Black Metal Albums

συγγνωμη για το τρολ αλλα αξελ και κρισπ που χαθηκαν και αυτοι?
και ναι ο αλλος που δεν μπορουσα να θυμηθω ηταν ο πλαντερερ
για μενα αυτοι οι δυο εσταζαν χρυσαφι καθε φορα που εκαναν κριτικη σε μπλακ μεταλ μπαντες
χωρις βεβαια να θιξω τον οποιοδηποτε τα παντα διαβαζω εδω στο θρεντ του μπλακ μεταλ
και οπως προαναφερθηκε προηγουμενως καλες εποχες με το δυαδικτιακο ξυλο

Thanks, αλήθεια! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και η συγκεκριμένη κριτική αλλά και γενικότερα τα κείμενα!

Πάντως, αν και εγώ, όπως και ο συνάδελφος είμαι κοντά 1μιση χρόνο σε site/forum και αγνοώ πολλά από όσα αναφέρετε, να πω πως σε ένα debate Bathory/ (σχεδόν) οτιδήποτε, θα γινόταν το έλα να δεις αν συμμετείχα. No regrets.

2 Likes

έλα make it happen λέμε

μπορεί να μην μου λείπουν πολλά από τις " παλιές εποχές " ούτε το ύφος ούτε τα μέλη αλλά κάτι τέτοια είναι έως και απώλεια :stuck_out_tongue:

Πλέον είμαστε αισθητά λιγότεροι , αλλά κακά τα ψέματα τα φόρουμ είναι φάση των 00’ς μέχρι early 10’s περισσότερο . Είναι γενικό το φαινόμενο

4 Likes

Δεν τίθεται θέμα debate :upside_down_face:

Πάντως, αν και γενικό το φαινόμενο όντως, το φόρουμ προσφέρει παραπάνω πράγματα από ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά για την μουσική. Μπορεί να γίνει πιο σοβαρή ανταλλαγή απόψεων. Δεν θα δεις κάτι και θα το προσπεράσεις αστραπιαία, ειδικά αν δεν έχεις καλομάθει σε άλλα μέσα, σαν και του λόγου μου. Είναι πιο κοινωνική διαδικασία.

7 Likes

Εγώ δεν έχω παραστάσεις από φόρουμ. Ως ενεργός μουσικός (μέχρι πριν μια τριετία, από την μετανάστευση και μετά τζίφος), με δουλειές πάντα σχετικές με την μουσική και άπειρους φίλους μουσικόφιλους, δεν κατέφυγα ποτέ στην διάδραση του πληκτρολογίου.

Παρόλα αυτά, το φόρουμ μας εδώ, συχνά με εντυπωσιάζει. Κυκλοφορούν φοβερές απόψεις, γνώσεις και ιδέες. Κυκλοφορούν ωραία μυαλά και ωραίες ψυχές.

Ένα πράγμα με χαλάει λίγο: η ομοιογένεια/ψιλοβιασμός της γλώσσας. Έχει την πλάκα του αλλά ακόμα δεν το έχω συνηθίσει.

Πέραν αυτού όμως, νομίζω ότι το επίπεδο και η κοινωνική καλλιεργεία των ανθρώπων (της πλειοψηφίας έστω…) που προφέρει λόγο εδώ, είναι ανεβασμένο. Αυτό μάλλον αντανακλά κάτι γενικό - και χαίρομαι!

5 Likes

@apostolisza8 @Rebel Θέλετε να πείτε δεν έχετε διαβάσει τα ΉΓΓΙΚΕΝ Η ΏΡΑ και ήγγικεν η ώρα των φτωχών?? Το φόρουμ στα καλύτερά του!!! Ή βασικά σε μια τελευταία τόσο έντονη/ζωντανή/σχεδόν πολεμική φάση, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. (Κι αναρωτιέμαι μονάχη, αν φτάσαμε να θεωρούμε αυτό ιστορία, μορφές τύπου τζωνβλα πρέπει πια να έχουν περάσει στη σφαίρα του μυθικού… Α ρε, μεγαλώσαμε! :scream: :crazy_face:)

