Album Exchange

Μου ανατέθηκε από τον @pantelis79 το συγκεκριμένο άλμπουμ, οπότε μέχρι να βρεί τις κατάλληλες λέξεις να εκφραστεί για τον δικό του κλήρο (και με τον @apostolisza8 να περιμένει στη γωνία :stuck_out_tongue: ) τα δύο λογια που έχω να πω πάνε κάπως έτσι…

Για να είμαι ειλικρινής, η επαφή μου με τις μουσικές του Mark Lanegan έχει υπάρξει μηδαμινή, περισσότερο συγκυριακά και λιγότερο συνειδητά. Έχοντας μικρή επαφή με τους Screaming Trees και γνωρίζοντας τον καταρχάς από τη συμμετοχή του στους Qotsa, κατέληξα να τον έχω στο μυαλό μου ως μια αρχετυπική, βαθιά κι εκφραστική φωνή, σε μια μερική αντιστοιχία με τον Tom Waits. Ωστόσο, τα λίγα δείγματα που βρέθηκαν στο διάβα μου δεν με είχαν πείσει να ασχοληθώ εκτενέστερα με την περίπτωση του, είτε για καλό είτε για κακό.

Το να προβώ σε μια συνηθισμένη παρουσίαση στα πλαίσια που το κάνω για τις σελίδες του σάιτ, δεν βλέπω κανένα λόγο να το κάνω. Γι αυτό θα μιλήσω περισσότερο προσωπικά και αισθητικά, για ένα ιδιαίτερο άκουσμα που ξεφεύγει αρκετά των όσων επιλέγω να ακούω συνήθως. Ο Dark Mark, λοιπόν, διασκεύασε κάποια κλασικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια, προσαρμόζοντας τα σε ένα πιο απογυμνωμένο, σκοτεινό singer-songwriter ύφος.

16 λεπτακια όλα κι όλα, ο δίσκος κυλάει εύκολα και γρήγορα και μου επέτρεψε να τον ακούσω άμεσα μερικές μαζεμένες φορές, καταρχάς από ανάγκη να τον οικειοποιηθω για να αποκτήσω άποψη και στη συνέχεια λόγω αυτής του της υπνωτικης μελαγχολίας που έρχεται σε άμεση αντίθεση με το χαρμόσυνο χριστουγεννιάτικο πνεύμα που συνήθως έχουμε κατά νου.

Ουσιαστικά αυτή είναι η άλλη πλευρά των Χριστουγέννων, πίσω από τα φώτα και τις φωναχτες ευχές. Η πιο εσωστρεφής και αντικοινωνική, η πιο προβληματική κι εύθραυστη, η οποία βρίσκει ένα ιδανικό post-x-mas soundtrack ποτισμένο στον καπνό και το μπερμπον. Να πω ότι με χάλασε, θα έλεγα ψέματα. Να πω ότι με ενθουσίασε τόσο ώστε να θέλω άμεσα να ψαχτω περισσότερο για την περίπτωση του Lanegan, ομοίως.

15 Likes

Chaotic evil είσαι γαμώτο σου, θα είσαι υπόλογος για ό,τι συμβεί και το ξέρεις.

2 Likes

Κι αφού κατάφερα να προτείνω δίσκο για την επόμενη φορά τόσο νωρίς ώστε να μην έχω καν γράψει για το προηγούμενο ;p. ας προχωρήσω στην εξιλέωση

Φανταστείτε ότι βρίσκεστε στο σινεμά και πρόκειται να δείτε μία ταινία-ντοκιμαντέρ διάρκειας 52 λεπτών, για το συμβάν στο πέρασμα Ντιάτλοφ. Και αυτό ίσως να αρκούσε για να περιγράψω τον δίσκο «Sorni Nai» των Ρώσων* KAUAN. Aλλά οκ, ας μην γελιόμαστε, αφενός σπάνια συναντιέμαι με την λακωνικότητα, αφετέρου είπα ίσως ;p, οπότε ας πάμε παρακάτω.

