Judas Priest

Σαφώς και η έμπνευση δεν χάθηκε όμως, αντικειμενικά μιλώντας, όταν μπαίνει σε κουτάκια και δεν αφήνεται αχαλίνωτη, όσο να 'ναι έχει και περιορισμένους τρόπους/μέσα για να αναδειχθεί, σαν να έχεις να βάψεις έναν πίνακα, έχεις χρώματα μεν αλλά, διαφορετικά θα έβγαινε το τελικό αποτέλεσμα αν είχες περισσότερα χρώματα, σαφώς θα έβγαινε αυτό που ήθελε ο καλλιτέχνης, οχι όμως στο επίπεδο που θα ήθελε.

Δηλαδή, αλλιώς θα εκφραστείς σε ένα κομμάτι των 7 λεπτών και Αλλιώς σε ένα κομμάτι των 4, στα 7 λεπτά , μπορείς να βάλεις πολλά και διαφορετικά πράγματα, στα 4 λεπτά όμως, πρέπει να είσαι straight to the point, χωρίς πολλές φανφάρες, με την ουσία και μόνο, κάτι το οποίο είδαμε κυρίως στη δεκαετία του 80 απο Priest ΑΛΛΑ, είχαμε δει μεγάλα σε διάρκεια κομμάτια, όπως το Blood Red Skies το οποίο ναι μεν ήταν της δεκαετίας του 80 αλλά, μπορεί σε θέμα παραγωγής να αποτελεί σημείο των καιρών (λέγε με drum machine), δεν παύει όμως να έχει έντονο το epicness της περασμένης δεκαετίας.

Προφανώς και δεν έχασαν την έμπνευση τους, την εκδήλωναν όμως με διαφορετικό τρόπο…

1 Like

Να εναποθέσω κι εγώ έναν μικρό οβολό επί της διαδικασίας, ξεκινώντας από το παρακάτω:

Αυτό!
Υ.Γ. Κάποιος με είχε καλέσει στο “Let’s Play…”. Τώρα δεν είναι η κατάλληλη στιγμή. Ας έρθουν τα '80s και θα μας φτιάξω καλά. Εβδομαδιαίο πένθος ο @apostolisza8 , μηνιαία πανήγυρις εγώ.

Έχοντας, πλέον, μεγαλώσει και σκεπτόμενος διαφορετικά, αν και το έβλεπα να έρχεται και να το αισθάνομαι μέσα μου απ’ όταν άκουσα τον προαναφερθέντα δίσκο, αφού ήμουν ανάμεσα σ’ εκείνους που θα έριχνα σφαλιάρα σε υποτίμηση του “Painkiller”, μιλάμε για δύο διαφορετικές εποχές. Η μεν πρώτη ήταν πιο ευρέως ελεύθερη στην έκφραση, ασχέτως του τι άκουγε ο κόσμος. Η δε δεύτερη ήταν σε μεγάλο βαθμό υπό την επήρεια της τότε μουσικής επιταγής - εμπορικής απήχησης. Άλλωστε, το έχουν δηλώσει και οι ίδιοι οι Priest “Ή θα κάναμε αυτόν τον δίσκο ή θα τα χάναμε”. Βέβαια, να αναφέρω και κάτι άλλο πολύ σημαντικό, για μένα. Αν δεν ήταν το “Ram It down” δε θα φόρτωναν στο “Painkiller”.

Το μόνο στραβό στο “Ram It down” ήταν ότι δε βρέθηκε κάποιος που να πατήσει πόδι και να τους πει “Τι είναι αυτός ο ήχος στα τύμπανα; Θα σας ακούσουν τα πανκιά και θα γελάνε οι προκότριχες της κεφαλής τους!”. Πραγματικά, άθλιος ήχος, γιατί πέραν αυτού, μιλάμε για ένα εξαιρετικό μουσικό υλικό που εξηγεί τι εστί heavy metal. Όπως και για ακόμη μια φορά, κατατρόπωσαν με την άψογη διασκευή του “Johnny B. Good”, που από τότε που το άκουσα πρώτη φορά, κάθε φορά που το ακούω είναι ολόφρεσκο.

Οπότε, εν κατακλείδι, προσωπικά έχω εκθρονίσει το “Painkiller” και απλά διατήρησα στην κορυφή το “Sad Wings of Destiny” μαζί με το “Ram It down”, πάντα ως τα αγαπημένα μου και καλύτερα για την πάρτη μου.

7 Likes

Μην με ταγκάρετε στο νήμα για Πριστ, δεν θα είναι ποτέ για καλό :stuck_out_tongue:

2 Likes

Θα συμφωνήσω στο οτι στο Ram It Down επέστρεψαν και πάλι τα heavy στοιχεία στη μουσική τους τα οποία, στο Turbo, είχαν περιοριστεί αρκετά, στο Ram It Down, οπως λέει και το όνομα, πραγματικά άρχισαν να ακούγονται εκνευρισμένοι, η οποία διάθεση, έφτασε στο αποκορύφωμα της στο Painkiller όπου εκεί πραγματικά τα έσπασαν, όμως, αν δεν είχαμε τις σχετικές ενδείξεις στο Ram It Down, η Ιστορία θα ήταν διαφορετική τώρα, δεν θα είχαμε το Painkiller όπως το γνωρίζουμε τώρα, στο Ram It Down άρχισαν να ακούγονται και πάλι λυσσαλέοι.