Κατά τα άλλα, συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του @Ironman1 σχετικά, αλλά και με τον @apostolisza8 στο κομμάτι του ότι μια τέτοια διαδικτυακή πλατφόρμα εξυπηρετεί άλλες ανάγκες και βοηθάει στην ουσιαστικότερη έκφραση και συνδιαλλαγή. Προσωπικά τουλάχιστον με καλύπτει μιας και απέχω πλήρως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Να σημειώσω επίσης πως παρακολουθώ το σαιτ/φορουμ από το '06 και πως μέσα απ’το φόρουμ έχω μάθει μουσική, έχω μάθει να γράφω για μουσική, έχω κάψει (κύτταρα, εργατοώρες, χρόνο, πληκτρολόγια), μπορεί και κλάψει ;p, έχω τσακωθεί και υπάρξει υπερενοχλητική (πλην γαμάτη :sunglasses: :stuck_out_tongue_closed_eyes:) και άλλα τόσα, μα κυρίως έχω γνωρίσει ανθρώπους που όλα αυτά τα χρόνια μοιραζόμαστε με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο την αγάπη μας για την μουσική, που θα χαιρετηθούμε στα λαιβ πχ, θα πούμε και δυο κουβέντες και θα πιούμε και δυο μπύρες και ανθρώπους που μοιραζόμαστε πολλά παραπάνω, τις ζωές μας σχεδόν και μας ενώνει φιλία ετών. Μαγευτικό το ότι όλα αυτά συνέβησαν μέσα από ενα φόρουμ.

Τεσπα, σταματώ το οφφτοπικ (εποχές που το κάνεις μόνος σου από σεβασμό και δεν σε κυνηγούν οι μοντς χαχαχ, άλλη μεγάλη κατάκτηση/αλλαγή ;p) απαντώντας και στον @razor7 πως όλοι αυτοί φαντάζομαι είναι μια χαρά και εικάζω πως είτε βαρέθηκαν/κουράστηκαν απ’το φόρουμ είτε/και εκφράζονται σε τπτ φεησμπουκς. Αυτάααα…

7 Likes

Γενικά, σε αυτό το κομμάτι παίζει τον ρόλο του η ηλικία. Άνθρωποι που έχουν μεγαλώσει σε
εποχές πριν το facebook και τα λοιπά μέσα δικτύωσης, είναι πιθανό (χωρίς να είναι και κανόνας) , να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν φόρουμ σαν μέσο συζήτησης.
Ανθρωποι που ξεκινησαν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο από το 2010 και μετά χονδρικά, είναι πολύ πιθανό να αρέσκονται σε διαφορικό τρόπο επικοινωνίας. Εξέλιξη λέγεται αυτό, δεν είναι παράλογο, άσχετο αν προσωπικά, συνεχίζω να προτιμώ τα φόρουμ για εκτενείς συζητήσεις.

Το φόρουμ και γω, δεν το έχω προλάβει στα ντουζένια του, αλλά μια χαρά μου φαίνεται το επίπεδο του, είναι 5-10 χρήστες που κάνουν απολαυστικές κουβέντες, ασχέτως αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε. Θα ήθελα να έχει λίγο παραπάνω κίνηση, αλλά μου φαίνεται ότι βρίσκεται σε ελαφρά άνοδο την τελευταία περίοδο.

5 Likes

Ωραία η κουβέντα παραπάνω με την αναδρομή του φόρουμ εδώ και γενικότερα. Παρακολουθώ το ροκιν από το 08 (αν και έκανα λογαριασμό αργότερα).

Ήταν πολύ πιο ενεργό, λόγω και εποχής και τάσης φυσικά και με πολύ περισσότερο χαβαλέ. Δυστυχώς πολύ αξιόλογοι χρήστες δεν γράφουν πια (αναφέρθηκαν και παραπάνω). Ειδικά εδώ στο ΒΜ θρεντ έμαθα και άκουσα ωραίες μουσικές από τις προτάσεις και τα κείμενα των παιδιών.

