμβρύου ή νεογνού.

Στην Ελλάδα πάντως ισχύει αυτό αρ. 304 παρ. 4 Ποινικού Κώδικα:

4. Δεν είναι άδικη πράξη η τεχνητή διακοπή της εγκυμοσύνης που ενεργείται από την έγκυο ή με τη συναίνεση των προσώπων που αναφέρονται στην παράγραφο 2 από γιατρό μαιευτήρα γυναικολόγο με τη συμμετοχή αναισθησιολόγου, σε οργανωμένη νοσηλευτική μονάδα, αν συντρέχει μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Δεν έχουν συμπληρωθεί δώδεκα εβδομάδες εγκυμοσύνης.
β) Η εγκυμοσύνη είναι αποτέλεσμα βιασμού, αποπλάνησης ανήλικης, αιμομιξίας ή κατάχρησης γυναίκας ανίκανης να αντισταθεί και δεν έχουν συμπληρωθεί δεκαεννέα εβδομάδες εγκυμοσύνης.
γ) Έχουν διαπιστωθεί, με τα μέσα προγεννητικής διάγνωσης, ενδείξεις σοβαρής ανωμαλίας του εμβρύου που επάγονται τη γέννηση παθολογικού νεογνού ή υπάρχει αναπότρεπτος κίνδυνος για τη ζωή της εγκύου ή κίνδυνος σοβαρής και διαρκούς βλάβης της σωματικής ή ψυχικής υγείας της. Στην περίπτωση αυτή απαιτείται σχετική βεβαίωση και του κατά περίπτωση αρμόδιου γιατρού.

Ενώ αντίθετα είναι αδίκημα η έκτρωση από μη-ειδικό, ακόμα και με τη συναίνεση της εγκύου, κάτι που προστατεύει τις έγκυες.

Αν θέλετε να τα διαβάσετε, είναι τα άρθρα 304 και 304Α του Ποινικού Κώδικα https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/poinikos-kodikas-nomos-4619-2019

8 Likes

Δεν ειναι καν φιλοσοφικο, σε μεγαλο βαθμο. Εχουμε γαμημενο 2020 κι οχι 1020, και υπαρχουν κλαδοι επιστημων με τα ονοματα Ιατρικη και Βιολογια, και ετσι μπορουμε να εχουμε μια ιδεα τελος παντων για το τι μπορουμε να ορισουμε ως ζωη, ή εστω μια ιδεα για το τι μπορουμε να συμφωνησουμε επι του θεματος. Υπαρχει νευρικο συστημα, υπαρχει αναπτυξη εγκεφαλου, υπαρχει αναπτυξη αισθησεων, υπαρχει εξαρτηση απο την μητερα, και πολλες αλλες παραμετροι οι οποιες μας βοηθανε να θεσουμε ενα νομικο πλαισιο, ασχετα απο φιλοσοφικες συζητησεις.

Ομως τι περιμενουμε επι τουτου οταν υπαρχουν γαμημενοι μεσαιωνικοι σκουπιδιασμενοι τυποι που ακουνε την λεξη “Επιστημη” και κανουν μακρια? Οταν νομιζουν οτι η Επιστημη ειναι μια αρνητικη εννοια, κι οχι ο λογος που ζουν την ομορφη ζωουλα τους με το ταμπλετ τους και το κινητο τους και τα αεροπλανα τους, για να μην αναφερουμε το προσδοκιμο ζωης στα 70κατι κι οχι στα 37 ξερω γω. Τον τελευταιο καιρο εχω συναναστραφει λογω καταστασεων με κατι ΖΩΑ που η λεξη βασικα ειναι προσβλητικη για τα ζωα, και βλεπω αποψεις ψεκασμενων που εχουν ξεφυγει ονλαην, οι οποιες πραγματικα με τρομαζουν. Απο ποτε εγινε της μοδας να παμε κοντρα στην επιστημη επειδη εχουμε προσβαση σε ηλεκτρονικα μεσα? Το συνδρομο Krueger Dunning νομιζω εχει πλεον επηρεασει παρα πολυ κοσμο και αρχιζω να ανησυχω.

ΥΓ. Με προλαβε ο ανεμβρυος καβαλαρης και εθεσε το νομικο πλαισιο, το οποιο γνωριζα φυσικα ηδη μιας και εχω κανει αρκετες κουβεντες σαν και αυτην. Και το οποιο φυσικα εχει οριοθετηθει με βαση την επιστημη της Ιατρικης, κι οχι απλα επειδη καποιος ειπε “α αυτο ακουγεται κουλ”.