Καταρχάς, για το ιστορικό γεγονός το οποίο διάλεξαν να ντύσουν με νότες τα παιδιά, να πω πως δεν είχα ιδέα. Και σε περίπτωση που βρίσκεται κανένας ακόμα άσχετος εδώ, που ταυτόχρονα βαριέται να πατήσει το λινκ, ας αναφέρω μερικά πράγματα εν συντομία (και με μικρή επιφύλαξη, καθώς οι πληροφορίες διαφέρουν σε σημεία από ιστότοπο σε ιστότοπο). Πρόκειται, λοιπόν, για τον μυστηριώδη θάνατο εννέα ατόμων στα Ουράλια, κατά την διάρκεια ορειβατικής αποστολής τον Ιανουάριο/Φεβρουάριο του 1959. Δύο γυναίκες και επτά άνδρες (οκτώ αρχικά, αλλά ο ένας είχε αποχωρήσει λόγω ασθένειας), έμπειροι ορειβάτες, ξεκίνησαν να καλύψουν μία διαδρομή περίπου 300 χλμ εντός των ορέων και ένα βράδυ, αφού κάπως είχαν χαθεί λόγω επιδείνωσης του καιρού και κατασκήνωσαν πρόχειρα σε ένα σημείο εκτός της προκαθορισμένης πορείας τους, πέθαναν υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες. Η σκηνή τους βρέθηκε σκισμένη, σαν κάτι να τους τρόμαξε και να προσπάθησαν να αποδράσουν, κάποιες σωροί βρέθηκαν με λιγοστά ρούχα/με εσώρουχα κοντά περίπου στο σημείο, ενώ άλλες εντοπίστηκαν πολύ μακρύτερα και μάλιστα μήνες αργότερα. Κάποιοι πέθαναν από το κρύο, κάποιοι από τραυματισμό. Στο ένα σώμα έλειπαν δύο μάτια και στο άλλο η γλώσσα- αν είναι δυνατόν. Για το περιστατικό έχουν διατυπωθεί πάμπολλες θεωρίες και, φυσικά, έχουν ανοίξει οι «πύλες του ανεξήγητου», όπως εύλογα μπορεί να φανταστεί κανείς, με αναφορές σε μια «άγνωστη πανίσχυρη δύναμη», εξωγήινους, μαχητικά, υπερηχητικά όπλα-ψυχροπολεμικές ιστορίες, μέχρι και στο… Γιέτι. Πέρσι πάντως έγιναν νέες έρευνες για το συμβάν και τα πορίσματα κάνουν λόγο για μια χιονοστιβάδα που ανάγκασε τα μέλη της ομάδας να φύγουν από το σημείο της κατασκήνωσης, με αποτέλεσμα το κρύο σε συνδυασμό με την έλλειψη ορατότητας, τελικά, να τους σκοτώσει.

