MGLA Αθήνα 19/9/2019 - Θεσσαλονίκη 20/9/2019


#113

Μια ενδιαφέρουσα άποψη μπορείτε να βρείτε και εδώ
https://metalinvader.net/el/mgla-pseudo-apolitik-anti-antifa-attitude/


#114

Για τον αφορισμό “εγώ διαφωνώ και δεν μου κάνει” πήγαινε το “λαικό δικαστήριο” όχι για την κουβέντα, ήμαρτον. Δεν ξέρω κάτι παραπάνω, για μένα όταν ο ίδιος ο “κατηγορούμενος” λέει ότι έκανα exploitation του εβραικού ολοκαυτώματος με καλύπτει, δεν περίμενα να ακούσω κάτι συγκεκριμένο για να με πείσει ότι λέει αλήθεια. Τον άλλον δεν τον κάλυψε γιατί είχε ήδη διαμορφώσει γνώμη σαν ένορκος και πετάει ένα ξερό “εγώ διαφωνώ και δεν μου κάνει”, με αυτη την στάση έχω πρόβλημα.


#115

Εμένα πάλι μου φαίνεται εντελώς προβληματική η προσέγγιση “έκαναν παρέα με μια σπείρα από σπουργίτια και τους βγήκε το όνομα αλλά δε μασάνε”, αλλά νταξ ο καθένας όπως τη βρίσκει.


#116

Καλό είναι να είσαι υποψιασμένος αλλά όχι καχύποπτος, αυτό λέω αν δεν το καταλαβαίνεις.


#117

καλό το ακέφαλο food for thought.

πρόσφατα ξαναδιάβασα και ένα βιβλίο του jung που ανέφερε και διαχώριζε πλήρως τον άνθρωπο με το δημιούργημα του όταν παράγει τέχνη. Αν δεν εξυψωθεί τότε απλά δεν παράγει τέχνη.

Πιο συγκεκριμένα, είχε πει πως όταν συγχέει την περσονα με την τέχνη του τότε μιλάμε περισσότερο για νεύρωση παρά για τέχνη.

Τώρα, το τι σημαίνουν όλα αυτά στην περίπτωση τον mgla είναι άλλο θέμα.

anyway, να πω πως δεν παρακολούθησα τη συζήτηση πιο πάνω και δεν ξέρω πως μπορεί να φάνηκε η παρέμβαση μου και πως πράγματι είναι λάθος που εξίσωσα υπό κάποια έννοια την πάτρα με τα χθεσινα.

Καλό απόγευμα σε όλους


#118

Δεν ξέρω ποιος έκανε τη σύγκριση με συναυλία Rotting Christ στην Πάτρα αλλά η σύγκριση ήταν πολύ πετυχημένη. Δεν υπήρξε καμία άνωθεν απαγόρευση για το live των Rotting Christ στην Πάτρα. H συναυλία ακυρώθηκε για τον ίδιο λόγο που ακυρώθηκε και η συναυλία των Marduk. Λόγω των αντιδράσεων και των κινητοποιήσεων από διάφορες ομάδες ανθρώπων που θεωρούσαν ότι θίγονται.

Επίσης έχει πλάκα αυτό με τη “λογοκρισία της έκφρασης” διότι χρησιμοποιείται κατά το δοκούν. Για παράδειγμα όταν θέλεις να ρίξεις τη σελίδα του Αρκά στο facebook και τον βρίζεις συνέχεια (επειδή ξεμπροστιάζει όλους αυτούς που μας πρήζουν καθημερινά με πολιτικές ορθότητες, πατριαρχίες και φεμινισμούς) αυτό σημαίνει ότι ούτε εσύ ανέχεσαι τη διαφορετική άποψη. Επομένως δεν σε παίρνει να μιλάς για λογοκρισία της έκφρασης.


Ειδησεις απο την Ελλαδα
#119

Τωρα θα ελεγα τιποτα για το ποιους ξεμπροστιαζει ο Αρκας αλλα ας το αφησουμε καλυτερα…


#120

Βιάστηκα ρε γαμώτο.