Τώρα, μετά από μια κάμψη το φόρουμ είναι μια χαρά, με καινούργιους πολύ αξιόλογους χρήστες αλλά και όσοι παλιότεροι συνεχίζουν. Μπορεί να είναι πολύ πιο ήσυχα τα πράγματα τώρα, αλλά λείπουν και οι πολλές αντεγκλήσεις του τότε :joy:.

Υπήρχε ένα θρεντ που μαζευόταν τα καλύτερα ποστς. Δεν θυμάμαι τον τίτλο και αν το θυμάται κανείς ας το σηκώσει γιατί θα ήθελα να ξανά διαβάσω εκείνο το συγκλονιστικό ποστ για τον δίσκο των λεντ ζέπελιν, που πραγματικά με έκανε να αγαπήσω ακόμα περισσότερο την μουσική.

Ps: και ένα άλλο ποστ που μου έχει μείνει (Και ένα μεγάλο ρισπεκτ) ήταν για τον Ρορι Γκαλαχερ, που αν θυμάμαι καλά ήταν από @Sh_Wo_f (αν δεν θυμάμαι καλά σορι και ρισπεκτ ενιγουει :joy:).

4 Likes

Ούτε εγώ έζησα τις εποχές όπου το forum είχε πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή, αλλά οι παλιότερες συζητήσεις είναι ακόμη διαθέσιμες. Έχοντας διαβάσει λοιπόν κάποιες από αυτές μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλύτερο τώρα.
Ναι μεν λείπουν κάποιοι χρήστες με άποψη, από την άλλη όμως, το γεγονός της μικρότερης προσέλευσης αποθαρρύνει σε σημαντικό βαθμό κάτι ευτράπελους τύπους όπως εκείνος ο μυθομανής “κοσμογυρισμένος” φουκαράς, όσο και “αυθόρμητους υποστηρικτές” κομμάτων (ειδικά συγκεκριμένου χώρου) που είχαν αναλάβει να πιάσουν το ροκάδικο target group.

Καλές και ενδιαφέρουσες κουβέντες για τη μουσική, συγκεκριμένες ή και πιο γενικόλογες, ακόμη γίνονται και σε πολύ πιο πολιτισμένα πλαίσια. Παλιότερα αυτά χάνονταν στον κυκεώνα του τρολαρίσματος

5 Likes
6 Likes

Το έχω διαβάσει κι εγώ παλαιότερα , αυτά ήταν τα ωραία τότε, έσκαγε στο άκυρο ο άλλος κατάθεση ψυχής

4 Likes

Χαχαχαχ θενξ, θα το πάρω το ρησπέκτ, αλλά νομίζω εννοείς αυτό. Εγώ έτσι τούμπανο άντε ένα για ντιο που θυμάμαι. Ενηγουεη.

εντιτ : α είχες δίκιο, κάτι έχω πει και για ρορυ, θενξ. Διόρθωσα και το λινκ γιατί σε κάθε περίπτωση άλλο ποστ εννοούσα

Καλά τα λέει και ο @Ian_Metalhead πάντως. Κάπου χανόταν η ουσία με τα τρολλαρίσματα, τους τσακωμούς, τους μοντς, τα μπανς, αλλά είχε και την πλάκα του, αν το έβλεπες έτσι. Πχ προσωπικά και ούσα και μικρότερη, συμμετείχα σε αυτά τα καψιματικά οπότε για μένα ήταν οκ, ενώ την ίδια ώρα για κάποιον άλλον θα ήταν πολύ ενοχλητικό. Έβγαινε πάντως και πολύ πχοιότητα κατά τα λοιπά. Και ταυτόχρονα χανόταν τόοοοσος πολύς χρόνος χαχαχα.