Παγωμένα ανατριχιαστικό, όπως και να έχει. Και μόνο για το ότι μπήκα στην διαδικασία να διαβάσω πέντε πράγματα γι αυτό, ευχαριστώ πολύ αγαπητέ @tylerdurden. Στα του δίσκου τώρα, η λέξη «soundtrack» είναι ό,τι πιο σωστό για να καταλάβει κανείς περί τίνος πρόκειται. Είναι, δηλαδή, ένα πόνημα φουλ στουντιακά σκηνοθετημένο, σα να είναι όντως προορισμένο να ντύσει μια κινηματογραφική παραγωγή. Αυτό φυσικά δεν είναι κάτι καλό ή κακό, απλώς δράττομαι της ευκαιρίας να πω πως προτιμώ περισσότερο σχήματα που σου δίνουν την εντύπωση ότι έχεις στα χέρια σου και παγιδευμένες σε έναν δίσκο live ‘n’ breathing bands. Άσχετο αυτό όμως και προχωράμε. Τα παιδιά από τα βόρεια (*στη wiki λέει Ρωσία, στο bandcamp Ουκρανία, το όνομα της μπάντας και οι περισσότεροι στίχοι είναι στο μεταξύ στα φινλανδικά, οκ, το πιάσαμε, η φάση είναι κρύο ;p), λοιπόν, έχουν φτιάξει ένα υποβλητικό μουσικό χαλί για να ντύσουν τα άνωθεν εκτεθέντα γεγονότα. Ένα χαλί διάρκειας 52 λεπτών, δηλαδή ένα κομμάτι διάρκειας 52’, το οποίο έχουν χωρίσει σε επτά μέρη/κομμάτια -φαντάζομαι για καθαρά τυπικούς λόγους. Η μακροσκελής σύνθεση αυτή, αποτελείται κυρίως από ορχηστρικά μέρη, κεντημένα με πλήκτρα, έγχορδα, ατμόσφαιρα, γλυκύτητα και μελαγχολία. Υπάρχει κάπου εκεί ένα μελωδικό θέμα, το οποίο επανέρχεται σε σημεία καθόλη την διάρκεια και απλώνεται και κυκλώνει και φέρνει έτσι ας πούμε έναν ποστ αέρα. Κι ένα πιάνο που αν το τραβήξεις από τα μαλλιά, άντε να φέρνει έναν ιμπρεσιονιστικό αέρα. ;p Υπάρχει χτίσιμο, κλιμακούμενη ένταση, κάποια ανατατικά σημεία, κάποια χεβυ ξεσπάσματα. Και, βέβαια, τραγουδιστικά μέρη, με καθαρά φωνητικά (γυναικεία & αντρικά) και με… μπλακ φωνητικά. Τα οποία προσωπικά μου παρουσίασαν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Υπάρχει μια μυστηριότητα και γενικά, κυρίως και όπως είπα και λίγο πιο πριν, ατμόσφαιρα. Και σε όποιον αρέσκεται σε τέτοια ακούσματα, το προτείνω φαντάζομαι ανεπιφύλακτα.

Αλλά επειδή σε εμένα έτυχε ;p, υπάρχει εδώ ένα μεγάλο αλλά. Καταλαβαίνω την λογική, υποθέτω, αυτής της πολύ προσεγμένης, μελετημένης και, για την ακρίβεια, μεγαλόπνοης δουλειάς, αλλά είτε δεν με αφορά είτε δεν μπορώ να την ξεκλειδώσω. Άκουσα τον δίσκο αρκετές φορές αυτές τις μέρες και δεν μπόρεσα να κρατήσω αμείωτο το ενδιαφέρον μου. Δεν μπόρεσα να συγκεντρωθώ εξ ολοκλήρου, δεν με τράβηκε αρκετά, ή κάτι τέτοιο. Επίσης, μετά το πέρας κάθε ακρόασης, δεν θυμόμουν νότα. Κι όχι επειδή είναι κάτι τόσο πολύπλοκο, αλλά επειδή μάλλον πέρασε και δεν ακούμπησε. Τεσπα, καταλαβαίνω ρε παιδί μου ότι το arrangement είναι τέτοιο ώστε στο ένα σημείο να φανταστούμε ένα οδοιπορικό, στο άλλο να νιώσουμε μια απειλή, ένα «ωπ τι έγινε τώρα» και ίσως τελικά το πρόβλημα να είναι ακριβώς αυτό, ότι δηλαδή δεν ένιωσα πηγαία κάτι τέτοιο, αλλά ότι απλώς ήταν εκεί επειδή φτιάχτηκε για να είναι εκεί. Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητή, κάτι τέτοιο όμως έχω στο νου μου. Φυσικά, ούτε αυτή η ευγενική και γλυκιά μελαγχολία, που για μένα ούτε ξέσπασε σωστά, ούτε επέφερε κάθαρση, είναι ακριβώς της προτίμησής μου. Θα ήθελα, πάλι, σκοτεινιά, παγωμάρα, σπίθα, οξύτητα, κάτι. Κάτι ουσιαστικά τρομακτικό, ανατριχιαστικό, επικίνδυνο κι εν γένει εφάμιλλο του γεγονότος που εξιστορείται.