7 Likes

Κάνω quote και στους δύο γιατί ακουμπάτε το θέμα που εμένα με απασχολεί. Με ενοχλεί στην ιδέα της έκτρωσης το ότι από όταν γίνει η σύλληψη, μετά από 9 μήνες θα υπάρχει ένας άνθρωπος. Ακόμη και την πρώτη βδομάδα να γίνει έκτρωση, δεν παύει να ισχύει ότι μετά από ένα πολύ μικρό διάστημα θα είχε δημιουργηθεί ζωή, και προσωπικά μου φαίνεται λάθος να κοιτάμε κάποιο χρονικό πλαίσιο που δίνεται το οκ για να τερματιστεί μια εγκυμοσύνη. Στα υπόλοιπα που λέτε και οι δύο ( και όλοι βασικά ) συμφωνώ, απλά μου χτυπάει πολύ άσχημα αυτό.

Αρκετα υπερβολικο το βρισκω αυτο. Πολλες ζωες επισης θα ειχαν γεννηθει αν κανενας αντρας στον κοσμο δεν αυνανιζοταν και αν οι γυναικες δεν ειχαν περιοδο, αλλα τι να γινει τωρα. Εγω παντως αν για καποιον λογο ειχα καποιο θεμα ως εμβρυο και οι γονεις μου το ηξεραν, θα ηθελα να μην με ειχαν κανει. Βεβαια και τωρα που με εκαναν τι καταλαβα, με ρωτησαν αν θελω να βγαινω ραντεβου με μια εξυπνη ομορφη γλυκια και σεξι γιατρο που στο 4ο ραντεβου αποδεικνυεται φανατικη ψηφοφορος Trump και θρησκα μεχρι το μεδουλι? :sweat_smile:

2 Likes

Βασικά τον ίδιο ακριβώς αριθμό ζωών θα είχες, αλλά διαφορετικούς ανθρώπους.

Για την ακρίβεια, η ατζένα της Μπάρετ είναι η εξής: Διατήρηση οπλοκατοχής, εκτρώσεις και περιορισμός της μετανάστευσης-πράσινης κάρτας.

2-3 άλλα ενδιαφέροντα πραγματάκια γι αυτή την τοποθέτηση:

  1. Πλέον οι δικαστές υποστηριζόμενοι από Ρεπουμπλικανούς είναι 6 ενώ οι αντίστοιχοι από Δημοκρατικούς, 3. Η μεγαλύτερη μεταστροφή προς τα Δεξιά τα τελευταία 30 χρόνια.

  2. Η Μπαρετ είναι μαθήτρια του αποθανόντα Σκάλια. Όταν πέθανε ο Σκάλια οι Ρεπουμπλικάνοι (Γερουσία) αρνήθηκαν να παραχωρήσουν στον Ομπάμα το δικαίωμα να επιλέξει (Δημοκρατικό προφανώς) αντικαταστάτη του με τη δικαιολογία ότι η θητεία του Μπάρακ τελείωνε σε 9 μήνες. Τελικά ο Τραμπ πήρε τις εκλογές και διόρισε δικό του δικαστή.
    Λίγες βδομάδες πριν, πεθαίνει η Δημοκρατική Ginsburg. Κι ενώ η θητεία του Τραμπ λήγει σε 44 μέρες, παρόλ αυτά ο ίδιος επιλέγει την Μπάρετ, ξεχνώντας τις ενστάσεις των Ρεπουμπλικανών, 4 χρόνια πριν.

  3. Η Μπάρετ φέρεται να έχει σχέσεις με την παραθρησκευτική οργάνωση People of Praise:

Μάλιστα λέγεται ότι κατέχει τον τίτλο της “handmaiden” με ρόλο να συντηρεί τις διδαχές της κάστας όπως αυτή της αρσενικής υπεροχής, της ίασης μέσω πίστης κτλ.

Καλώς ήρθατε στο 1950…

4 Likes

Και το χειρότερο είναι πως θα πάρει τη θέση της notorious RBG. Της γυναίκας που έστρωσε το δρόμο των ίσων δικαιωμάτων για τις υπόλοιπες. Και χάρη σε αυτή γίνεται τώρα ανώτατη δικαστής, ώστε να ξηλώσει όσα η RBG κέρδισε.

