Γρακχε,πειραζει που δεν με πειθεις?
Tι ζόρι τραβάς με την Κρήτη ρε συ Τζιόπα; :-s
Kαι σε μουσικό επίπεδο μόνο να το περιορίσουμε, η Κρητική μουσική δεν είναι σαν τα νησιώτικα (που και εγώ τα σιχαίνομαι).
τα νησιωτικα ειναι ολα ενα και το αυτο, μια συνεκτικη μαζα χορευτικων τραγουδακιων [ο,τι μπορει να σημαινει αυτο!] και μπαινουν μαζι σε μια κατηγορια ωστε να ταξινομηθουν απεναντι απο τα κρητικα;
Μάλλον όχι αλλά δεν ξέρω, δεν δηλώνω ειδήμονας, έχω κατά νου τα γνωστότερα που ακούγονται ευρέως.
κι εγω απο κρητη ειμαι, ο πατερας μου δηλαδη, εγω ζητημα να χω παει 6-7 φορες
αλλα κρητικη μουσικη περαν του ξυλουρη δε μπορω να ακουσω
δε λεω οτι ειναι γτπ ή δεν ξερω γω τι, απλα δεν αντεχω αυτο το πραμα με τη λυρα συνεχεια, ολα τα τραγουδια ιδια μου μοιαζουν, παιρνει ο αλλος μια λυρα και αρχιζει ντουρου ντουρου και “ωωωωωωωωω”
Ε,δεν ντρεπεσαι ρε μεγαλε να λες οτι δεν σου αρεσουν.Ντροπη σου ρε,ΑΙΣΧΟΣ.
Εδω ειναι το gracchus.gr,φιλε.Εδω η συμφωνεις με το Θεο(Gracchus) η τον πουλο!!!
Αν και στην ουσία είναι αυτοτελείς ταινίες, στην πραγματικότητα η Κόκκινη βλέπεται τελευταία, μόνο και μόνο για την τελευταία σκηνή. Κατά τ’ άλλα, δεν έχει σημασία αν θα δεις την Μπλε ή την Άσπρη πρώτη ή αντίστοιχα, δεύτερη.
Για μένα νομίζω πως η πλειοψηφία των νησιωτικών τραγουδιών (η Κρήτη όντως είναι εξαίρεση) δεν έχει αυτό το λεβέντικο, πονεμένο, παθιασμένο που έχει η παραδοσιακή μουσική της υπόλοιπης Ελλάδας. Το γενικεύω ίσως αλλά ισχύει και σε στερεοελλαδίτικα/ηπειρώτικα πχ το ίδιο που ισχύει για Κρήτη. Απλά τα νησιώτικα βγάζουν κάτι το ανάλαφρο, τόσο σαν μουσική όσο και σαν μήνυμα/στίχο. Νομίζω πως ο διαχωρισμός κρητικών και νησιώτικων είναι σωστός γενικά.
Θα ήταν ενδιαφέρον να αιτιολογήσεις πως εξάγεις αυτό το συμπέρασμα.
Κάνοντας τον συνήγορο του jiopa σε βεβαιώνω πως κανένα απολύτως ζόρι δεν έχει με την Κρήτη όπως και οι περισσότεροι που δεν τους αρέσει ο Ψαραντώνης.
Προσωπικά και έχοντας γυρίσει σχεδόν ολόκληρο τον νομό Χανίων με τα πόδια, σε διάφορα υψόμετρα και γωνιές του, η μουσική του, μάντεψε, εξακολουθεί να μην μου αρέσει.
Με αφορμή έναν λεκτικό παραλληλισμό του jiopa, οι κρητικοί ή εκ Κρήτης καταγόμενοι, φορουμίτες μετατρέψατε μια μουσική αντιπάθεια σε τοπικιστικό flame.
Ατυχής ή όχι ο παραλληλισμός του ήταν μόνο μουσικός και πουθενά δεν ανέφερε καν την λέξη Κρήτη.
Επιπροσθέτως, αναρωτιέμαι ποιο ποσοστό όσων δηλώνουν ότι τους αρέσει η μουσική του Ψαραντώνη συγκινούνται ή τους λέει κάτι κάποιο από όλα όσα περιγράφει ο GRACCHUS BABEUF στο ποστ του. Η πλειοψηφία των περισσότερων Κρητικών, ακόμη και μόνιμων κατοίκων, εικάζω ότι ζωντανά δεν τα έχει δει όλα αυτά.
Μόνιμο παράπονο φίλων Κρητικών ορειβατών.
Και ναι, όλα αυτά υπάρχουν και σε πολλές άλλες γωνιές της Ελλάδος.