Το φορουμ πέρα από το πέρασμα του χρόνου και την αναπόφευκτη κούραση πολλών χρηστών, θεωρώ άλλαξε πολύ και με τις αλλαγές στα templates και πολλοί βαρέθηκαν να ασχοληθούν περαιτέρω. Κι εγώ ποστάρω πολύ σπασμωδικά τα τελευταία χρόνια και το κρατάω πιο πολύ σαν όμορφη συνήθεια. Όπως και να έχει, υπάρχει ακόμα επίπεδο εδώ κι ας μην είναι 100 οι “έγκριτοι γιούζερς” αλλά λιγότεροι. Όρεξη να χετε/να χουμε και να απλώνουμε σεντόνια για μουσική αν μη τι άλλο. (Ώρες ώρες νιώθω ότι κάνω σαν γιαγιάκα. Τρεμάμενα χέρια και “την ευκή μου να χετε” κτλ. ;p)

Θα πάρω το θάρρος να ταγκάρω τον @manos87 μήπως και έχει όρεξη να πει μια γνώμη, να κάμει μια κοινωνικοπολιτικοιστορική ανάλυση βρε αδερφέ. :upside_down_face: :blush: :nerd_face:

5 Likes

Εγώ δεν έχω και πολλή (έως καθόλου) σχέση με το black metal, αλλά επειδή είδα ενδιαφέρουσα κουβέντα είπα να τη διαβάσω. Επειδή αναφέρθηκε ο Plunderer:

Just in case. :slightly_smiling_face:

1 Like

Ήταν φοβερό το ήγγικεν η ώρα, απ’ τα καλύτερα θέματα του φόρουμ. Θυμάμαι σαν τώρα δα το άνοιγμά του και να διαβάζω με τις ώρες σεντονάρες. Επίσης, θυμάμαι πολύ έντονα να διαβάζω ένα ποστ να λέει "Χάρη στον Quorthon έχουμε δισκάρες σαν και αυτές: https://www.youtube.com/watch?v=gt4Dfvveu0w "
Δεν το ήξερα καν, το αγάπησα και το λιώνω συχνά πυκνά από τότε. Στιγμές που σου μένουν.

Και έχουν περάσει 8 χρόνια από τότε ρε, πού στον πούτσο πάνε τα χρόνια έτσι σφαίρα. :roll_eyes:

anyway, να κλείσει και από μένα το οφτόπικ. Αποστόλη btw είναι φοβερά διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό ταυτόχρονα και για μένα να διαβάζω ποστς σου και ριβιούζ σου.

5 Likes

Μου επιτρέπετε μια κουβέντα για τον Αποστόλη;

Από όσα έχει τύχει να διαβάσω (και δεν είναι λίγα), τον θεωρώ έναν από τους καλύτερους συντάκτες παγκοσμίως για το extreme metal. Οι γνώσεις, η άποψη, η αντίληψη του αισθητικού/πολιτιστικού/κοινωνικού ρόλου της ακραίας μουσικής αλλά και η διάθεση του να μην γλείψει κανέναν και τίποτα αν δεν το αξίζει, τον κάνουν one of a kind. Το λέω ανοιχτά.

Είμαστε πολύ τυχεροί που τον έχουμε στο rocking!

11 Likes

Κάτι μέσα μου από τα παλιά με ωθεί να νουθετήσω και να μεταφέρω όλα τα οφφτοπικ ποστς σε νέο θρεντ (δεν λέγονται καν θρεντ πχια ε, σοκ). Υποτίθεται ότι έχω μοντ ραητς ακόμα για κάποιο λόγο αλλά δεν ξέρω καν πώς γίνεται χαχ και ούτως ή άλλως μ’ αρέσει αυτή η αναρχία του ανθρώπου που πεθαίνει. Ένα nostalgia thread topic θα είχε άπλετο ενδιαφέρον για εμάς τους γέροντες.

Αν θυμάμαι καλά είμαι εδώ από το 2004; Σκιαχτικότατο και μα τον τουτάτι πού πήγαν αυτά τα χρόνια; Αν δεν απατώμαι, είχα μπει με αβαταρ Psychotic Waltz, πού 'ναι και της μόδας αυτές τις μέρες, ήρθαμε full circle. Ας το πω αλλιώς. Είμαι εδώ απ όταν η σηγουλφ δεν είχε ενοχλητικά underscore στο γιουζερνεημ, πόσταρε τα μαλλιά της στο τοπικ-σταθμό “οι φάτσες σας” σε ένα από τα πρώτα της ποστς και ως συνήθως όταν πόσταρε θηλυκό γινότανε πανικούλις. Το θυμάμαι αμυδρά.

