Κακό ψόφο
Κακό ψόφο
15. Υπάρχει περίπτωση που έγινε καταγγελία αλλά αποδείχθηκε αναληθής;
Χαρακτηριστική περίπτωση είναι το περιστατικό Ινδαρέ- Κουκάκι, το οποίο παρουσιάστηκε ως το πλέον βάρβαρο περιστατικό αστυνομικής βίας. Οι αποσπασματικές εικόνες οδήγησαν πολιτικά κόμματα, ακόμη και καλοπροαίρετους πολίτες να υιοθετήσουν το περιστατικό ως υπέρμετρη βία και παραβίαση οικογενειακού ασύλου πριν να υπάρξει η αντίστοιχη διερεύνηση από τη δικαιοσύνη. Οι εισαγγελικές αρχές απέρριψαν τις προσφυγές του Ινδαρέ για παραβίαση οικογενειακού ασύλου και για χρήση υπέρμετρης βίας. Ενώ, λοιπόν, υπήρξε καταγγελία, δεν υπάρχει γεγονός. Η αποσπασματική εικόνα δημιούργησε συγκίνηση και εντυπώσεις, η ψύχραιμη διερεύνηση έδειξε το αντίθετο.
??? Μαλλον χρειαζομαι οφθαλμιατρο. και εσεισ…
Δε θα χαρω με τον θανατο κανενος κιολας, το αντιμετωπιζω στωικα.
Απλα θα τους φροντισει ο Δαρβινος σιγα σιγα…
Τα είχα γράψει χθες, αλλά έγινε μλκια και το έχασα, αλλά το ξαναγράφω γιατί το είχα απορία.
Με βάση αυτό και άλλα παραδείγματα που χρησιμοποίησες γενικά σε αυτό και σε άλλα ποστ σου, έχω την παρατήρηση/απορία.
Πως ξέρουμε τι γινόταν τα παλαιότερα χρόνια? Πως ξέρεις ότι η έννοια του χρήματος δεν είναι αναλλοίωτη μέσα στους αιώνες? Θα το γράψω με παραδείγματα και όχι quote στα δικά σου,για να καταλάβεις το τι ρωτάω και γιατί.
Για να έχεις γνώσεις μιας κατάστασης χρειάζεσαι στοιχεία που το πιστοποιούν. Αυτά τα ιστορικά στοιχεία είναι η γραφή κυρίως, γενικότερα όμως μια αποθήκη πληροφοριών(πχ ένα δημοτικό τραγούδι). Πιστεύω όμως πως τα βιβλία και η γραφή είναι αυτά που κατά συντριπτική πλειοψηφία διαμορφώνουν την εικόνα.
Πριν την τυπογραφία και τη μαζική παραγωγή βιβλίων, είναι εύλογο να υποθέσεις πως ο όγκος των κειμένων όπου μπορείς να αντλήσεις πληροφορία ήταν πολύ μικρός. Άρα η πρώτη απορία γεννάται, είναι επαρκές δείγμα?
Επιπλέον, από την πρώτη στιγμή μετά από την εφέυρεση της τυπογραφίας (θα έλεγα και πριν αλλά θα πέσω σε λογικό σφάλμα ) και μέχρι και τώρα, παρατηρούμε πως η ροή της πληροφορίας έρχεται από τους “έχοντες”. Πχ το πρώτο βιβλίο που τυπώθηκε ήταν η Βίβλος, το ρητό λέει “η ιστορία γράφεται απ’τους νικητές”, η μόρφωση ήταν αποτέλεσμα συνθηκών σε ανθρώπους που είχαν εξασφάλιση των βιολογικών αναγκών, ενώ ακόμη και σήμερα η προπαγάνδα από τους ισχυρούς είναι πάρα πολύ ισχυρή. Άρα ένα δεύτερο ερώτημα είναι, αν έστω το δείγμα που στηριζόμαστε για να καταλάβουμε τι γινόταν σε παλαιότερες κοινωνίες είναι επαρκές, ποια η ποιότητα του κι η αντικειμενικότητά του.