αντε συνεχίστε το μεχρι την πεμπτη που θα παω να δω ταινία(μαλλον). ετσι και αλλιώς δεν σας σταματάει κανείς:p
Εγώ δε θα το συνεχίσω, γιατί όταν δεν καταλαβαίνουν τι λέω (και βγάζουν το συμπέρασμα ότι είμαι τοπικιστής κτλ.) κουράζομαι αφόρητα…
Το καλοκαίρι πάντως είχα πάει σε έναν Ηπειρώτικο γάμο,όπου λόγω αφόρητης βαρεμάρας καθόμουν και μετρούσα τα όγδοα στα κομμάτια και πρόσεχα τους στίχους.Είχε λοιπόν την πλάκα του να βλέπεις χαρούμενα πρόσωπα συγγενών και ζευγαριού να χορεύουν ενώ η τραγουδιάρα έλεγε για θανατικά σε groove που θα μπορούσαν να παίζουν οι Sleep αν έπαιρναν 2 κουτιά βάλιουμ. Tσακίρ κέφι σε λέω.
Πολύς πόνος τα ηπειρώτικα, ισχύει. Ειδικά τα πολυφωνικά… Μαχαιριά. Ή κάτι σόλο κλαρίνο σε ηπειρώτικες κλίμακες…
Επίσης, θα ήταν ενδιαφέρον να αιτιολογήσεις πως εξάγεις το συμπέρασμα ότι βγάζω το συμπέρασμα ότι είσαι τοπικιστής.
Παρόλο που χρησιμοποιείς λεκτικές υπερβολές που κάποιος που δεν έχει ξαναδιαβάσει κείμενο σου εύκολα θα μπορούσε να καταλήξει στο ότι μιλάς τοπικιστικά. δεν το θεωρώ τοπικισμό το ότι θες να καταλήξεις στο: <<Αν θες να μισείς τις μουσικές μας να τις μισείς γι’ αυτό που είναι. Όχι επειδή “αυτά είναι σαν τα νησιώτικα”>> αναφέροντας και όλα τα υπόλοιπα για την Κρήτη.
αλλά το:
<<Originally Posted by Mule View Post
Tι ζόρι τραβάς με την Κρήτη ρε συ Τζιόπα;
Kαι σε μουσικό επίπεδο μόνο να το περιορίσουμε, η Κρητική μουσική δεν είναι σαν τα νησιώτικα (που και εγώ τα σιχαίνομαι).>
εσύ πως το εκλαμβάνεις?
Ειδικότερα από την στιγμή που ο jiopas δεν αναφέρει πουθενά την λέξη Κρήτη.
Εσείς εισάγεται την παράμετρο Κρήτη.
Για τον jiopa είναι προφανές το ότι <<όλα αυτά είναι ίδια>>. Προφανώς μιλάει για αυτό που ακούει και δεν τον ενδιαφέρει τι το δημιούργησε.
Το <<εμείς έχουμε ψηλά βουνά, έχουμε γκρεμούς, έχουμε βραχώδεις διαόλους, άγονες πλαγιές “αχ-καλέ-με-πιάνει-η-καρδιά-μου-εδώ-πέρα”, κρανίων τόπους, σπηλιές, το “Δία που κοιμάται” στο Γιούχτα, Ψηλορείτη, Λευκά Όρη, Αστερούσια Όρη and so on>> προφανώς και δεν του λέει κάτι. Δεν ζει εκεί, δεν τα έχει ζήσει ούτε σαν τουρίστας οπότε και στέκεται αποκλειστικά στο μουσικό κομμάτι το οποίο και τον αφήνει παντελώς αδιάφορο, αν δεν τον ενοχλεί κιόλας.
Αν δηλαδή αντί για νησιώτικα έβαζε ποντιακά θα άλλαζε κάτι?
Πιο ξεκάθαρος συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να γίνω.
Δηλαδή τώρα τί μου ζητάς να κάνω; Να εξηγήσω γιατί ένας άλλος χρήστης έγραψε αυτό που έγραψε; Εγώ μιλάω για τον εαυτό μου κι όχι για τον Mule, ο Mule είπε “τί ζόρι τραβάς με την Κρήτη” γιατί έτσι το αντιλήφθηκε και δεν μπορώ να μιλήσω εξ ονόματός του. Όσο για μένα, ε ναι, διαβάζοντας “οι Κρητικοί έχετε μετατρέψει μια μουσική αντιπάθεια σε τοπικιστικό flame” κατάλαβα ότι αναφερόσουν σε μένα και γι’ αυτό απάντησα. Αφού το λες ότι δεν ήταν τοπικιστικό αυτό που έγραψα, μου αρκεί.