2 Likes

Εχει κανενας καμια φιλη ελευθερη γυρω στα 32-33 γλυκουλα με πρασινα ματια και ωραιο χαμογελο που να ψαχνει να νοικοκυρευτει και να θελει να βρει ενα καλο παιδι, οπουδηποτε στην Ευρωπη? Δεχομαι και Καναδα, Αυστραλια, Ιαπωνια, Αφροδιτη, Κεπλερ-Β

1 Like

Τι age discrimination είναι αυτό δικέ μου?

1 Like
  1. Χρησιμοποιείς λανθασμένα την λέξη, αν και με κολακεύει το ότι θεωρείς πως θα ήταν προνόμιο για την οποιαδήποτε να κάνει σχέση μαζί μου :sunglasses:
  2. Προσωπική προτίμηση λέγεται, λιγάκι έλεος κάπου
  3. Έχει να κάνει με life stages, από μια ηλικία και μια εμπειρία και μετά καταλαβαίνει κανείς πόσο σημαντικό είναι σε μια σχέση
1 Like

Για ποιόν λόγο χρειάζεται συζήτηση το θέμα may i ask -και καθόλου ψύχραιμα??

Η απόφαση που πάρθηκε στην Πολωνία είνα εγκληματική.

Η απόφαση για την έκτρωση αφορά την γυναίκα που κυοφορεί. Her body, her choice. Eίτε πρόσεξε, είτε δεν πρόσεξε (ασχέτως βιασμών, αιμομιξιών, δυσμορφιών και ό,τι άλλο), αν είναι δυνατόν. Επειδή είναι μικρή, επειδή δεν μπορεί να το μεγαλώσει, ή επειδή ξύπνησε απλώς μια μέρα και δεν γουστάρει να κάνει παιδί.

Έγραψαν κάποια ανθρωποειδή “νίκη για την ζωή, νίκη για τον χριστιανισμό” και δεν ξέρω κι εγώ τι και ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ. Έχουν όλοι άποψη για την ζωή, βασικά για κύτταρα, και μέχρι εκεί φτάνουν. Το πώς θα μεγαλώσει το κάθε παιδί στα παπάρια τους, άλλωστε από ένα σημείο και μετά το παιδί αυτό, για τον έναν ή για τον άλλο λόγο, θα αποτελεί εχθρό τους. Επειδή θα είναι άλλης φυλής, άλλης θρησκείας, άλλης πολιτικής κατεύθυνσης, άλλης σεξουαλικής προτίμησης ή επειδή δεν θα είναι αρτιμελές και υγιές. Αλλά οκ, τότε πια δεν θα πειράζει, αρκεί να βγει από την μήτρα. Οκ ναι σίγουρα.

Η κουβέντα σε σχέση με το πότε θεωρείται ότι υπάρχει ζωή, ναι, έχει ένα φιλοσοφικό ενδιαφέρον, αλλά μέχρι εκεί. Το νομικό πλαίσιο άλλωστε είναι ξεκάθαρο.

Έχουμε φτάσει να μιλάμε για αυτονόητα πράγματα και οδεύουμε πίσω ολοταχώς, έλεος κάπου.

8 Likes

Διαλογος ειναι καλο να γινεται για ΟΛΑ τα θεματα, για να ανοιγουν και να ζυμωνονται ολα τα μυαλα, συμπεριλαμβανομενων και του δικου μου και του δικου σου, αλλα κυριως οσως ισως δεν εχουν σκεφτει ολες τις παραμετρους ή τις προτεραιοτητες στο θεμα (και σε αλλα θεματα).

Απο κει και περα συμφωνω σε ολα μαζι σου προφανως.

3 Likes

Χαχαχ, οκ, σαφώς, μην φτάνουμε εκεί. Απλώς μου φαίνεται εξοργιστικά προφανές το συγκεκριμένο, από την άποψη του ότι δικαιούνται να μιλούν γι αυτό μόνο οι γυναίκες τις οποίες αφορά, και η ερώτηση, όπως καταλαβαίνεις, είναι σχεδόν ρητορική (και κάπως πιο εξευγενισμένη από το “τι λέτε ρε μαλάκες”. ;p).

1 Like

Ειναι λιγο πιο γκρι απο οτι το γραφεις εδω περα νομιζω. Προφανως δεν εχει δικαιωμα κανενας αντρας να ΠΕΙ σε γυναικα τι θα κανει με το σωμα της. Η κουβεντα ομως δεν γινεται μονο για αυτο, αλλα γινεται για ολες τις παραμετρους.