Σορρυ ταυλερ… Κρατάω ομως το ότι δεν πέρασα επουδενί άσχημα και το ότι έμαθα κάτι καινούριο. :blush:

click away

15 Likes

Ξεκάθαρο αυτό που λες. Το συγκεκριμένο ήταν η πρώτη μου σκέψη όταν είδα την λέξη χειμώνας και πίστευα ότι δεν θα είχε ακουστεί ιδιαίτερα. Δεν είναι στα top μου, επανέρχομαι σε αυτό κάποιες φορές (το main theme είναι δυνατό) αλλά καταλαβαίνω πως το εννοείς. Έχω και άλλο δίσκο (έτυχε) για το συγκεκριμένο περιστατικό αν σε ψήσει (και άλλους) πιο πολύ!

2 Likes

Νομίζω έχει γίνει και ταινία το από πάνω, αρκετά καλή.

download (2)

The Life and Times of Scrooge.

To 'φερα από δω, το 'φερα από εκεί, έγραψα πολλά, τα έσβησα, ξανάγραψα, γενικά με δυσκόλεψε πολύ αυτό το album, γιατί δεν ήξερα πως να το προσεγγίσω.

O λόγος κατέληξα γι’αυτό είναι ο εξής, είναι concept album, το οποίο concept όμως δεν είναι δημιούργημα του δημιουργού του. Περίεργη πρόταση, δεν είναι δημιούργημα του δημιουργού του δε βγάζει ιδιαίτερο νόημα, πως γίνεται να μην είναι δικό του αφού αυτός το συνέθεσε? Επειδή άντλησε έμπνευση από κάποιο άλλο έργο, σημαίνει πως δεν είναι δικό του? Και τι πάει να πει δεν είναι δικό του? Γενικά που θέλω να καταλήξω?

Παραδόξως μου έτυχε αυτό το album, αυτή τη βδομάδα, όπου το λες και καρμικό, όπως ο μικρός Σκρουτζ είχε μια προδιαγεγραμμένη πορεία, μέχρι να γίνει το πλουσιότερο παπί του κόσμου. Καρμικό, γιατί αυτή τη βδομάδα είχα μια συζήτηση με ένα φίλο μου και συζητάγαμε για μαθηματικά ας το πω γενικά. Δε νοιάζει κανέναν αυτό, αλλά καθώς μιλάγαμε κάποια στιγμή και είχαμε ψιλοκολλήσει, ειπωθηκε κάτι τέτοιο στο περίπου “Ούτως ή άλλως και οι αριθμοί είναι μια απεικόνιση. Εμείς τους αναθέτουμε μια αξία, άρα μπορούμε να κάνουμε λίγο πολύ ό,τι θέλουμε”. Η κουβέντα συνεχίστηκε, αλλά θέλω να εστιάσω στο γιατί το λέω καρμικό και γιατί κάνω τόσο περίεργη εισαγωγή.

Έχουμε ένα έργο, την αρχική ιδέα του οποίου τη συνέλαβε ο μεγαλύτερος παραμυθάς, το υλοποίησε και το έγραψε ο άξιος συνεχιστής του, ένας μουσικός του άλλαξε τη μορφή και κατέληξα εγώ σήμερα να πρέπει να μιλήσω γι’αυτό. Έχει νόημα να μιλήσω για τη μουσική που ακούω, για τα όργανα, τις συνθέσεις, την ερμηνεία, τη θεματική χειμώνα ή για την ιστορία που εκτυλίσσεται? Πολύ ποιητικό, αλλά ως βαθιά τεχνοκράτης ( sic, επίτηδες διάλεξα αυτή την έντονη λέξη για την αντίθεση ) - έστω και μέσω abstract εννοιών - πιστεύω πως δεν μπορούσα να μην πάρω εγώ αυτό το album και να κάνω review αυτή τη συγκεκριμένη βδομάδα της ζωής μου.