Παρακάτω… ναι, σαφώς και θα άλλαζαν πολλά πράγματα για μένα αν έλεγε “ποντιακά” αντί για “νησιώτικα”, αλλά αυτό φαντάζομαι ότι δεν είναι της παρούσης. Επί του θέματος, χαίρω πολύ, ακριβώς επειδή για τον Τζιόπα είναι “όλα ίδια” μπήκα σε όλη αυτή τη διαδικασία, θέλησα δηλαδή να επισημάνω τις διαφορές στη μουσική ιδιοσυγκρασία οι οποίες για μένα είναι τεράστιες. Αν δεν του λένε κάτι αυτά που έγραψα δεν είναι δικό μου πρόβλημα, εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι καμία μουσική δεν πέφτει από τον ουρανό, έχει άμεση σχέση με τις ιδιαιτερότητες του τόπου και του λαού που την δημιούργησαν και συνεπώς τις περισσότερες φορές δεν μπορεί να κατανοηθεί αν πρώτα δεν κατανοηθεί το γιατί σαν μουσική είναι αυτή που είναι. Και, για άλλη μια φορά, το αν του αρέσει ή όχι είναι άλλο θέμα που δε μ’ ενδιαφέρει, και δεν προσπάθησα να τον “πείσω” να του αρέσει, το μόνο πόιντ μου ήταν ότι δεν την καταλαβαίνει. Έγινα κατανοητός;
Λοιπόν, η αλήθεια είναι μία (κι ο μπακλαβάς γωνία): το υποχθόνιο σχέδιο του crimson για κίνηση στο thread του στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Θέλω να μας πεις πως τελειοποίησες την τεχνική του Inception (με εφαρμογή στη μουσική της Κρήτης παρακαλώ) μέσα σε μόλις 2(!) χρόνια αφ’ότου κυκλοφόρησε η ταινία8O!
ειμαι μάστορας. πως να το κάνουμε 8)
:lol::lol::lol:
για αλλού το πήγαινα, και αλλού με πήγε!!
ειπα μπας και ενδιαφερθεί κανείς μια που ειναι ανοιχτό το φορουμ να μαθαίνει που παίζει και τι σε ταινιες στη λαρισα(και να λεμε και τίποτα αν βλέπω κατι απο αυτα), και εδω έχουμε ανοίξει κόντρες, μουσικές, φοιτητική ζωη, της παναγιάς τα μάτια. :lol:
αντε να δούμε πότε θα πει κάποιος κατι για καμιά ταινία
και ήθελα να το πω κι εγώ αυτό…
εκμεταλλέυεται τη λέσχη μας:p
και να φανταστείς ότι δεν πήγε καν στην ταινία[-X
το θρεντ είναι κάτι σαν σειρήνα μάλλον… κλείστε μάτια όμως όχι αυτιά
ε δεν ήθελα να παω να δω το τρίτο μέρος με την μια ρε συ. ήθελα να δω πρώτα τα άλλα δυο…
*να την εκμεταλλεύεστε εσείς κύρια μου…!
[SIZE=“4”][B][COLOR=“DarkRed”] [B]Män som hatar kvinnor[/B][/COLOR][/B][/SIZE] [B](the girl with the dragon tattoo-το κορίτσι με το τατουάζ)[/B] (2009)
[B]http://www.imdb.com/title/tt1132620/[/B]
ενας δημοσιογράφος που είναι κοντά στο να μπει φυλακή για δυσφημιστική έρευνα και άρθρο που έχει κάνει, δέχεται μια πρόταση να ερευνήσει την εξαφάνιση/δολοφονία μιας γυναίκας 40 χρόνια πριν, μέλος μια μεγάλης σε δύναμη οικογένειας. στην δύσκολη προσπάθεια του να ανακαλύψει τι ειχε γίνει τόσο καιρό πίσω, θα βοηθήσει μια πανκ/χακερ γυναίκα που εχει και η ίδια τα δικά της προβλήματα
μεταφορά του πρώτου βιβλίου της τριλογίας του Stieg Larsson.
την βρήκα τόσο καλή οσο και την πρώτη φορά που την ειχα δει. αυτη την φορά βέβαια φάνηκαν μερικά πράγματα πιο ξεκάθαρα.
η ταινία είναι μια μίξη μυστηρίου με δράμα. σκηνοθετημένη τοσο καλά που σώσει μερικές(οκ. κάμποσες) ατέλειες. οι ανολοκλήρωτοι χαρακτήρες, η σχεδόν μηδενική ανάλυση διάφορων καταστάσεων οπως η ριζα του κακού του άσχημου τρόπου απέναντι στις γυναίκες, οι “ουλές” που έχουν αφήσει ολοκληρωτικές και ακραίες ιδεολογίες,πχ ναζισμός, η διαφθορά ανάλογα με την δύναμη του καθενός . μπορεί να έχουν μείνει ανεκμετάλλευτα ή και ημιτελείς ολα αυτα, αλλά ολα σώζονται απο την ατμοσφαίρα της ίδιας της ταινίας. σκοτάδια παντού, μια ατμόσφαιρα κρύα(με την καλή έννοια) και μια εγρηγορση πως κατι συμβαίνει συνέχεια ενω στην ουσία λιγες φορές ειναι η στιγμές που θα δείξει κατι…
τρομερή στο ρόλο της Lisbeth η Noomi Rapace
*ανετα σκότωνα τον κηδεμόνα της Lisbeth …
την άλλη τρίτη πάλι για το beginners