Ένα τρίτο ερώτημα που συμπληρώνει το δεύτερο είναι πως, αν αυτοί που μπορούσαν να αποτυπώσουν την πληροφορία, είχαν καταλάβει εν γνώσει τους την έννοια της προπαγάνδας και την εισήγαγαν επίτηδες ώστε να διαφυλάξουν τα κεκτημένα. Πχ, πριν κανά μήνα σε άλλο τοπικ, ρωτούσα πως γίνεται να ζούμε σε καπιταλιστικό σύστημα και εγώ,(που είμαι μορφωμένος άνθρωπος άρα υπάρχει η περιέργεια μέσα μου, δεν ευλογώ τα γένια μου καταλαβαίνεται τι θέλω να πω) να μην έχω πάρει πουθενά από το σύστημα αυτό, τις γνώσεις που χρειάζεται για να λειτουργήσω. Είναι by design. Αυτή η σκέψη υπάρχει για εκείνες τις συνθήκες των παλαιοτέρων εποχών? Οι έχοντες την εξουσία ή τα οικονομικά μέσα, δεν μπορούσαν να αποκρύψουν αυτή την αιτιατή σχέση απ’τους απλούς πολίτες, και να την περάσουν μέσα στα γραπτά τους για να διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση (όπως παρατηρούμε συνέχεια αντίστοιχα παραδείγματα στη σύγχρονη εποχή)? Για ποιο λόγο κάποιος με θέση εξουσίας, να αποτυπώσει την έννοια του χρήματος(πάλι σαν παράδειγμα το φέρνω) αν πιστεύει ότι μπορεί να εκμεταλλεύεται τους υπόλοιπους για πάντα(στο μυαλό του) αν δε μοιράσει αυτή την πληροφορία?
Δεν θέλω να πλατιάσω, σίγουρα τα είχα γράψει καλύτεα χθες το βράδυ, και τώρα είμα ξενερωμένος που το έσβησα και τα έγραψα λίγο στο πόδι, αλλά ήθελα να κάνω αυτή την ερώτηση.
Η απορία μου είναι λοιπόν, που στηρίζουμε ότι τα ιστορικά δεδομένα παλαιοτέρων εποχών είναι επαρκή, ώστε να μπορείς να πεις πως η έννοια του χρήματος(και άλλα παρόμοια που λες στο ποστ του) δεν είναι αναλλοίωτη στο πέρασμα των χρόνων? Επιπλέον πως ξέρουμε ότι αυτά τα ιστορικά δεδομένα δεν είναι αποτέλεσμα προπαγάνδας και μάλιστα εκτεταμένης, που νομίζω ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε πως ο καπιταλισμός έχει προπαγανδίσει πάρα πολύ κόσμο για πάρα πολλά χρόνια σε πάρα πολλά διαφορετικά μέρη με πάρα πολλά μέσα πληροφόρησης και μορφωμένα άτομα- φαντάσου δηλαδή τότε που δεν μπορούσε να αποτυπωθεί κάτι σε τέτοια κλίμακα, και λόγω μέσων και λόγω έλλειψης γραμματικών γνώσεων.
Βγήκε ο Κούλης πριν λίγο και καταδίκασε μια βδομάδα μετά το περιστατικό με τον ξυλοδαρμό στην Νεα Σμύρνη. Δίνει πολύ μεγάλη σημασία στο επικοινωνιακό κομμάτι και στην αποδοχή που έχει ο ίδιος στα social. Ως τώρα του πήγαινε καλά, όταν βγήκε με το, εντελώς γελοίο, διάγγελμα και έφαγε χοντρή ήττα τον πόνεσε πάρα πολύ. Βλέπω σημαντική υποχώρηση δική του που μπορεί να φέρει σε σχετικά δύσκολη θέση τους ακροδεξιούς στο κόμμα, τύπου Κυρανάκης (που έχει βγάλει τον σκασμό στο twitter), Μπογδάνος (που δεν μπορεί να σκάσει) και Άδωνι. Μόνο ο Βορίδης είναι αλεπού και ξέρει πότε να κάνει πίσω σε τέτοιες καταστάσεις.
Ωραίος, να το πάμε στις Ιδεολογικές συζητήσεις καλύτερα για να μην πρήζουμε εδώ; Απλά στο αναφέρω εδώ για να μην ψάχνεις.
Για την Καθαρά Δευτέρα ισχύει ό,τι και σήμερα, όπως δήλωσε ο κ. Χαρδαλιάς. Δηλαδή:
Παιδια ειλικρινα, οκ ζησαμε κι εμεις στην Αμερικη 4 χρονια κωμωδιας - παρωδιας - δυστοπιας, αλλα στην Ελλαδα φετος και περυσι ζειτε κι εσεις το δικο σας Twin Peaks - Scary Movie - Naked Gun συμπαν
ευτυχως ειχα προνοησει να εχω εναν προχειρο να καθεται…παντου θα σε παω ρε χαρταετε αδαμαστε
Ανευλαβης, μορφαρα και καλος γιατρος κιολας απ’ ο,τι ξερω. Στη μαπα του τα ελεγε τοτε του Σπυραδωνι. Τελικα ειχε βριστει και με τον Τριανταφυλλοπουλο νομιζω, μεγαλος βρωμοστομος .