Άρα το review μου θα είναι στο έργο, το οποίο σημαίνει ότι θα εκφράσω το έργο με τον τρόπο μου, δηλαδή διαβάζοντας το έργο του Ντον Ρόσα, ακούγωντας τη μουσική του Holopainen ( έχει υπάρξει πιο Φινλανδικό όνομα? ) και καταγράφοντας πως το καταλαβαίνω ως nnnkkk, μέσω κάποιων αγαπημένων μου καρέ. Δεν έχει νόημα (τουλάχιστων για μένα) να πω κάτι παραπάνω για τη μουσική ή να προσπαθήσω να πω την ιστορία, σε αυτό το review θα αποτυπώσω με το δικό μου τρόπο την ιστορία του πιο πλούσιου παπιού του κόσμου, με διαφορετικό τρόπο απ’ότι οι σκόρπιες αναφορές του Καρλ Μπαρκς, το αριστούργημα του Ντον Ρόσα και τις μελωδίες του Holopainen, και όλοι όμως θα μιλάμε για το ίδιο πράγμα, άσχετα με το πως το ορίζουμε. Όποιος θέλει μια διαφορετική προσέγγιση μπορεί να προτιμήσει κάποια άλλη μορφή της ιστορίας.

Summary



2,1



5 11

Ήμουν τυχερός που βρήκα το ελληνικό pdf στο ίντερνετ και δεν χρειάστηκε να βγάζω photo, διάλεξα κάποια καρέ που καθώς το ξαναδιάβαζα μου κάναν λίγο παραπάνω κλικ ταυτόχρονα με τη μουσική. Σε όποιον δεν αρέσει το τι έγραψα, στα παπάκια μου.

16 Likes

Αρρωστο, στηριζω.
Αν θελεις λινκ για την μασκα πες.

2 Likes

Μάνος Λοΐζος - Γράμματα Στην Αγαπημένη

Δυστυχως, αν και θα ειμαι μεχρι ενος σημειου επιεικης αγαπημενε @anhydriis , δεν εχω και παρα πολλα θετικα να γραψω για τον δισκο που μου ετυχε να ακουσω, αλλα αναγνωριζω πως αυτο ειναι κατα εξωφρενικα μεγαλο ποσοστο για τον απλουστατο λογο πως ο συγκεκριμενος δισκος ειναι εντελως εξω απο τα νερα μου, και σε ενα ειδος μουσικης που δε νομιζω να ακουσω ποτε.

Παρολα αυτα θα προσπαθησω να κανω μια ομορφη κριτικη, οσο μπορω.

Και ενα πειραμα. Θα προσπαθησω σκοπιμα και ηθελημενα να δημιουργησω μια συναισθηματικη εμπειρια για τον εαυτο μου, κοντρα στην οργανικοτητα που μας θελει να δημιουργουμε νοσταλγικα και γλυκα συναισθηματα ακουσια. Κι ετσι λοιπον, θα προσπαθησω να συνδεσω αυτες τις 2-3 μερες που ακουσα τον δισκο καποιες φορες, με τους γονεις μου, την αδερφη μου και τα ανιψια μου και το γεγονος οτι μου λειπουν απιστευτα πολυ, ενω για μια ακομα φορα δε θα περασω τα Χριστουγεννα με την οικογενεια μου, 12 χρονια σερι δηλαδη.

Το “Γραμματα Στην Αγαπημενη” ειναι ο τελευταιος δισκος του Μανου Λοιζου και κυκλοφορησε 1 χρονο μετα τον θανατο του μετα απο πολλαπλα εγκεφαλικα. Εχω αρκετες αναμνησεις απο τα τελη της δεκαετιας του 1980 και τις αρχες της δεκαετιας του 1990 με τον πατερα μου να ακουει Μανο Λοιζο, αφου ηταν ακριβως των ιδιων πεποιθησεων πολιτικα και ιδεολογικα. Και γεννηθηκε και 7 χρονια μετα τον Λοιζο, οποτε ειναι κι οι δυο παιδια του Β’ Παγκοσμιου Πολεμου.

