Τον πιάσανε στη Πάτρα
Διαβασα οτι ενας 50χρονος με μηχανη δεν μπορουσε να περιμενει μια γυναικα να παρκαρει γιατι της επαιρνε πολυ απο οτι φαινεται, και νευριασε, κατεβηκε απο την μηχανη, την εσπασε στο ξυλο και της εσπασε το ποδι.
Που ζειτε κι εσεις…
59χρονος. Που κρυβεται και σαν καλη κοταρα ![]()
Συγχωριανός μου ![]()
![]()
![]()
Περίπτωση ο μπάρμπας, είχε κόψει το ρεύμα στο σπίτι του χρόνια και έβγαινε στην αυλή για να διαβάσει μέχρι τη δύση του ηλίου χειμώνα-καλοκαιρι
Πριν 2-3 χρόνια μας είχε κάνει καταγγελια ,όταν φέραμε για συναυλία τη Μποφίλιου, επειδή χρησιμοποιήθηκαν οι τουαλέτες του δημοτικού σχολείου για το κοινό. Πως δεν έβγαλε τα κουμπούρια τότε, φθηνά γλυτώσαμε…
Εμείς πάλι όχι
Ναι αλλα εχουμε να διαβαζουμε δακρυβρεχτες ιστοριες για τον καημενο που δεν αντεξε και εσπασε και καλα τους εκανε και δεν ξερω. Γαμω το σπιτι οποιου νομιζει οτι αν παει να βγαλει την καφριλα και να ξεσπασει σε κακομοιρηδες που εχουν την ατυχια να δουλευουν σε δημοσιες υπηρεσιες βριζει τον Κουλη εκεινη την ωρα.
Ειλικρινα, καθε φορα που παω σε δημοσια υπηρεσια και πεφτω σε υπαλληλο που ειναι αγενης το μονο που σκεφτομαι ειναι τι θα εχει ακουσει και αυτος ολη μερα απο τον καθε καραγκιοζη.
Στο 2ο διαφωνω. Οταν δουλευεις σε εργασια που εχει να κανει με πελατες/ κοινο πρεπει να εισαι ευγενικος.(ή τουλαχιστον να μην εισαι αγενης)
Προφανως και θα υπαρξουν ατομα που δεν βγαζεις ακρη αλλα πρεπει παντα να κρατας ενα επιπεδο.
Πρεπει ναι, αλλα παντα προσπαθω να εχω ενσυναισθηση και σκεφτομαι τι μερα μπορει να ειχε ο αλλος.
Οταν λεω για κακη συμπεριφορα δεν λεω να σε βριζει, αλλα καμια φορα λεμε κοιτα ρε εναν μαλακα, του ειπα καλημερα με χαμογελο και αυτος ηταν με κατι μουτρα. Ε, δεν ξερεις ποτε τι ειχε προηγηθει. Υπαλληλος σε Δημοσια Υπηρεσια ειναι βαρεα και ανθυγιεινα απο την κριση και επειτα.
Ποιος καημένος μωρέ που παίρνει 3Κ σύνταξη από Αμερική και έχει στο σπίτι κρεμασμένες σημαίες του βασιλιά και κάδρα του παπαδόπουλου.
Θα τον κάνουν ήρωα στο τέλος
Για πες ονομα να τον καταγγειλω στο IRS να δουμε αν την δικαιουται… το ποσοι Ελληνοαμερικανοι εξαπατουν το αμερικανικο κρατος και βγαζουν λεφτα που δεν δικαιουνται, δεν το φανταζεσαι.
Ειχα εναν γνωστο εδω που επαιρνε λεφτα απο το ταμειο ανεργιας ($1600 καθε μηνα αυτος και αλλα τοσα η γυναικα του) ενω δουλευε κανονικα σε εστιατοριο μαυρα και εβγαζε αλλα $3000 το μηνα ανετα. Μηδεν φορολογια φυσικα. Εβγαζε περισσοτερα απο μενα τοτε παρολο που δεν ηταν καν νομιμα στην χωρα, και αυτο οκ πες παει στο διαολο, δεν εχω κανενα θεμα με οσους ειναι παρανομα σε μια χωρα… αλλα το να εξαπατας το κρατος και να παιρνεις επιδοματα με απατες ειναι απλα αισχρο.
![]()
Γαμώ ό,τι έχει αγάμητο σε όποιον το έχει σκεφτεί αυτό και αποφάσισε να το εφαρμόσει και στο αθάνατο Δημόσιο, μετά τον ιδιωτικό τομέα. Έχω συναδέλφους που κάνουν χρήση αυτού του μέτρου και πραγματικά νιώθω σαν ο απόλυτος μαλάκας μπροστά τους. Στην υγειά των κορόιδων της χώρας με τις δύο φορολογικές ταχύτητες.
Eνας νεοδιόριστος στο δημόσιο, χωρίς προυπηρεσία στο δημόσιο, παίρνει ψίχουλα, είναι το λιγότερο που μπορούν να κάνουν. Τώρα γιατί το κάνουν μόνο σε όσους έρχονται απ έξω, ε δεν ξέρω, γιατί είναι ηλίθιοι και έχουν καταστρέψει την Ελλάδα.
Γενικά να τον χαίρονται όσοι τον ψήφισαν και όσοι δεν ψήφισαν γενικά. Όλοι μαζί την τρώμε.