EDIT: https://m.youtube.com/watch?v=rjG5EV1tGfc
Ειχε κανει τον μπουμπουκο να φυγει. Πιο πριν ειχε φυγει ο Χατζηστεφανου. Και οι δυο τον ελεγαν μεσα στη μαπα φασιστοειδες και φασιστα. Σε αλλη εκπομπη ο Ανευλαβης ειχε πει στον Τριανταφυλλοπουλο “αντε γαμησου κι εσυ Μακη μου” και ειχε φυγει ο ιδιος, μεγαλες στιγμες
Υπάρχουν και τα social μύδια. Ίσως εννοούσε αυτά
Κι εδω τα λεει πολυ ωραια, χωρις βρισιδια και αντεγκλησεις με αλλους, τον αφηνουν και μιλαει. Ειναι πριν 15 χρονια το βιντεο, αλλα ακομα και σημερα πολυ επικαιρο.
Ο Ανευλαβης ηταν πολλα χρονια στο Αγια Ολγα, στη Νεα Ιωνια.
Μορφή για πολλά χρόνια! Όταν δεν έχεις εξαρτήσεις και τα λες έξω από τα δόντια και χωρίς καθωσπρεπισμούς, έχεις τον απολαυστικό Ανευλαβή. Καλά να είναι ο άνθρωπος.
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, αλλά μιλάμε για πραγματική αναγούλα για την κοπέλα που βασάνισαν, κακοποίησαν σεξουαλικά και απείλησαν με βιασμό τα του Κούλη. Η οποία παραμένει κρατούμενη μέχρι να παρουσιαστεί στον εισαγγελέα. 18 ετών. Γιατί διαμαρτυρήθηκε για σύλληψη φίλου της.
Σε οποιαδήποτε νορμάλ χώρα θα είχε παραιτηθεί κυβέρνηση - ειδικά αυτή την εποχή που επιτέλους υπάρχει μια ευαισθησία σε τέτοια ζητήματα.
Έτσι, ελήφθη η απόφαση να επανέλθει με νέο διάγγελμα, θετικό αυτή τη φορά, όπου θα ανακοίνωνε την ενίσχυση επιχειρήσεων και επαγγελματιών με κάποια δισεκατομμύρια ευρώ. Όπερ και εγένετο. Έτσι λοιπόν, το διάγγελμα με τα θετικά νέα αναρτήθηκε επίσης στον προσωπικό λογαριασμό του πρωθυπουργού στο facebook, παρά τις αντιρρήσεις που εξέφρασαν κάποιοι συνεργάτες του.
Αυτό που ακολούθησε, πραγματικά δεν έχει προηγούμενο. Τα αναλυτικά σχόλια ξεπέρασαν ακόμα και τις χειρότερες προσδοκίες, για να μην πούμε εφιάλτες, της επικοινωνιακής ομάδας του πρωθυπουργού. Δεν έχει ιστορική αντιστοιχία τέτοια δυσαρέσκεια απέναντι σε ένα θετικό μήνυμα, όπου ένας ηγέτης δυτικού κράτους να ανακοινώνει μέτρα στήριξης της οικονομίας και να δέχεται τέτοιον καταιγισμό αρνητικών σχολίων.
Αυτό είχε ως συνέπεια την οργή του πρωθυπουργού, ο οποίος σήμερα από το βήμα της Βουλής φανερά ταραγμένος, στράφηκε κατά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ήταν τέτοια η οργή του που αντί για την λέξη «πλατφόρμες», μπερδεύτηκε και είπε «κλατφόρμες», γεγονός που αποτυπώθηκε στην κάμερα.
Εάν κρίνουμε από τα λεγόμενα του στο βίντεο, πρέπει να αναμένουμε κυβερνητικές πρωτοβουλίες προκειμένου να χαλιναγωγηθεί ο αχανής και ανεξέλεγκτος χώρος του Twitter και του facebook. Κάτι αντίστοιχο με τις πρωτοβουλίες του τούρκου προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος με αποφασιστικότητα έβαλε τέλος στην ασυδοσία του διαδικτύου, που προκαλεί όπως αποδείχτηκε, κοινωνική αναταραχή.