Λάτρευα ποστς πλαντερερ εδώ, με έκαναν να ακούσω δίσκους που υπό άλλες συνθήκες δεν θα άκουγα. Απίστευτα ταιριαστός με τη μουσική αυτή τρόπος γραφής.

Καλώς ή κακώς τα φόρουμ (-α) έχουν επιτελέσει πια τον σκοπό τους και σιγοσβήνουν στη λήθη μέχρι να επανέλθουν κάποτε υπό άλλη μορφή. Παρόλα αυτά, εμείς οι ολίγοι γραφικοί συνεχίζουμε με ενέσεις πού και πού. Η νέα φουρνιά των συντακτών έφερε και τους πολυγραφότατους Αποστόλη και Αντώνη που έχουν μουσική ζωντάνια και για περίσσευμα, οπότε πορευόμαστε κούτσα-κούτσα μαζί και με άλλους ποιοτικούς χρήστες που έχουν ξεπεταχτεί.

Το νέο φορματ του φόρουμ είναι mobile friendly. Δεν μπαίνει νέο αίμα, ναι, δεν είναι και self-sustainable ως φόρουμ στα 2020. Αλλά είναι fan bet.

μποτομ λαην: φτιάχτε nostalgia θρεντ και καλέστε όσους παλιούς χρήστες μιλάτε ακόμα να κάνουν ένα ποστ τιμής ένεκεν

6 Likes

Τα λέτε έως και συγκινητικά όμορφα, μπράβο και στον Μάνο που επανέφερε την λέξη thread, (και για το fora) αλλά ας το γυρίσουμε λίγο ον τόπικ:

Μέχρι να γράψω πιο αναλυτικά τις σκέψεις και τα συμπεράσματα μου στην παρουσίαση που έρχεται, να αφήσω αυτό το ΣΟΚ εδώ πέρα. Στην αρχή το άκουγα διστακτικά, όσο περνάνε οι εβδομάδες όμως, κατάφερα να το “πιάσω”. Δεν ενθουσιάζομαι με την νοσταλγία, αξίζει όμως να επενδύσει κανείς στην ατμόσφαιρα αυτού του δίσκου.

Δεν θα πω τίποτα άλλο, παρά μόνο αυτό εδώ:

The smell of black metal, '94-'95. για να παραφράσω την στιχάρα των Satyricon.

Αν και ο δίσκος έχει κυκλοφορήσει, να πω πως έρχονται κάτι παραπλήσιες αρκούντως εξωτικές κυκλοφορίες τον επόμενο μήνα, σαν και του λόγου του.

7 Likes

https://thisispast.bandcamp.com/album/labyrinth

Δεν ξερω αν τους συμπεριλαμβάνεις μεσα στις επερχόμενες εξωτικές κυκλοφορίες που ανέφερες, αλλά μόλις έβγαλαν δίσκο (δύο δίσκους για την ακρίβεια!) κ οι πολύ πολύ ιδιαίτεροι Cult of Fire ( πιο πάνω έχει ποσταριστεί κ τραγούδι).
Και,ναι, και οι This Is Past στο αποπάνω ποστ είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση μπάντας που μόλις επέστρεψαν μετά από επταετή απουσία με νέο δίσκο.