Αλλωστε ζουμε σε μια κοινωνια με αλληλεπιδραση, στην οποια για να θεσπιστουν οι κανονες και οι νομοι για τις εκτρωσεις, αναγκαστικα πρεπει να συζητανε ΚΑΙ οι αντρες για αυτο, μιας και πολλοι αντρες ειναι σε θεσεις ιατρων, νομικων συμβουλων, νομοθετων, πολιτικων, κτλ. Συγκεκριμενα, ολες οι θεσεις αυτες εχουν περισσοτερους αντρες απο οτι γυναικες, οποτε μεχρι να αλλαξει ή να ισορροπησει λιγο το status quo, καλο ειναι τουλαχιστον οι αντρες που ειναι σε αυτες τις θεσεις να ενημερωνονται και να μπορουν να σκεφτουν με βαση την γνωση και την λογικη, κι οχι με βαση το φυλο τους (που δυστυχως πολλοι δεν πραττουν ετσι).

1 Like

Γενικά συμφωνούμε, αλλά πιάνεσαι από λέξεις και κάπως ξεφεύγει η κουβέντα σε σχέση με το αρχικό μου ποιντ και θα προσπαθήσω να μην εκνευριστώ κι άλλο. ;p Νομίζω ότι αυτό που λέω πάντως είναι πάρα πολύ σαφές, αλλά θα το επεκτείνω λίγο περισσότερο.

Το ποιντ λοιπόν είναι, εν είδει υπερβολής κιόλας, ότι όλη η κουβέντα που κάνετε από πάνω, στα δικά μου τα μάτια δεν λέει κάτι, γιατί θεωρώ πως για το συγκεκριμένο ζήτημα τον λόγο έχουν οι γυναίκες. Όχι γενικά κι αόριστα, όχι τον διάλογο και την φιλολογική ή φιλοσοφική συζήτηση, όχι το ποιός ορίζει τι και πώς και ποιά είναι τα πειστικά επιχειρήματα για το πότε υπάρχει ζωή, για το πότε μπορεί να τερματιστεί η κύηση κλπ, αλλά τον λόγο και την απόφαση για ένα πολύ πραγματιστικό και συγκεκριμένο ζήτημα, για το αν κάποια γυναίκα θέλει ή δεν θέλει να φέρει στον κόσμο ένα παιδί. Κι αυτό δεν είναι καθόλου γκρι.

Επίσης, η αρχική μου δυσαρέσκεια, οφείλεται σε επιχειρήματα του @nnnkkk και στο γεγονός ότι χρειάζεται να αναλύονται πράγματα που θα έπρεπε να είναι προφανή και δεδομένα. Δυστυχώς, προκύπτει ότι δεν είναι καθόλου και αυτό είναι θλιβερό, όπως θλιβερό είναι και το περιεχόμενο της δεύτερης παραγράφου των γραφόμενών σου (σσ, όχι αυτά που γράφεις εσύ, αλλά το γεγονός ότι ισχύουν). Δεν θέλω να μιλήσω για το πού γράφω τις απόψεις ανθρώπων που, όπως λες λειτουργούν με βάση το φύλο, ειδικά αν είναι και επιστήμονες, δηλαδή το θεωρώ αδιανόητο και ούτε θέλω να επεκταθώ με συζητήσεις περί σεξισμού εν γένει. Μένω στο ότι είναι θέμα κοινής λογικής η αντιμετώπιση του ζητήματος και δεν το συνεχίζω. Πραγματικά νομίζω ότι συμφωνούμε πλήρως άλλωστε και ότι καταλαβαίνεις και ακριβώς τι λέω, απλώς θέλεις κάπως να επεκταθείς.

1 Like

Εδώ είναι που κάνεις το μεγαλύτερο λάθος. Αν ήταν θέμα κοινής λογικής, το θέμα θα είχε διορθωθεί ήδη(και το οποιοδήποτε θεμα).
Το πρόβλημα είναι πως η “κοινή λογική” και το συνολικό αξιακό σύστημα που υπάρχει, είναι βαθιά σάπια, οι ανισότητες που υπήρχαν από παλιότερα έχουν διατηρηθεί και έχουν ενδυναμωθεί.
Όσο δεν υπάρχει ουσιαστική παιδεία, αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει δραματικά και σίγουρα όσο έχει κεντρικό ρόλο στην ζωή, η θρησκεία αυτά τα πράγματα δεν θα αλλάξουν.