Ετσι λοιπον, το πειραμα μου θα ειναι να νιωθω αγαπη και θαλπωρη για τον πατερα μου οποτε ακουω πλεον στο μελλον Μανο Λοιζο. Και αναποφευκτα καποια στιγμη στο μελλον και νοσταλγια, αφου κανενας μας δεν ζει για παντα. Η συγκεκριμενη κυκλοφορια ειναι ιδιαιτερη εκτος απο το γεγονος πως κυκλοφορησε μετα τον θανατο του, λογω του οτι ολοι οι στιχοι ειναι του Ναζιμ Χικμετ, και τα τραγουδια αποτελουν μια συλλογη απο ακυκλοφορητες συνθεσεις κατα την διαρκεια της καριερας του.

Οι στιγμες που ξεχωρισα ειναι το opener “Μονακριβη Μου” , που για μενα ισως αποτελει και το κορυφαιο τραγουδι του δισκου. Ολος ο δισκος χαρακτηριζεται απο μελαγχολια και καταθλιψη, αλλα οχι αυτο που αποκαλω εγω το “καλο ειδος”. Ακουω παρα πολλη μουσικη που βασιζεται σε στεναχωρα θεματα, και στιχουργικα αλλα και μουσικα, ομως συνηθως ερχονται με μια ενταση, μια κρυμμενη οργη, μια ενεργεια πισω απο αυτην την μελαγχολια. Ποτε δεν τα πηγαινα πολυ καλα με μελαγχολικα μελαγχολικους δισκους, που σε στεναχωρουν σε δυο επιπεδα κι οχι απλα σε ενα. Κι αυτος ειναι ενας δισκος που μου φανηκε πολυ δυσκολο να ακουσω, γιατι μετα απο 5-6 τραγουδια καθε φορα επρεπε να κανω παυση και να βαλω Ulver ή Anathema για να ακουσω κατι πιο χαρουμενο.

Αλλες στιγμες που ξεχωρισα ειναι το “Λιγα Γαρουφαλα” με εμφανως χειμωνιατικο υφος, το “Τι Ομορφο Που’ναι Να Σε Συλλογιεμαι” που μου θυμησε την Σιρκασιαν πριγκηπισσα απο την Ιστανμπουλ με τα μακρια ξανθα μαλλια, τα καταπρασινα ματια και το μακρυ μπλε φορεμα που ερωτευτηκα το 2011 (ναι εχω τυπο γαμω τον Αλλαχ της), το “Η Πιο Ομορφη Θαλασσα” που με κανει να νοσταλγω οικογενειακες διακοπες στον Λαγκαδα στην Κω το 1993 το καλοκαιρι πριν ξεκινησω το Γυμνασιο, και το “Ενα Κρεβατι Εκστρατειας” που το αφιερωνω σε καθε δηθεν γκομενα που γνωρισα στο Πολυτεχνειο και θα μπορουσα να ειχα ριξει κι εγω στο κρεβατι αν επαιζα μετρια μια ακουστικη κιθαρα και εγραφα κι εγω τετοιες μαλακιες στιχους για να εντυπωσιασω επαναστατριες αριστεριστριες που 20 χρονια μετα κατεβαινουν στις εκλογες με τη ΝΔ.

Ο δισκος αυτος ειναι οσο χριστουγεννιατικος οσο τα τελευταια μου 12 χρονια μακρια απο την Ελλαδα, δηλαδη καθολου, και ειναι οσο χειμωνιατικος οσο ενας χειμωνας στη Νεα Υορκη δηλαδη fuck my life χειμωνιατικος γαμω το χιονι και τον χριστο του. Ισως το πειραμα να αποτυχει και αντι να μου θυμιζει τον πατερα μου ο Μανος Λοιζος, να καταληξει να μου θυμιζει τα χρονια της ξενιτιας, τον μοναχικο χειμωνα της πανδημιας, και τα αρρωστα ονειρα του Ατλαντα. Εκτος κι αν με αναγκασει κανεις, δε νομιζω να ακουσω ποτε ξανα αυτον τον δισκο.