In the meantime, κ χωρίς να θελω να πηδηξω την επαναφορά του θρεντ απο τα απανωτα οφτοπικ, ειπώθηκε κάτι πιο πανω που ,μαζι με τις θύμησες για τις παλιές μεγαλες σεντονοσυζητησεις, ξυπναει, νομιζω ( ευχάριστα προφανώς!), διαθεση για νεους γύρους ( αντι)παράθεσης της μουσικής οπτικής του καθενός μας:

Λοιπόν
Εμπνεόμενος από το αίτημα του Rebel, κ για να αποδώσω φόρο τιμής στα παλιά debates ( με τη βοήθεια του Αποστόλη, στην απέναντι πλευρά, ελπίζω! :smile:)
Θα σηκώσω το γάντι κ θα πω τα εξής
(Προειδοποιώ ότι το θέμα, αν κ θα το ξεκινήσω από τους Bathory, ξεφεύγει κατά πολύ από το black,απλά έτυχε να το θίξουμε εδώ- δεν ανοίγω πάντως νέο τόπικ γιατί στην πραγματικότητα το θεωρώ περισσότερο αφορμή για συζήτηση που έχει να κάνει ΚΑΙ με το black, παρά actual debate. Αν οι mods διαφωνούν ας το μεταφέρουν όπου κρίνουν ότι ταιριάζει)

Το πόσο σέβομαι κ αγαπάω τις μουσικές του Quorthon νομίζω ότι δεν έχει νόημα να το αναφέρω (αλλά θα το επιχειρήσω ούτως η άλλως :stuck_out_tongue:).

Ένα από τα πρώτα εξόχως έντονα βιώματα που έχω από αυτή τη μουσική είναι η στιγμή, πίσω στο μακρινό 93, που ήρθα αντιμέτωπος με την κατάθεση ψυχής που ονομάστηκε Twilight of The Gods. Λίγους μήνες μετά, μέσα στο καταχείμωνο, εκτέθηκα σε πρώτη ακρόαση Hammerheart σε στερεοφωνικό φίλου (με Aldebaran να λυσσάει από δίπλα μέσα στο δέος κ την πώρωση).

Τα The Return κ Under the Sign of the Black Mark (πάνω κ απ το ντεμπούτο) δίνουν, μέσα από μια αρχέγονη κ -κυρίως- ανεπιτήδευτη αίσθηση αλλόκοσμου σκότους, υπόσταση κ λόγο ύπαρξης όχι απλά σε μια σκηνή αλλά κ σ έναν ολόκληρο τρόπο έκφρασης (που ενίοτε φεύγει από τα όρια της μουσικής, αλλά αυτό είναι άλλη - επίσης μεγάλη- συζήτηση) ο οποίος συχνά κουβαλάει πάνω του κ εξελίσσει (κάποτε μέσα από ζωτικές προσμίξεις με άλλες εκφραστικές φόρμες) το σύνολο του ακραίου ήχου.

Το Blood Fire Death (το οποίο για μένα θα παραμείνει στον αιώνα τον άπαντα το αποκορύφωμα της καλλιτεχνικής διαδρομής του Quorthon ) είναι ένας από τους ελάχιστους εκείνους δίσκους που θα παίζουν στο συλλογικό ασυνείδητο των τελευταίων επιζώντων την ώρα που ο κόσμος θα λιώνει μέσα στη Φωτιά(κατά το Ράγκναροκ, αλλά κ την Ασκητική…).

Κ -σε καθαρά προσωπικό επίπεδο- το Blood On Ice είναι (μαζί με λιγοστούς ακόμα δίσκους) κάτι σαν προσωπική Βίβλος: μουσική,concept, στίχοι, φωνή, χροιά, artwork, το μπάσιμο στο Gods of thunder (αυτή τη φορά ήμουν εγώ, στο δικό μου στερεοφωνικό, που -μέσα στην τρέλα κ την πώρωση- έπρηζα τον Aldebaran) κ, ναι, το Man of Iron…

Ωστόσο (ακολουθεί - μάλλον- unpopular opinion, ειδικά για black metal thread),
παρ’οοολα τα παραπάνω, θεωρώ ότι κάποια (λίγα) σχήματα είναι τουλάχιστον ισάξια σε πολύ συγκεκριμένους τομείς, κ Ένα ,στο προσωπικό μου Σύμπαν, τους/τον υπερβαίνει καθολικά.

