Ωχ, υπάρχει άτομο που θυμάται αυτήν την λεπτομέρεια!
Αρχικά τοποθετούμαι λέγοντας πως διαχρονικά περισσότερα είναι τα “μεταλλικά ευτράπελα” που έχω δεχθεί από άλλους μεταλλάδες, παρά τα σκηνικά που έχω συμμετάσχει, δεν άνηκα, και λόγω ιδιοσυγκρασίας και γενικότερων ακουσματων, σε μεταλλοπαρέες!
Στο θέμα μας και το θλιβερό αυτό κάφρικο περιστατικό.
Χωριό, Φιλιατρά Μεσσηνίας, τυπική Μεγάλη Παρασκευή που οι πιστοί θεωρούσαν πως θα έχει σκατόκαιρο γιατί πενθεί το σύμπαν αλλά είχε λιακάδα χωρίς σύννεφα, οπότε τι κάνεις; Αν δεν μαζευτείτε να πάτε για κανά μπασκετάκι πας για τσίπουρα από το μεσημέρι σερί.
Αφού αλλάξαμε 2-3 καφενεία, είχε πάει η ώρα 7μιση, είχαμε κλείσει το 4ωρακι μας με την τοπική μου παρέα, και μας είχε κόψει από την πείνα. Η επιλογή του να παίρναμε μεζέ στο καφενείο σήμαινε πως θα συνεχιζόταν το πιώμα, οπότε έπρεπε να αλλάξουμε μέρος για να το “σπάγαμε” κιόλας να προετοιμαζόμασταν για τον βραδινό γύρο.
Πάω λοιπόν σε ένα σουβλατζίδικο, φορούσα μπλουζάκι Mayhem και για πανοφώρι είχα το τότε jean jacket μου που είχε backpatch Blasphemy “Blood Upon The Altar”. Παραγγελνω τα 2 πιτόγυρα μου (αυστηρά κοτόπουλο) και αράζω να φάω, έχοντας ξεχάσει (μα γιατί) πως από εκεί περνάει ο επιτάφιος.
Σημείωση. Εκεί, έχουμε 4 ενορίες, άρα 4 επιταφίους που στην διαδρομή ενώνονται σαν τον Voltron σε μια ενιαία πομπή, οπότε ήμουν σε σημείο που περνάνε όλα μαζί.
Μπροστά πήγαινε αυτός της δικιάς μας ενορίας, οπότε ο παπάς που ήξερε το σόι μου, πίστευε πως ήταν καλή στιγμή να δείξει οικειότητα. Σταματάει την πομπή, γυρίζει και μου λέει φωνάζοντας όταν περνάει ο επιτάφιος είμαστε όρθιοι.
Δεν κατάλαβα πως μιλάει σε μένα, συνεχίζω, και λέει ούτε τρώμε τέτοια μέρα είναι αμαρτία. Το καταλαβαίνω, σηκώνομαι, αφήνω τα σουβλάκια στο τραπέζι, και χαμογελάω από αμηχανία, και γυρίζω την πλάτη μου και πάω στο μπάνιο του μαγαζιού να πλυθώ.
Ε, στην θεα πρώτα του λόγκο αλλά και του backpatch μπορώ να πω πως κάποιοι κάτοικοι βίωσαν ένα μικρό satanic panic, ντροπή, η νεολαία δεν σέβεται τίποτα παρότρυναν τον παπά να συνεχίσει την πομπή γιατί είμαστε χαμένη υπόθεση. Μάλιστα, είχαν πιάσει και τον συγχωρεμένο τον παππού μου και του κάνανε κύρηγμα αλλά με είχε υπερασπιστεί επικά.
Την επόμενη μέρα, Ανάσταση γαρ, έξω από το προαύλιο όταν είχα πάει για το καθιερωμένο εθιμοτυπικό, προφανώς και με δείχνανε και λέγανε ο σατανιστής (που στην πορεία έγινε και ναρκομανής) και την επόμενη χρονιά είχα μείνει σπίτι στην περιφορά και άκουσα και ατάκα πως εδώ μένει ο ασέβαστος που έτρωγε σουβλάκια καθώς περνούσε ο επιτάφιος.
Στα πιο σημαντικά, αυτό αποτέλεσε άθελά του, άλλο ένα επεισόδιο στην χρόνια μάχη ενάντια σε ντόπιους χρυσαυγιτες, μόνιμους κατοίκους,με πολλούς νεότερους μου κιόλας, που κάθε φορά που κατέβαινα χωριό έβλεπα να μην έχει αλλάξει τιποτα, οπότε οι δράσεις συνεχίζονταν. Αλλά αυτά δεν αφορούν το τοπικ.