12 Likes

το V ειναι η συνέχεια της ιστοριας…και ναι ειναι και αυτο πολυ ποιοτικο…

Μπράβο ρε @QuintomScenario , τελικά ήμουν τυχερός που έπεσε σε σένα η επιλογή μου, ήξερα ότι δύσκολα κάποιος θα μπορούσε μέσα σε λίγες μέρες να βυθιστεί στο δίσκο, σε ευχαριστώ για την προσπάθεια… :clap:t2::clap:t2::clap:t2::clap:t2::clap:t2:

Για να είμαστε επιεικείς προς το έργο αυτό αρκεί να σημειώσουμε πως ο Λοιζος ποτέ δεν ολοκλήρωσε την ηχογράφηση σου όπως αυτός θα ήθελε, οι ηχογραφήσεις είναι σκόρπιες και βρέθηκαν μετά τον θάνατο του, ποτέ δεν θα μάθουμε ποια θα ήταν η τελική του μορφή. Τα ποιήματα του Χικμέτ ειναι δύσκολα, η μουσική του Λοϊζου σε πολύ πρώιμο στάδιο αλλά το σύνολο εγώ το έβρισκα πάντα σπαρακτικό. Όπως και το γεγονός ότι τα ποιηματα τα γράφει ένας μελλοθάνατος όπως δυστυχώς και τη μουσική.

2 Likes

@JTN

Μόλις έγραψες για έναν από τους αγαπημένους μου δίσκους των τελευταίων ετών, από μία μπάντα με πολλές δυνατότητες. Καρδούλα, λοιπόν, αν και ομολογώ ότι με θλίβει ελαφρώς το γεγονός ότι δεν σου κάνουν κλικ. Θα πρότεινα να δώσεις ευκαιρίες και στην υπόλοιπη δισκογραφία. Επίσης, πρώτη φορά συναντάω κάποιον που δεν κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο “Suffer The Last Bridge” ή/και στο “Sunlight” (κομματάρες ολκής, κατά τη γνώμη μου), μιλώντας για το “Winter”.

Τα παραπάνω, όμως, είναι και το στοιχείο που κάνει εξαιρετικό το θέμα που δημιούργησες. Οι (όχι κατ’ ανάγκη, βεβαίως) εναλλακτικές απόψεις και προσεγγίσεις σε album που αποτελούν, ενδεχομένως, «σταθμούς» στα ακούσματα όσων τα προτείνουν προς ακρόαση. Μακάρι να είχα το χρόνο (πρωτίστως) και τη διάθεση (δευτερευόντως), αυτήν την περίοδο, να συμμετέχω στα όσα ωραιότατα λαμβάνουν χώρα σε τούτο το topic.

Υ.Γ.: Οι εν λόγω έχουν έρθει για συναυλία το 2016, που ήταν ο ορισμός της αμηχανίας, από άποψη προσέλευσης.

3 Likes

Γαμησετα, κι εγω το ιδιο μαν. Οταν δεν υπαρχει και καποιο αλλο συναισθημα να σπαει τη μελαγχολια (οπως στο Forever Autumn που μου προτεινε ο φιλτατος @Achamian στο οποιο υπαρχουν νοτες αισιοδοξιας διασπαρτες και εμποδιζουν τη μελαγχολια να μπει σε 2η,3η,4η,5η διασταση και να συναντησει εκει τον παπα-χετ που απλα ετυχε να βρισκεται στην ιδια διασταση) , συνηθως δεν μπορω να ακουσω τους μελαγχολικα μελαγχολικους δισκους.

Εντωμεταξυ τι σου ειναι το γαμημενο το υποσυνειδητο/ασυνειδητο/whatever.