Στην κατηγορία Forefathers/Innovators/Shadowcasters
(ναι, ξέρω, τιστομπουτσο λέω τώρα, αλλά έτσι μου βγαίνει να το θέσω εδώ!)
του ακραίου ήχου:
-Οι Hellhammer/Celtic Frost/Triptykon( στον πυρήνα τους θεωρώ ότι πρόκειται για ένα ενιαίο εκφραστικό όχημα του Warrior) ΠΟΤΕ Κ ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είναι κάτω από τους Bathory.
-Ανεξαρτήτως ιστορικής βαρύτητας ή μεταλλικής ορθοδοξίας, οι Slayer των τριών πρώτων δίσκων ΔΕΝ επισκιάζονται από κανέναν.
-Το ίδιο θα πω, σε επίπεδο αρχετυπικής, κοσμογονικής λύσσας/ πριμιτιβισμού, για τους πρώιμους Sodom, Kreator, Sepultura (χωρίς να αναφερθούμε καν σε Sarcofago,Possessed,Morbid Angel).
-Στα - εξίσου σημαντικά για το σύνολο του ακραίου ήχου- ιδιώματα που τους αντιστοιχούν, οι Death, αλλά και οι Napalm Death, είναι ισομεγέθεις σε βαρύτητα κ σπουδαιότητα με τους Bathory.

Στην επική πλευρά των πραγμάτων (μια που το θέμα επανήλθε μέσα από την αναφορά μου στο αντίστοιχο debate), αφήνοντας στην άκρη τους Manowar (των οποίων τριάντα συγκεκριμένα τραγούδια ζουν κ βασιλεύουν σ’ έναν ολόδικό τους κόσμο, όπου τους κανόνες έχουν θέσει αποκλειστικά οι ίδιοι κ κανένας δεν μπορεί να τους αναιρέσει) κ οδεύοντας προς τον ακραίο ήχο με την λίγο ευρύτερη έννοια, οι Candlemass δεν έχουν σε τίποτα μικρότερη αξία, παρουσία ή ειδικό βάρος από τους Bathory. Ακόμη κι αν, θεωρητικά, οι ίδιοι δεν ανήκουν με κανέναν ορατό τρόπο στο extreme, ο ήχος τους παραμένει το textbook σχεδόν κάθε doom μπάντας(και πολλών άλλων), όσο ακραία κι αν είναι η προσέγγισή της. Όσο για την αντίληψή τους περί επικής αίσθησης/ ατμόσφαιρας, αν κ προέρχεται από εντελώς διαφορετική αφετηρία από την αντίστοιχη των Bathory, δεν είναι σε κανένα επίπεδο λιγότερο αρχετυπική/κρίσιμη/απόλυτη.

Κ τέλος, είτε σε επικό, είτε σε extreme πλαίσιο , είτε γενικότερα,
αντί ανακήρυξης ultimate champion του ακραίου ήχου(στο προσωπικό μου σύμπαν, επαναλαμβάνω), απλά θα επαναφέρω την πρώτη τοποθέτηση που έκανα ποτέ σ’ αυτό το φόρουμ:

Το γιατί κ με τί τρόπο/τρόπους, πέρα από το ότι απαιτεί νέο κείμενο (επίσης μεγάλης έκτασης πιθανότατα), φρονώ ότι θα ήταν λάθος να αναλυθεί εδώ, αφενός λόγω του ότι οι Bolt Thrower ανήκουν -προφανώς- σε διαφορετικό ιδίωμα (οπότε το οφτόπικ του θρεντ θα απογαμηθεί!), αφετέρου επειδή νομίζω ότι δικαιούνται τη δική τους αυτόφωτη “εισήγηση πρωτοκαθεδρίας”, κ όχι σε αντιδιαστολή με όποιον άλλον (ακόμη κι όταν ο “όποιος” είναι ο ίδιος ο Quorthon…)

Όπως κ να χει, there you go!

No Guts, No Glory.

6 Likes

At the bottom of the Laaaaaake

Θα τοποθετηθω αργότερα για το μεγαλείο των Bathory

Αγάπη μόνο στον αποπανω

2 Likes