Kamelot - Poetry for the Poisoned

Του είπα εγω να μην το κάνει; Δεν σε καταλαβαίνω… Επειδή τον χαρακτήρισα εν ολίγοις άσχετο με το είδος?

Δεν σε καταλαβαίνω σε ποιον απαγόρεψα κάτι? Ούτε και στον Χόρρορ δεν έχω απαγορέψει κάτι που δεν τον αφορά και η συγκεκριμένη κουβέντα… Πολυ απλά χρησιμοποιήσα ένα επίθετο και όχι ακριβώς ευθαιώς όπως το είπα παραπάνω αλλά με τον ευγενικό τρόπο λέγωντας ότι δεν έχει σχέση με τον χώρο. Μα τόσε πολύ πόνεσε αυτό πια :lol: Πολύ θέμα δεν έγινε;;

Ε στην ουσια ναι. Οταν λεει καποιος στον αλλον ‘‘εσυ εισαι ασχετος, αρα τι μας λες τωρα’’ ουσιαστικα ειναι σαν να του απαγορευει να πει τη γνωμη του απο τη στιγμη που τη χλευαζει.

Δεν το λεω ρε παλικαρι μου προσωπικα για σενα…
Δεν πονεσε κανεναν, ελεος, απλα δεν μπορουμε να ακυρωνουμε ετσι το τι λενε οι αλλοι.
Οπως θα με εκνευρισει να μου την πει καποιος αν πω κατι (θετικο ή αρνητικο) που δεν συμφωνει με αυτον για εναν black δισκο πχ, που ακουω το ειδος αρκετα επιλεκτικα, ετσι και εγω δεν θα ‘‘ακυρωνα’’ καποιον αν ελεγε την γνωμη του για εναν power δισκο παιζοντας το ‘‘ο γνωστης του χωρου’’ που η γνωμη μου αποτελει την Αντικειμενικη Αληθεια…

[B]ΠΩΩΩ…
Τελος με το θεμα ε, κουραστηκα !!
Δεν μπορω να συννενοηθω μαζι σου ουτε να αποκωδικοποιησω τη σκεψη σου μεσω των χαοτικων ποστ σου !! [/B]

Πειτε τιποτα για τον δισκο απο δω και περα.

Επισης καποιος μπορει να εκφερει μια πολυ πληρεστερη και ευστοχοτερη αποψη για ενα δισκο του ταδε ειδους(σε σχεση με καποιον που ακουει πολλα χρονια)κι ας ειναι φρεσκος στο ιδιωμα.Το μονο που χρειαζεται ειναι να εχει εχει ανωτερο μουσικο αισθητηριο και “φιλτρο” απο τον αλλον…δεν υπαρχουν “xp” στη μουσικη.Δε συγκρινω 2 συγκεκριμενα ατομα τωρα,γενικα μιλαω,ως ενα παραδειγμα για το ποσο μη εγκυρο ειναι ενα τετοιο κριτηριο.Μακρια οι ελιτισμοι απο το παουερ μας,δε του ταιριαζουν κιολας οχι τιποτα αλλο.

Εγώ προσωπικά θα σε έγραφα…

Όποτε θέλω ακυρώνω βέβαια… Τι δεν κατάλαβα εσυ τι είσαι αντικειμενικά γνώστης του χώρου; Μήπως είσαι και παραγωγός ή λιώνεις power και νομίζεις έχεις μια άποψη παραπάνω; Προσωπικά δεν θα σταθώ αν δεν ακούσω ο ίδιος. Όπως θα λάβω την γνώμη του horror έτσι θα λάβω και την δικιά σου και οποιοδήποτε.

[B]Δεν ειναι μαθηματικά μην δυσκολεύεσαι. Απλές απαντήσεις είναι. [/B] :lol:

Ενταξει, AngelCry, ενταξει.