Έχω την εντύπωση πως σταμάτησαν οι Έλληνες του εξωτερικού να γυρίζουν παρά την φοροελάφρυνση στον ιδιωτικό τομέα. Ό,τι είχε να προσφέρει αυτό το μέτρο το πρόσφερε. Μου ακούγεται τώρα πως το επεκτείνουν στο δημόσιο γιατί είναι ευκαιρία για τη ΝΔ να προσλάβει φίλους του κόμματος από το εξωτερικό και να υποστηρίξουν στις ερχόμενες εκλογές πως επαναπάτρισαν κόσμο. Δεν υπάρχει πολύ νόημα σε αυτό το μέτρο όμως αν δε μιλάμε για senior θέσεις. Κάποιος που έκανε master 2 χρόνια έξω και δούλεψε σε junior θέση για 3 βγάζοντας φωτοτυπίες και κάνοντας slides για άλλους, γιατί να έχει φοροελάφρυνση; Τι ακριβώς know how θα φέρει στο ελληνικό δημόσιο; Επίσης ποιες θέσεις άνοιξε το δημόσιο και δεν καλύφθηκαν οπότε επεκτείνει το search με επιπλέον προνόμια;
Εγώ ξέρω μόνο το πρόγραμμα Trust The Stars του υπουργείου Παιδείας που πήρε 40 εκατομμύρια από την Ε.Ε. και κανείς δεν ξέρει σε ποιον “επιστήμονα” πήγαν
Λογικά σε αυτόν που διπλασίασε τα πρόβατα της Ελλάδας και πέτυχε την off shore εκτροφή τους
Να γυρίζουν σταμάτησαν. Να φεύγουν δεν σταμάτησαν
.
Θα διδάξει στους άλλους το know how του πώς να κερδίζεις τις εκλογές ![]()
Το πρώτο (περί του χαμηλού μισθού του ενός νεοπροσλαμβανόμενου στο Δημόσιο) δεν αφορά το μείζον της συζήτησης, καθότι αυτό το μέτρο όντως απευθύνεται κυρίως σε
… υπό την έννοια ότι φαντάζομαι πως δεν υπάρχουν πολλοί φτιαγμένοι μισθολογικά στο εξωτερικό που θα γύριζαν για να καπαρώσουν χαμηλόβαθμη θέση (είτε στο Δημόσιο, είτε στον ιδιωτικό τομέα).
Άρα, για τις περισσότερες περιπτώσεις, μισθολογικά αυτό έχει πολύ σημαντική διαφορά και -κατ’ εμέ- συνιστά κατάφορη αδικία έναντι σε όσους παρέμειναν εδώ και δεν την έκαναν στο εξωτερικό. Και ειδικά αν λάβουμε υπ’ όψιν πού έχει φτάσει το κόστος ζωής, έτσι;
Πάντως, εγώ το βρίσκω προνομιακή μεταχείριση και άδικο ακόμη και σε περιπτώσεις χαμηλότερων μισθών.

Εμεις που ζουμε εξωτερικο και μας λειπουν αμετρητα πραγματα απο την Ελλαδα, δεν γυρναμε οσο και να μας παρακαλανε! Δεν βγαζω καν καμια σημαντικη περιουσια, δεν ζω την πιο ανετη ζωη στον κοσμο (ουτε καν δηλαδη), αλλα μονο και μονο (Α) η σταθεροτητα που νιωθω και (Β) το οτι ακομα κι αν χασω την δουλεια μου αυριο, θα υπαρχει παντοτε η ευκαιρια για κατι αλλο, με κανουν να μην μου περναει καν απο το μυαλο μια επιστροφη, δε πα να μου πουν και 0% φορολογια εφ΄ορου ζωης (pun intended).
Οποτε ακομα και να ειναι αδικο προς οσους ζουν Ελλαδα αυτο το μετρο, παραμενει και παλι το ελαχιστο που μπορουν να κανουν για να δωσουν κινητρο σε καποιον που εχει χτισει μια καλυτερη ζωη, να επιστρεψει στην Ελλαδα.
Ολα αυτα βεβαια ειναι ημιμετρα, και προφανως θα παιζει σιγουρα καποια τρελη απατη/καβαντζα για συγκεκριμενους “διορισμενους” στο περιθωριο.
Το να αρχισει να φτιαχνει την οικονομια ο Κουλης και να φορολογησει σε δυσθεωρητα επιπεδα τους πλουσιους ή εστω αυτους που βγαζουν πολλα (οπως γινεται σε χωρες οπως Ολλανδια π.χ.) αποκλειεται να του περασε απο το μυαλο παντως. Αν ηθελε οντως να επιστρεψουν οι μεταναστες Ελληνες στην Ελλαδα για να μπορουμε ολοι να χτισουμε μια καλυτερη χωρα, ισως θα επρεπε να ξεκινησει απο την καταπολεμηση της καταφωρης κοινωνικης και οικονομικης αδικιας, και οχι να προσφερει ελεεινες “εκπτωσεις” λες και αυτοι που φυγαμε απο Ελλαδα ειμαστε σαν τα πανηλιθια παπαγαλακια που τον ψηφισαν και θα τσιμπησουμε με λιγο τυρακι.
Εδώ εγώ που ξέρω ότι θα γυρίσω, αν μπορέσω με κάποιο τρόπο να παραμείνω εξωτερικό δεν θα το σκεφτώ πολύ
Ο,τι λεει ο Κουιντομ. Ειδικά για την αδικία, λες και το τυράκι για το δημόσιο θα σε κάνει να ζήσεις αξιοπρεπώς στην Αθήνα των 600 ευρώ ενοικίων
Ποιο δημόσιο και ποιο φόρο λένε οι καραγκιόζηδες ![]()