2 Likes

Αυτό είναι λίγο αντιφατικό, αφού τη συζήτηση την ξεκίνησε ( και την ξεκινάει πάντα ) ένα νομικό πλαίσιο.

edit: Χμμ, το ξανασκέφτηκα, πρέπει να εννοούσες το νομικό πλαίσιο της Πολωνίας έτσι? Αν ναι, δεν είναι εντελώς λάθος αυτό που λέω αλλά είναι out of context.

Αυτή είναι μια προσωπική άποψη όμως, και όση βαρύτητα έχει η δικιά σου έχει και η δικιά μου. Ειπώθηκαν μερικά παραδείγματα ότι κάπου είναι πιο γκρι απ’ότι άσπρο/μαύρο ( ένα ζευγάρι, παρένθετη μητέρα κλπ ) που μπορεί να συμφωνείς ή διαφωνείς αλλά ο καθένας πράττει με τη λογική του.

Για το φιλοσοφικό κομμάτι του ζητήματος του πότε ορίζεται ζωή ή όχι, το ανέφερα ως επιχείρημα όχι κατά της έκτρωσης, αλλά το ότι είναι ένα δύσκολο σημείο να οριοθετήσεις το πότε τραβάς τη γραμμή και έχει πολλές παραμέτρους που θα έπρεπε να εξετάζονται ( επιστημονικοί, κοινωνικοί, πολιτιστικοί κλπ ). Και τα υπόλοιοπα επιχειρήματα ήταν με βάση αυτό το σκεπτικό.

Η άποψή μου στο ζήτημα δεν έχει να κάνει με την έκτρωση καθ’αυτή ή αν πρέπει να πάρει την απόφαση η γυναίκα ή όχι, έχει να κάνει με τη ζωή που θα μπορούσε να δημιουργηθεί και της απαγορεύεται, είναι ένα βήμα πίσω.

Πρωτα απο ολα, νομιζω πως σε τετοιες κουβεντες ειναι καλο να εχουμε συμπονοια και ενσυναισθηση, αλλα συναισθηματα οπως εκνευρισμος δεν βοηθανε ιδιαιτερα. Γιατι οδηγουν σε συναισθηματικες εκρηξεις και μια αντιμετπιση που εχει τον κινδυνο να ειναι παραλογη (δυνητικα ε, δεν λεω οτι το εκανες εσυ). Και θεματα σαν κι αυτα χρειαζονται και μυαλο και καρδια, ποτέ μονο το ενα απο τα δυο.

Τον λογο για το αν θα κανει εκτρωση μια γυναικα, ναι, πρεπει να τον εχει η ιδια η γυναικα. Οπως εγραψα στο αρχικο μου ποστ πριν μερες, οχι μονο δεν πεφτει λογος στους αντρες, αλλα δεν πεφτει λογος ουτε στις γυναικες που δεν ειναι στην κατασταση της ενδιαφερομενης σε ενδιαφερουσα. Ο πρωτιστος λογος πεφτει στην εγκυμονουσα και ενας δευτερευων λογος σε αυτον που συμμετειχε στο εργο. Συμφωνουμε σε αυτο?

Απο κει και περα, δυστυχως αυτο που θελεις και αυτο που υπαρχει εκει εξω, οπως σε πολλα πραγματα στην ζωη, δεν ειναι παντοτε το ιδιο. Και για αυτο πρεπει να γινεται διαλογος. Γιατι οταν στην πραξη πρεπει να γινεται ενας αγωνας προς μια βελτιστη κοινωνια, θα πρεπει να παρουμε ως παραμετρο την υπαρξη νομοθετων, πολιτικων και αλλων ανθρωπων που δε θα νοιαστουν και ιδιαιτερα για το ποσο παθος θα βαλεις στην αποψη σου πως η γυναικα πρεπει να εχει τον τελευταιο λογο. Παραδειγμα, η Πολωνια. Νομιζεις δεν υπηρχαν και υπαρχουν αντιδρασεις? Κι ομως, ο νομος περασε, και ειναι τεραστιο κριμα.

Συμφωνουμε οντως πληρως, απλως εμενα με νοιαζει πως θα γινει να εξηγησουμε σε αυτους που δεν το βρισκουν και τοσο κοινη λογικη, το πως ακριβως ειναι οντως κατι που θα επρεπε να ειναι κοινη λογικη. Γιατι με το να πεις απλα “ειναι κοινη λογικη” σε καποιον με περισσειο παθος, ειναι αρκετα πιθανο να τον πολωσει τελικα ακομα περισσοτερο. Και ναι, ειναι θλιβερο το οτι αυτην την στιγμη ειναι ετσι καποια πραγματα, αλλα η αρνηση της πραγματικοτητας δεν βοηθησε κανεναν.