Σκεφτείτε πάντως το υλικό του Ram It Down με παραγωγή ξυραφένια όπως του Painkiller, ξεκάθαρα δεν θα υπήρχε η υποτίμηση που υπάρχει τώρα γι’ αυτό το δίσκο.

1 Like

Συμπαθατε με, αλλά love zone, come and get it, i 'm a rocker και love you to death δεν είχαμε ξαναδεί ως τότε στον ίδιο δίσκο πριστ, με εξαιρεση ίσως το point of entry. Αυτά τα 4 είναι δηλαδή που ρίχνουν το δίσκο πολύ.

Heavy metal, hard as iron, monsters of rock αξιόλογα, δυνατή και η διασκευή αλλα τα τελευταία δύο που δεν ανέφερα ειναι που δίνουν λόγο ύπαρξης (ή ακρόασης) στο δίσκο με το ένα να είναι από τα καλύτερα συγκινητικά/μελωδικά κομμάτια τους και το άλλο (το δωσ’μου τέτοιες δισολιες και πάρε μου την ψυχή)να είναι ύμνος και ίσως ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στο κλασικό heavy του πρώτου μισού των 80s και το λυσσασμένο heavy/speed του painkiller.

Το αγαπάμε και το ram it down, ιδίως για τους τελευταίους δύο λόγους, αλλά για εμένα πάσχει και συνθετικά, εκτός από τον κακό ήχο του φυσικά και το drum machine. Τα 4 από τα 9 κομμάτια του δηλαδή , αν αφήσουμε απέξω τη διασκευή

7 Likes

Εγώ θα το πήγαινα ακόμα παραπέρα.

Το Ram it Down έχει τρεις μεγάλες κομματαρες.
Τον ομώνυμο υμνο, το Hard as Iron (επίσης υμνος), κ φυσικά το ανυπερβλητο Blood Red Skies ( του οποίου η συνθετικη δομή ωστόσο, θεωρώ ότι είναι εντελώς διαφορετικης σχολής/νοοτροπίας από την αντίστοιχη των 70ς επικών τραγουδιών τους).

Από κει κ περα υπάρχουν δυο πολυ αξιολογα τραγουδια των sessions για το Ram it Down.
Τo ορμητικο Thunder Road κ το πιο ατμοσφαιρικο Fire Burns Below.
Κομματαρες αμφότερα, έμειναν εκτός δίσκου κ τα γνωρίσαμε χρόνια μετά ως bonus tracks σε επανακυκλοφοριες του κλασικου υλικού.

Η παραπανω πενταδα τραγουδιών, μαζί με τις κλασικοτερες στιγμές του Turbo (ομώνυμο, Out in the Cold, Reckless), αν συγκεντρωθούν σε ένα ενιαίο συνολο, θα μπορουσαν να αποτελεσουν έναν δυνατό Priest δίσκο της εποχής ( αντί για το Twin Turbos, δηλαδή, που ηταν το αρχικό τους πλανο, να συγκεντρωναν το πιο δυνατό υλικο των δυο δίσκων σε μια κυκλοφορία).

Having said that, ακόμα κ σε μια τέτοια περιπτωση - κ με αληθινά τυμπανα - το τελικό αποτέλεσμα, όσο αξιόλογο κι αν ηχουσε, δεν θα μπορουσε να συγκριθεί με το Painkiller.

Αφενός γιατί τα συγκεκριμένα τραγουδια ήταν συνθέσεις της εποχής τους, κ μπορει να άνοιξαν τον δρόμο για τον καταιγισμό του Painkiller, αλλά η μπάντα δεν ήταν ακόμα εκεί (πνευματικα/συναισθηματικα/συνθετικα).

Αφετέρου, επειδή ΚΑΙ το Painkiller ήταν προϊόν της εποχής του - ένας από εκείνους τους δίσκους που απαιτείται πολυ συγκεκριμένη συναστρια για να δημιουργηθεί.

Η δικαστική περιπετεια που είχαν μόλις βιώσει, η επανάπαυση/ στασιμότητα της εμπορικής επιτυχίας των 80ς, η αίσθηση του χαμένου εδάφους σε σχέση με τους πιο επιθετικους μουσικούς απογόνους που είχαν αναδυθεί, η ανάγκη να αποδείξουν ότι έχουν ακόμα πραγματα να πουν κ να δώσουν.

Όλα αυτά γεννησαν το Painkiller και το καθιστούν μνημειο του καιρου του (last grand stand μιας ολόκληρης εποχης/γενιας θα μπορουσαμε να πουμε).
Δεν θα μπορουσε να βγει νωρίτερα, ουτε υπάρχει κάποια εκδοχή του Ram it Down που θα μπορούσε να το ξεπεράσει.