Λιγο πριν πεσω για υπνο χτες διαβασα το (γαμιστερο καμμενο) ποστ του @YoungAtlas για το ονειρο που ειδε. Μετα απο αυτο, οντας αρκετα παρορμητικος με αυτα, προτιμησα να μην καω απο την πολλη σκεψη με το ποιο αλμπουμ να βαλω στο ελευθερο θεμα και εβαλα εναν φετινο δισκο που ακουω αρκετα τελευταια και θεωρω πολυ καλο…

…Μετα απο λιγο πεφτω για υπνο και βλεπω ονειρο πως καποιος ποσταρισε “ε μαλακες μην βαλετε το καινουριο **** ****** το εχουμε ακουσει ολοι εχουμε πει γι αυτο, οποιος το βαλει θα το κανουμε skip ε”. Και στη συνεχεια προκυπτει πως το ειχαμε βαλει 4 ή 5 ατομα :rofl:

4 Likes

Ετσι ακριβως. Και οταν με ρωταει ο κοσμος “πως μπορω να ακουω αυτα τα μελαγχολικα και στεναχωρα” ενω ο ιδιος κοσμος λιωνει ξερω γω σε κουτουκια και ρεμπεταδικα με κατι μουσικες και τραγουδια που εμενα μου προκαλουν απεριοριστη μιζερια και με κανουν να νιωθω πραγματικη θλιψη, απορω πραγματικα. Βασικα δεν μου αρεσει καθολου μα καθολου η κλαψομουνιαση στην μουσικη (επ ουδενι δεν αναφερομαι σε Μανο Λοιζο με αυτο, καμια σχεση) και οταν ακουω κατι ρεμπετες να κλαινε για την απονη ζωη κτλ απλα ξενερωνω φουλ. Τετοια κλαψα ουτε οι Αναθεμα στα πιο κλαψιαρικα τους, ειναι ταξιδιαρικοι ακομα κι εκει.

Εκλαψα που την πατησες θες δε θες με ονειρο και συ…

2 Likes

αχαχ, εγω μια ιστορια με παπιες προτεινα και ο αλλος εβγαλε φιλοσοφικο δοκιμιο.

αν μη τι αλλο, αφιερωσες χρονο στην ακροαση και ειναι εμφανες οτι σε αγγιξε σε καποιο/α επιπεδο/α


να με συγχωρεις φιλτατε με το Ικι Θαμπ, με πετυχε σε κακια βδομαδα με πολυ κουραση και απογοητευση οποτε δεν ειχα χρονο για τις φανφαρες του Τζακ. Θυμαμαι πως τον αγαπουσα το δισκο καποτε, οποτε ακομα καπου μεσα μου ειναι και αυτο, αλλα οχι αυτη τη στιγμη.


Για να δουμε αν και σ’αυτο το exchange θα πεσω μεσα στο γουστο του JTN.

4 Likes

Την έχω τη μάσκα V, ΑΛΛΗ μάσκα θέλω γιατί αν γίνει τέτοιο album exchange δε θα έχω τι να βάλω, αγχώθηκα χθες στο όνειρο, μη με αγχώνεις ξανά :persevere:

@JTN ψήσου να γίνει ζωντανή κλήρωση για τα ματσαρίσματα στο Zoom, να λέω ότι τα όνειρα βγαίνουν (περίπου) αληθινά

6 Likes

Ελα αλλαξα φωτο προφιλ γιατι περασε κι ενας μηνας απο τις 5 Νοεμβριου.
Και για να μην εχεις εφιαλτες πλεον. Και αυτο θα μεινει για κανα χρονο.
Speaking of εφιαλτες… @pantelis79 που ειναι το review για King Diamond?
Ανυπομονει ο Αποστολης…

8 Likes

δεν το γνωριζω και αν κρινω απο το ειδος 95% οχι

ναι αλλα απο περιεργεια θα το βαλεις να παιζει

εδιτ: να πω οτι οταν γκουγκλαρα να δω τι ειδος να το βαλω, μου ηρθε λιγακι εμετος που υπαρχει καν τετοιος ορος, αλλα τι να κανεις…

1 Like

Έχω ακούσει αρκετές φορές το άλμπουμ για να γράψω κριτική, αλλά έχω ελάχιστο χρόνο τις τελευταίες ημέρες. Υπόσχομαι ότι μέχρι αύριο βράδυ θα το έχω κάνει.

Ψήσου!! Να φορέσουμε και τις μάσκες μας που κάθονται και αραχνιάζουν…

1 Like