Πες μου μονο κατι τελευταιο τωρα… Ποσο εχεις πιει αυτο το βραδυ ??? :-s:dunno::-k

Σε ποτά ή σε άλλα;;; :lol: Ποτά είμαι καθαρός γιατί πίνω αντιβίωση, απο τα άλλα κάτι γίνεται…

Εγώ μπορώ να εκφράσω την απορία πού κολλάει ο χαρακτηρισμός “ιδίωμα”; Δεν την λέω στον/στην Pumpkin, αλλά με απασχολεί καιρό το “ζήτημα” κι είπα να το ρωτήσω αφού ξεφύγαμε ελαφρώς. Σε μουσικά είδη δεν αναφερόμαστε; Το ιδίωμα πώς καρφώθηκε;

Γιατι,διαφοροποιηση του εκφραστικου υφους υφισταται μονο στη γλωσσα?Ε και δε νομιζω οτι χρειαζεται να το προσδιορισω και ως “μουσικο” σε ενα θεμα περι μουσικης,εννοειται αυτο.Μπορεις να το πεις απλα “ειδος”,“υποειδος” και τα λοιπα αλλα δε νομιζω-μπορει και να μαι λαθος-οτι ειναι λαθος ως εκφραση(εκεινο μου ρθε να γραψω εκεινη την ωρα αλλα ισως μου κανει και λιγο πιο σωστο εφοσον μιλαμε για τεχνη).

εδιτ, http://el.wiktionary.org/wiki/ιδίωμα

Ρε παιδια μπηκα να διαβασω καμια αποψη για το δισκο και στις τελευταιες σελιδες οτι να ναι διαβαζω:p

Με ενα προχειρο ακουσμα ενδιαφερον, αλλα οχι κατι ιδιαιτερο.

+1. Τον δίσκο προσωπικά δεν τον έχω ακούσει ακόμα, αλλά το The Great Pandemonium σπέρνει !!

O δίσκος έπεσε χθες στα χέρια μου και τον άκουσα δύο φορές. Να πω ότι ενθουσιάστηκα, θα πω ψέματα. Αν και μουσικά μου φάνηκε παραπάνω από ενδιφέρων, δε μπορώ να πω το ίδιο και για τις φωνητικές γραμμές του μεγάλου Roy. Πάσχει από μελωδία το όλο πράγμα και, ας μην γελιόμαστε, η μελωδία είναι το παντοδύναμο σημείο των Κamelot. Δε συμμερίζομαι την άποψη πολλών που άκουσα περί πατάτας, αλλά δεν μου είναι και κάτι ιδιαίτερο.
Να πούμε βέβαια, ότι η κορφή είναι ευλογία (όταν φτάσεις) και κατάρα (όταν πρέπει να μείνεις). Και το Black Halo (κατ’εμέ εύκολα ένας από τους καλύτερους δίσκους της δεκαετίας) είναι κάτι τέτοιο…

[SPOILER]Btw, όταν είχα πρωτοακούσει το Black Halo το θεώρησα μεγάλη πατάτα. Ευτυχώς από τη δεύτερη φορά απεκαταστάθη η τάξις…[/SPOILER]

Όπως σε πολλές περιπτώσεις είναι θέμα προσέγγισης. Είναι θέμα του τι χρησιμοποιείς ως μέτρο σύγκρισης.

Μπορείς να δεις από την οπτική γωνία του ότι “δεν συγκρίνεται με Karma-Epica-Black Halo” που είναι μεν αλήθεια, αλλά δε λέει και κάτι για την αξία του δίσκου αυτή καθεαυτή. Όπως είχα πει και στη κριτική του δίσκου, είναι αξιόλογη δουλειά, οι συνθέσεις μου φαίνονται πιο εμπνευσμένες σε σχέση με το “Ghost Opera” και μόνο η φωνή του Khan δίνει έξτρα πόντους, αλλά μέχρι εκεί.