Δεν ειπα παντως πως λειτουργουν καποιοι με βαση το φυλο, δεν ξερω που το ειδες αυτο. Ειπα πως οταν σε καιριες θεσεις που θα επηρεασουν με εναν τροπο την ζωη μιας γυναικας που εχει παρει την αποφαση αυτην η πλειονοτητα του κοσμου ειναι αντρες και πολλοι απο αυτους δεν το βλεπουν τοσο απλο, τοτε τι σε ενδιαφερει περισσοτερο? Να φωναξεις οτι ειναι αυτονοητο αυτο που λες, ή να μπορεσει μια γυναικα να εχει μια ιατρικα, ψυχολογικα και πρακτικα ευκολη εκτρωση που θα γινει νομιμα και με φροντιδα? Εγω προτιμω το δευτερο παντως.

Η αποψη αυτη ειναι αρκετα ασαφης και στην πραγματικοτητα αναφερεται σε πολυ συγκεκριμενο πραγμα το οποιο ειναι η εκτρωση. Η εκτρωση δεν ειναι κατι περιοριστικο για μια μη υπαρκτη ανθρωπινη ζωη, ειναι ενα ΔΙΚΑΙΩΜΑ της γυναικας που κυοφορει. Της οποιας η ζωη ειναι κυριολεκτικα απειρες φορες πιο σημαντικη απο μια ζωη που δεν υπαρχει, με απλα μαθηματικα.

Απο κει και περα, πολλα θα μπορουσαν να ειναι δυνητικα συνθηκες για δημιουργια ζωης. Αυτο που γραφεις πραγματικα ειναι σαν να ερχομαι εγω να σου επιβαλλω να μην αυτοικανοποιηθεις ποτε, γιατι απαγορευεις σε καποια δισεκατομμυρια σπερματοζωαρια την δημιουργια ζωης.

Και ξαναλεω, κατι που το ειπα και ηταν πολυ απλο. Αν δεν θελεις να εχεις τετοιους προβληματισμους για την αφαιρεση δυνατοτητας δημιουργιας ζωης (τι συζηταμε ε? Δηλαδη… λιγο απιθανος προβληματισμος) , τοτε ισως θα επρεπε να γινεται υποχρεωτικη βασεκτομη σε ΚΑΘΕ αρσενικο στην προεφηβικη ηλικια, η οποια ειναι αναστρεψιμη, και αρα απο τα 12 εως τα 30 ή οταν αποφασισει καποιος να κανει παιδια, θα μπορει ελευθερα να κανει οτι θελει, και οι εκτρωσεις θα ειναι ισες με το μηδεν. Πως σου φαινεται αυτη η ιδεα? Τοτε σου χτυπαει στο συναισθημα το “your body your choice” ή θα δεχοσουν?

1 Like

Η γιαγιά μου δεν πήγε καν σχολείο. Η μια αδερφή της πήγε 3-4 τάξεις, οι άλλες τίποτα. Προφανώς επειδή ήταν γυναίκες, έτσι; Αυτή ήταν η κατάσταση τότε. Οι ανισότητες υπάρχουν ακόμα (μιλάω για άντρες-γυναίκες), εννοείται, αλλά όχι, δεν έχουν ενδυναμωθεί, έχουν αποδυναμωθεί. Έχουμε αρκετό δρόμο ακόμα όμως.

1 Like

Υπάρχει μια υπαρκτή διαφοροποίηση προς τα θετικά, με νόμους κλπ, αλλά στην ουσία, τα πράγματα παραμένουν ακριβώς ίδια. Μια σοβαρότατη πλειοψηφία θα γελάσει με σεξιστικά σχόλια, τα στερεότυπα παραμένουν, οι γυναίκες σε σημαίνουσες θέσεις παραμένουν ελάχιστες σε σχέση με τους άντρες κπλ. Παρολαυτά ναι, υπάρχει βελτίωση, αλλά σε σχέση με την τεχνολογική/επιστημονική ανάπτυξη, παραμένουμε στον μεσαίωνα σε αυτόν τον τομέα. Τουλάχιστον έτσι το βλέπω ε.

1 Like