Λευτεριά στους μαρντούκ, στον αρκά, στον μίκο τον άσπα και σε κάθε άλλο σκουπίδι, οκ, over and out από μένα


#121

Είσαι τόσο biased και τόσο πολύ καχύποπτος που η προσέγγιση σου είναι κακοπροαίρετη, κουβέντα δεν γίνεται αν είσαι κακοπροαίρετος. Είδες κανέναν να υποστηρίζει καμία φασιστική άποψη? Ο αρκάς σε πείραξε? Σε πείραξε που γίνεται κουβέντα χωρίς αφορισμούς και κατάρες? Δεν καταλαβαίνω πραγματικά σε τι ωφελεί αυτή η αντίδραση-λαιμητόμος σε ότι έχει να κάνει με “ευαίσθητα” θέματα…δεν είναι άσπρο-μαύρο τα πάντα γύρω μας…ευτυχώς κιόλας.


#122

Ναι, όταν ακούω κάποιον να λέει για τον Αρκά που ξεμπροστιάζει θέλω να κάνω εμετό, τον ίδιο εμετό που θέλω να κάνω για τους καημένους τους μαρντούκ που τους ακυρώθηκε το λάιβ επειδή κάποιοι “θεώρησαν ότι θίγονται”.

Για τους mgla το πεδίο είναι θολό και ο καθένας κάνει τις υποχωρήσεις/παραδοχές του, για τους μαρντούκ παιδιά τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, όχι γκρίζα, άσπρα και μαύρα, είναι ΑΝΟΙΧΤΑ φασίστες, μόνο “NAZIS FTW” άλμπουμ δεν έχουν βγάλει, που και να βγάλουν πάλι θα διαβάζουμε “μην τους κρίνετε γιατί φιμώνετε την ελευθερία της έκφρασής τους” και “όλο το μπλακ μέταλ έτσι είναι, οι μαρντούκ σας πείραξαν” κλπ Είναι ντροπή να μπαίνουν στην ίδια πρόταση με το λάιβ των RC που ακυρώθηκε από το παπαδαριό και τους θρησκολάγνους αυτού του μπουρδέλου.

Είμαι όντως biased και δεν μπορώ να κάνω κουβέντα για τα παραπάνω χωρίς αφορισμούς, συγγνώμη, εγώ έχω το θέμα, γιαυτό και over and out (τώρα στα αλήθεια)


#123

όλοι εδώ μισούμε τους φασίστες, μην αγχώνεσαι.

Συζήτηση κάνουμε για τους mgla η οποία πήγε λίγο παραπέρα στο θέμα της τέχνης αλλά και πάλι νομίζω είναι σαφές πως αν το τοπίο δεν ήταν θολό δεν θα γινόταν καν αυτή η συζήτηση.


#124

Δεν καταλαβαινω γιατι αν πω οτι θα καψω τα CD και την τεχνη ενος παιδεραστη ή δολοφονου ή φασιστα (οπως ειπα δηλαδη), αυτο σημαινει οτι αυτοματα πρεπει να κανω το ιδιο για καποιον που ψηφιζει Trump ας πουμε. Δεν ξερουμε καν αν ψηφισε Trump βεβαια ο Hetfield, αλλα αν ψηφισε ε ειναι γιδι. Αλλωστε εχει υπαρξει βλακας σε αλλα θεματα στο παρελθον 100% (και ισως ακομα ειναι).

Στην τελικη ο καθενας μας εχει την δικη του κλιμακα ηθικης και τοποθετει πραξεις και ανθρωπους πανω σε αυτην. Για μενα καποια εγκληματα ειναι ασυγχωρητα, για καποιον αλλον μπορει τα ιδια εγκληματα να μην ειναι. Υπαρχει ενα μετρο στο οποιο λιγο πολυ σχεδον ολοι συμφωνουμε (παιδεραστια ενα ευκολο παραδειγματ ας πουμε) και υπαρχουν και μερικα πραγματα που ειναι λιγο πιο γκρι.