Δεν έχεις άδικο αλλά οι σπουδαίοι δισκοι είναι από μόνοι τους σημείο αναφοράς και θέλοντας και μη, μία σύγκριση είναι αναπόφευκτη.
Παρ’όλα αυτά μένω με την αίσθηση ότι κάτι λείπει από το δίσκο…

Εννοείται ότι δε διορθώνω εσένα, απλώς το ακούω από πολλούς μεταλλάδες, και είναι λάθος. Φυσικά δε θα πάρω κεφάλια, αλλά μας κάνει να ακουγόμαστε χαζοί όταν το λέμε και μόνο χαζοί δεν είναι όσοι ακούν μέταλ. Επειδή, απ’ όσο το έχω ψάξει, ο όρος “ιδίωμα”, ισχύει μόνο για γλώσσα όπως είπες κι εσύ. Δε βγάζουμε κάνα νεολογισμό να μείνει και να δέσει με τη μέταλ λέω εγώ; Ακούω προτάσεις :lol:

Όσο για τα περί άλμπουμ, δε χρειάζεται να ξαναπώ ότι για μένα είναι εφάμιλλος του Black Halo (αλλά θα το ξαναπώ) :stuck_out_tongue:

To link που σου εστειλε μπηκες στον κοπο να το ανοιξεις?#-o

Εσύ τι λες; Είναι από τις λέξεις που “καθιερώνονται” αν κι είναι λάθος. Όπως π.χ. είναι λάθος να λέμε “το να κοιμάσαι”, αλλά όλοι το χρησιμοποιούμε. Αν θες, ανοίγουμε μπαμπινιώτικο τόπικ. :lol:

Απο την στιγμη που εχει εδω και παρα πολλα χρονια καθιερωθει γιατι ειναι λαθος?

Γιατί γλωσσικά είναι λάθος, ασχέτως αν οι “μοντέρνοι” λεξικολόγοι (απ’ το '50 κι εντεύθεν) αποδέχονται ό,τι χρησιμοποιούμε ευρέως κι ας είναι λάθος. Η πρώτη ερμηνεία του ήταν για το γλωσσικό είδος (π.χ. το μικρασιάτικο ιδίωμα που λεξικολογείται παλιά και πιο σωστά, αφορούσε την ντοπιολαλιά κι όχι τα τραγούδια των προσφύγων) και κατά δεύτερον “ιδίωμα” αποκαλούμε και το κακό συνήθως συνήθειο που έχει κάποιος.

Σου’χω κι άλλα παραδείγματα λαθών που πέρασαν επισήμως στα λεξικά, γιατί καθιερώθηκαν από τον κόσμο. Παλιά, τα λάθη τα διόρθωναν, σήμερα τα αποδέχονται και τα υιοθετούν για να μην προκαλέσουν κόμπλεξ στον κόσμο. :smiley:

Στείλε ΡΜ αν θες να το συνεχίσουμε, γιατί θα μας χ**** στο τέλος με τα άσχετά μας. :lol:

Θεωρώντας πως το κορυφαίο άλμπουμ των Kamelot είναι ένα εκ των Karma/Epica/Black Halo, το Poetry for the Poisoned ίσως να μην φτάνει κανένα απ’τα τρία, είναι όμως σίγουρα πολύ καλύτερο του τελευτεαίου, Ghost Opera.
Γενικά με τέσσερις-πέντε ακροάσεις του νέου άλμπουμ έμεινα ικανοποιημένος. Ίσως όχι ενθουσιασμένος, αλλά σίγουρα ικανοποιημένος. Το ότι έφτασα σε αυτήν την άποψη, ίσως έφταιγε και το ότι είχα καιρό να ακούσω κάτι από Kamelot και γενικά κάτι από μέταλ…

Το θέμα είναι πως κάθε δουλειά των Kamelot παίρνει πολλά + λόγω των στίχων των τραγουδιών και των ερμηνιών του Khan. Aκόμη αυτό που μου άρεσε στο Poetry είναι το ότι άκουσα κομμάτια που έχουν προοπτικές να μείνουν, να μην ξεχαστουν δηλαδή σε σύντομο χρονικό διάστημα…
Κορυφαία κομμάτια για μένα τα:
The Great Pandemonium
The Zodiac
Hunter’s Season
House on a Hill
Poetry for the Poisoned (εγώ το βλέπω ως ένα κομμάτι, τι πάει να πει pt1, pt2, pt3…;:p)

Συνοψίζοντας, ένα ακόμη πολύ καλό άλμπουμ από τους Kamelot:)