Προσωπική γνώμη όλα τα παραπανω προφανως ε…

(κ με εξτρα συγκινησιακη φορτιση, μιας που τις τελευταίες μέρες - μετά από πολυ καιρό ομολογουμένως - επισκέπτομαι ξανά διασπαρτες στιγμές της δισκογραφιας της μπανταρας)

10 Likes

Μου αρέσει σχεδόν όλο το turbo ,παίζει να βάλουμε και locked in, hot for love έστω για Japanese bonus tracks? :sunglasses:

2 Likes

Χαχαχα!

Ειδικα για σενα, εννοείται!

Αλλά θα πρεπει να περιμένεις την remastered εκδοση ( του ανυπαρκτου δισκου του ironmanικου συμπαντος)

Η αρχικη εξαντλήθηκε!

1 Like

Μου αρέσει πολύ αυτό το κομμάτι ρε γαμώτο, κατά τα άλλα όμως συμφωνώ, μέτριος δίσκος συνολικά.

Ραμ ιτ νταουν μετριο, αλλα αυτο το Johnny b Goode, απεριγραπτο αισχος, οικτρο, η μεγαλυτερη κουραδα στην ιστορια.

Κατα τη γνωμη μου.

Προφανώς δεν μιλάμε για άριστο δίσκο, είχε όμως κάποιες καλές ιδέες, κάποιες άλλες όμως (Love Zone, Love Me To Death), χαλάνε την εικόνα του δίσκου, αν υπήρχε ας πούμε αντί αυτών των δύο κομματιών το Fire Burns Below, θα είχαμε εντελώς άλλη οπτική για το δίσκο, είχε ενδιαφέρουσες ιδέες οι οποίες όμως, έχασαν πόντους απο την υλοποίησή τους…

i’m a rocker φαν και εγώ !
Στα κορυφαία για μένα το Monsters of rock.Βαρύ, αργό (ίσως το πιο αργό κομμάτι των Priest) και έχει κάτι σαν ατμόσφαιρα από sci-fi horror b-movie.
Για το Ram it down, παίζει πολύ μουσική νοσταλγία από μέρους μου, αφού ήταν το πρώτο Priest που άκουσα, όταν πρωτοξεκίνησα να ακούω μουσική.

3 Likes

Χθες ετυχε να διαβασω την ιστορια πισω απο αυτη την επιλογη, οπως την καταγραφει ο ΚΚ στη βιογραφια του. Ειχαν χασει την ευκαιρια να δωσουν τραγουδι για την ταινια Top Gun, το Reckless από το Turbo. H προταση ηρθε τελευταια στιγμη στις ηχογραφησεις, ειχαν βαλει το τραγουδι τελευταιο στο δισκο για να κλεινει δυνατα και επρεπε να το αφαιρεσουν.

Επειδη δεν ηξεραν για την ταινια κατι παραπανω απο το οτι ειχε να κανει με military action και απλως υπεθεταν, φοβηθηκαν να το “καψουν” απο τον δισκο και να βαλουν με αυτο την υπογραφη τους σε μια ταινια που ισως πηγαινε απατη. Ολοι ξερουμε φυσικα τι συνεβη και ηξεραν οτι εχασαν το τρενο.

Στις ηχογραφησεις του RID ομως ηρθε προταση για τραγουδι σε νεα ταινια. Ο ΚΚ λεει οτι ξεραμε πώς μια λαθος επιλογη μπορει να φερει μια αλλη λαθος επιλογη, αλλα αποφασισαν οχι απλως να πουν “ναι”, αλλα να βαλουν και στον δισκο τους το τραγουδι που θα χρησιμοποιουσαν στην ταινια. Δεν του αρεσε λεει το τραγουδι, παροτι η διασκευη ηταν οσο JΡ ήθελε να ειναι.

Αυτη ειναι η δικη του εκδοχη, η ιστορια in his own words. Αν με ρωτατε παντως, μια χαρα τραγουδι ειναι το Johnny B. Goode, κυριως χαρη στον μεταλ γκαντ που σπερνει οπως παντα.

7 Likes

Κι μενα μου αρεσει το i’m a rocker και μαλλον γιατι το απογειωνει ο Halford (κλασικα).

Ανισος δισκος το Ram it down αλλα τo blood red skies εχει φοβερη ατμόσφαιρα.

1 Like

Μολις το ανακάλυψα! Αρκετα ενδιαφέρον και παρατηρεις ποσο καλα κομματια εχουν γράψει.

5 Likes


47 Χρόνια :metal:

13 Likes

25 Likes

Οχι ρε μλκ, δεν εχω unsee στο πληκτρολογιο της δουλειας :frowning:

3 Likes

Δεν παλιώνουν (-τελειώνουν) ποτέ τα καλαμπούρια με τη ζεϊμπεκιά του Sad Wings…

1 Like

Αχαχαχαχα, πρώτη φορά το βλέπω εγώ, γάμησε.

2 Likes