Εσυ καλα κανεις, εγω πλεον δεν αποδεχομαι ουτε τον Πολανσκι, ουτε τον ηλιθιο τον Βικερνες (οχι πως μου αρεσε και ποτε η μουσικη του, μην παρεξηγουμαστε κιολας) ουτε καποιον αλλον με ακραιο παρελθον.


#125

Καποιος θα μπορουσε να ισχυριστει οτι ο Τραμπ και αυτοι που τον στηριζουν κανουν πολυ μεγαλυτερο κακο στον πλανητη και στις αδυναμες κοινωνικες ομαδες απο οποιονδηποτε γραφικο νεοναζι αλλα αυτο ειναι αλλη μεγαλη κουβεντα.

Απο την στιγμη που μιλαμε για προσωπικη αποψη εγω το σεβομαι απολυτα, οι απαγορευσεις ειναι που με βρισκουν απεναντι.


#126

Α οχι, δε συμφωνω με απαγορευσεις, εκτος αν εχουν να κανουν με hate speech και με σαφη προπαγανδα. Οσον αφορα το πρωτο που εθεσες, οκ, το οτι μπορει καποιος να το πει δεν το κανει και καποια σοβαρη προταση.


#127

Όχι όχι, αυτό είναι τεράστιο λάθος. Δεν έχει βαφτίσει κάποιος κάποιον καλλιτέχνη και του είπε “τώρα θα φας σκατά, δημιουργήσε”. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, ούτε τόσο εξιδανικευμένα. Η θυσία που πληρώνει ο καλλιτέχνης για να δημιουργήσει, δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Το ότι κάποιος γέμισε πρέζα επειδή δεν μπορούσε να διαχειριστεί μια καινούργια κατάσταση, δεν έχει σχέση με την δημιουργία. Μπορεί επίσης μια δημιουργία να είναι το αποτέλεσμα μιας τέτοιας κατάστασης, αλλά σίγουρα δεν είναι η θυσία που πληρώνει ο καλλιτέχνης.
Ο μουσικός επέλεξε να κάνει κάτι, είτε γιατί του άρεσε, είτε γιατί τον ώθησαν οι καταστάσεις προς τα εκεί, είτε γιατί απλά είχε λεφτά ξερω γω και μπορούσε να κάνει ότι κάνει. Είναι ακριβώς ότι κάνει ένας “καθημερινός” άνθρωπος.

Το ότι έφτιαξε κάτι αυτός ο καλλιτέχνης, που είναι δώρο σε όλη την ανθρωπότητα, έχει αποκλειστικά σχέση με την ικανότητα του να δημιουργήσει κάτι τέτοιο. Τώρα αν τον βοηθησε η κόκα σε αυτό, αν τον έπρωξε το γεγονός ότι η μητέρα του ήταν σε μια κάκιστη κατάσταση και ήθελε να βγάλει κάπου την οργή του και βρηκε την διέξοδο στην μουσική, είναι μια επιλογή και συγκυρία. Είναι ένα σύνολο μοναδικών γεγονότων που οδηγούν σε ένα συγκεκριμένο δρόμο.

Και ένας άλλος εν δυνάμη Χετφιλντ μπορεί να υπήρχε στην Ελλάδα, αλλά τελικά να τον κέρδισε η πρέζα δυστυχώς ή να μην είχε την τύχη να είχε ένα πλούσιο φίλο που να του έδινε το έναυσμα για μουσική.

Το ότι κάποιοι κυλούν στα σκατά μετά απο επιτυχία, είτε μετά απο ατυχή γεγονότα, είναι θέμα της ανθρωπινης φύσης. Το ότι μπορεί οι καλλιτέχνες να είναι πιο ευαίσθητες ψυχες, μπορεί να ισχύει, αλλά σίγουρα όλοι μας ξέρουμε πολλές ευαίσθητες ψυχες που έχουν φάει σκατά και δεν είτε δεν είχαν τα εφόδια για να διοχετεύσουν την σκατίλα τους στην μουσική, είτε οι συγκριρίες δεν τους βοηθησαν να βγουν από τον βούρκο.

Ένας καλλιτέχνης, είναι εκεί, επειδή είναι ξεχωριστός σε αυτό που κάνει.
Οι συνθήκες που τον έχουν σπρωξει προς τα εκεί είναι μια άλλη συζήτηση.


#128

όταν ένα έργο έχει φτιαχτεί από μια ομάδα ανθρώπων ( μουσικό συγκρότημα εν προκειμένω ) πόσο εύκολο είναι να διαχωρίσεις καλλιτέχνη - έργο ;;

Είναι ο Ανσελμο αυτός που είναι . Πούλο οι Pantera & Down ;;

Στα σκουπίδια οι Manowar λόγω Λογκαν ;;; Όλοι ή απ το Louder και μετά ;;;

Priest λόγω Holland ;;

Το στίγμα μένει σε όλα τα μέλη μιας μπάντας ;; Θυμάμαι μια μπάντα lostprophets με απίστευτο σίχαμα τραγουδιστή , είχαν την ευθιξία να μην κρατήσουν το όνομα τους ( προς τιμήν τους ) αλλά και με άλλο όνομα στο yt πάλι με αυτό το τέρας ασχολούνται

άσχετο με τα παραπάνω, επειδή αναφέρθηκε κιόλας κάπου, εγώ θεωρώ ότι γίνεται μέχρι ενός σημείου το καλλιτεχνικό έργο να είναι κλάσεις ανώτερο απ τον άνθρωπο που το δημιούργησε . Έχω στο μυαλό μου τους wasp πχ που φυσικά δεν έχει κάνει κάποιο ειδεχθές έγκλημα ο Μπλακι , αλλά η μουσική είναι θεούργημα αλλά ο μπλακι δεν είναι κανας " θεός"


#129

Αν και θεωρώ πως υπεραπλουστεύεις κάπως τα παραδείγματα, θα απαντήσω τι πιστεύω εγώ για τους Manowar π.χ. Για μένα λοιπόν ναι, οι Manowar πάνε στα σκουπίδια για τον εξής λόγο… γιατί η μετέπειτα συμπεριφορά τους ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Εξαφανισμένοι μέχρι που “αναγκαστικά” το management έβγαλε μια εντελώς κοινότυπη και για τον πεο ανακοίνωση και οι ίδιοι εξακολουθούν να είναι εξαφανισμένοι για το συγκεκριμένο μετά από τόσους μήνες. Και άντε στην αρχή να δικαιολογήσω μια παγωμαρα, ένα σαστισμα ρε παιδί μου. Μετά? Να σου πω εγώ για μετά… προσωπικά πάντοτε τους θεωρούσα όλους υπέρτατους καραγκιοζηδες αλλά έκανα τα στραβά μάτια μιας και κάποτε έβγαλαν καλή μουσική. Από την στιγμή όμως που κι αυτοί αποφάσισαν να κάνουν τα στραβά μάτια ( γιατί μην γελιομαστε, αυτό έκαναν) για τον μαλακα τους, τότε ναι…στα τσακιδια! Προφανώς για μένα παρα ήταν εύκολο μιας και δεν ήμουν ποτέ ένθερμος “οπαδός” τους, για τους 10-15000 όμως που πήγαν και αποθέωσαν το καλοκαίρι, ε προφανώς αυτοί -υποθετω- μπόρεσαν(?) και ξεχώρισαν το υλικό από τον καλλιτέχνη.


#130

Ναι μονο που ο καλλιτεχνης δεν ηταν εκει αρα κανεναν διαχωρισμο δεν αναγκαστηκα να κανω προσωπικα…


#131

Μα αυτό λέμε… ότι και ο De Maio και ο Adams ήταν εκεί… και για μένα ήξεραν! Και αν δεν ήξεραν, και πάλι δεν πρέπει να είχαν αυτή την μαλακισμενη απάθεια.


#132

Μην νομίζεις ότι σε ένα συγκρότημα είναι απαραίτητα και όλοι φίλοι μεταξύ τους πάντως, βγαινουν και πινουν τις μπυρες τους και ολα καλά, τουλαχιστον σε αυτο το επίπεδο. Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω τους Manowar απλά θέτω μια παράμετρο που ισχύει σε πολύ μεγάλο ποσοστό